Voiko moottorisängyllä ajaa vaikka kauppaan?
Kommentit (22)
Juu, tietenkin!
Eikä tarvita edes ajokorttia...
Välillä tuntuu, että ihan millä tahansa laitteella saa nykyisin ajella tuolla liikenteen seassa.
Kyllä. Merivaara on moottorisänkylen Mersu. Kannattaa panostaa sen hankintaan, kun sähköskuutin lava alkaa painua notkolle pläskin ruhon alla.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että ihan millä tahansa laitteella saa nykyisin ajella tuolla liikenteen seassa.
Tuo on muuten totta, olen huomannut saman.
Valitettavasti...
Jos kulkee alle 25km/h ja tarvitsee polkuavustuksen. Ota vaimo siis mukaan.
jos se kulkee yli 25 kmh, niin se tarvitsee liikennevakuutuksen
Voi, mäkin kävin viime yönä äitini tykönä. Ihan outo koti oli, mutta tuttuja ihmisiä.
Kyllä. Hiukset hulmuavat ja on kuin nojatuolissa. Yksi päivä joku kaahasi sähköpyörätuolilla niin kovaa jalkakäytävällä että ehdin juuri ja juuri alta pois. Jos sen alle jäisi olisiko kohta itsekin sähköpyörätuolissa.
Itse yrittäisin mielummin sähkötuolilla.
Onhan näitä tiktokissa ja YouTubessa
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on tarpeeksi pitkä piuha.
Mulla kyllä paristo. Niin sillä luulis lähtevän.
Ja saa tuossa mallissa hyvin tuon ajoasennonkin säädettyä. Raput on haasteelliset. Etenkin ylöspäin tullessa.
Ei tarvihe osempikkiä, volttia tai kuntosalia. Sängyllä voi suhailla menemään ja tehdä vatsalihakset samalla rytkäyttäen anoppityyliin.
Kannattaa varmistaa kaupan ovien leveys etukäteen, ettei tule turhaa ajelua jos ei pääsekään sisälle. Kesällä tietysti kiva käydä ihan huviajelullakin.
Moottorisänky on moottorisänky, tempuri on lällärisänky.
Talvella siinä pitää olla talvirenkaat jos keli sitä vaatii :D
Vierailija kirjoitti:
Talvella siinä pitää olla talvirenkaat jos keli sitä vaatii :D
Mutta lämmitystä ei tarvita, jos on vain kunnon untuvapeitto ja unihattu.
Riippuu moottorisängystä. Osassa on sellaiset pyörät, joilla pärjää ulkonakin.