Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sika-nauta jauheliha, syökö jotkut tietyt ihmiset tuotakin oikeasti nykypäivänä?

Vierailija
28.12.2024 |

Siis öööh, miksi ihmeessä?

Sika-nauta jauheliha on epäterveellistä, rasvaista, maistuu pierulta ja haisee.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa eläimen liha, jota kaltaiseni sen uskonnon vastustaja hyvällä omalla tunnolla syö, on sika.

Lähtökohtaisesti kaikkiin lihatuotteisiin pitäisi Suomessa lisätä vähintään 0,00001% sianlihaa, jotta tietty porukka jyrsisi kasviksia tai mieluummin muuttaisi muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän