Lue keskustelun säännöt.
Sika-nauta jauheliha, syökö jotkut tietyt ihmiset tuotakin oikeasti nykypäivänä?
28.12.2024 |
Siis öööh, miksi ihmeessä?
Sika-nauta jauheliha on epäterveellistä, rasvaista, maistuu pierulta ja haisee.
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainoa eläimen liha, jota kaltaiseni sen uskonnon vastustaja hyvällä omalla tunnolla syö, on sika.
Lähtökohtaisesti kaikkiin lihatuotteisiin pitäisi Suomessa lisätä vähintään 0,00001% sianlihaa, jotta tietty porukka jyrsisi kasviksia tai mieluummin muuttaisi muualle.