Sika-nauta jauheliha, syökö jotkut tietyt ihmiset tuotakin oikeasti nykypäivänä?
Siis öööh, miksi ihmeessä?
Sika-nauta jauheliha on epäterveellistä, rasvaista, maistuu pierulta ja haisee.
Kommentit (76)
Kannattaa syödä mielummin porsaan jauhelihaa. Porsaassa on enemmän vitamiineja kuin naudassa, erityisesti B1-vitamiinia.
Periaatteessa aina ostan sika-nautaa jos jotain nelijalkaista haluan, en nautaa koskaan. Pakkasessa on riistajauhista ja tykkään itse syödä niitä kana-hernejuttuja tai jotain härkistä.
Bolognesekastikkeeseen parempaa kuin sata%:senttinen nauta.
Mitä ttua on ees joku herne-paprika-porkkana jauheLIHA?
Sika-nauta ei ole kovin hyvää. Tuoksuu pierulta. Siirryn vegeruokiin. Ehkä paino tippuu ja mahtuu vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön. Teen lihapullia ja pihvejä siitä ja hyvää tulee vaikkei aineitakaan tarvita kuin 3: 400g sikanautaa, 2 kananmunaa ja 2dl juustoraastetta ja mausteita oman maun mukaan.
Öööh, ei lihapulliin laiteta noita.
Lihapulliin laitetaan aina vain naudan jauhelihaa 10% ja jauhelihamaustetta.
Todellista lihapullien pilaamista käyttää kemikaaleilla kyllästettyä mausteseosta. Paras tulee kun maustaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Sika-nauta ei ole kovin hyvää. Tuoksuu pierulta. Siirryn vegeruokiin. Ehkä paino tippuu ja mahtuu vaatteisiin.
Ei niitä pakkauskaasuja tule haistella:D
Minä laihduin vuodessa 50kg, vaikka en syönytkään vegeruokaa, vaan sikanautaa, kasviksia ja puuroa. Kyse on ruuan määrästä ja kyllä se vegeruokakin voi ihan yhtä lailla lihottaa tai pahemminkin riippuen ruuasta ja annoskoosta.
Pitää vain kuluttaa enemmän kuin syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön. Teen lihapullia ja pihvejä siitä ja hyvää tulee vaikkei aineitakaan tarvita kuin 3: 400g sikanautaa, 2 kananmunaa ja 2dl juustoraastetta ja mausteita oman maun mukaan.
Öööh, ei lihapulliin laiteta noita.
Lihapulliin laitetaan aina vain naudan jauhelihaa 10% ja jauhelihamaustetta.
Todellista lihapullien pilaamista käyttää kemikaaleilla kyllästettyä mausteseosta. Paras tulee kun maustaa itse.
Ihan samat mausteet siinä on, ei mitään ihme kemikaaleja
Öööööööh
Syön vain sika possua.
Ööööööööh
Liha-makaronilaatikkoon laitan k-menu sika-nauta jauhelihaa, on sopivan kokoinen, 300g ja maksaa 2e.
Joukot syö ihmisjoukoissaan ihan täysillä.
Ostimne osin piheyttämne vähärasvaista pelkkää porsaan jauhelihaa ja tuli parhaat pihvit ikinä. Never go back pelkkä lehmä.
Maailmanluokan riistamakkaroita kun tehdään niin kuivakkaan peuran tai kauriin jatkoksi pannaan isolla kädellä silavaa.
Ja pekonia löytyy kaikista maailman hotelleista aamiaiselta. Siihen on syynsä.
Perunalla köyhä jatkaa.