Miksi nainen joka kikattelee iloisesti, laittaa tissivakoa esille, on korkkaria, lyhyttä hametta ym löytää aina uuden miehen niin nopeasti?
Kommentit (86)
Kyllä hauskoista naisista aina miehet kiinnostuu! Tuovat iloa päivään ja elämään!
Miksi et kokeilisi sitä samaa, ap? Ei tarvitsisi marista pasltalla.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat loppujen lopuksi aika yksinkertaisia.
Ainakin tässä asiassa tunnustan olevani, en välttämättä muuten.
M35 DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuon kaltainen heruttaminen on naisen selkein ja nopein tapa ilmaista, että hän on tarjolla ja saatavilla. Onnistuukin varmaan nopeasti löytämään seuraa, mutta millaista ja miten pysyvää, se on sitten toinen asia.
Pitkät suhteet löytää vakavalla naamalla!
Aika pitkään saa viettää luostarielämää ensin, mutta uskon kyllä että se mies joskus löytyy olematta rietas.
Miksi ravintola joka laittaa ikkunaan kuvat herkullisista ruoka-annoksista tietoineen saa nopeasti uusia asiakkaita syömään? Niin. Mainonta eli tuotesisällön esitteleminen ja saatavuuslupaus toimivat kyllä markkinoinnissa.
Ei ole tarvinnut yksin olla koskaan. Enkä ole mikään superkaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen tarvitse olla kaunis, kunhan on rietas. Itse olen siveästi pukeutuva ja ihan nättikin, mutta miehille näkymätön.
Enkä ala tissivakoani esittelemään, en halua niin typerää miestä. Kyllä se mulle sopiva joskus löytyy.
Mikäs ihme tuo on? Niinhän sanonta menee, että kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne vaan.
Jatkakaa vaan yksinäistä seksitöntä luostarielämäänne, siveyden sipulit.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että feministiset, ylipainoiset, shokkivärjätyillä lyhyillä hiuksilla varustetut miesvihaajat eivät löydä. Mystistä.
Kyllä mä monta kuvaukseen sopivaa varattua naista tunnen. Miten niin ei löydä?
Ap, kokeile sitä samaa, äläkä valita palstalla.
Onhan se ihme kun mustaan telttatanttuun pukeutunut myrtsi mölli ei olekaan miesmagneetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen tarvitse olla kaunis, kunhan on rietas. Itse olen siveästi pukeutuva ja ihan nättikin, mutta miehille näkymätön.
Enkä ala tissivakoani esittelemään, en halua niin typerää miestä. Kyllä se mulle sopiva joskus löytyy.
Hollywoodin halutuimmat miehetkin iskee näitä tissivakoesittelijöitä samoin kuin maailman rikkaimmat toimitusjohtajatkin LOL taisit juuri löytää syyn miksi miestä ei ole löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
KETJU ON KIRJOITETTU
28.12.2024
Tilanne on varmasti muuttunut tässä ajassa!
Tää on kyllä suuri mysteeri.
Oletko varma, että kulahtanut vilapaita, lenkkarit, takkuiset hiukset ja äkäinen käyttäytyminen ei toimi?
Vierailija kirjoitti:
Koska useimmat miehet ovat niin yksinkertaisia ja tuollaiset naiset hyödyntää sitä.
Kyllä minäkin sen tiedän, että saisin miehen tuolla tavalla käyttäytymällä. Mutta en halua käyttäytyä noin, lisäksi haluan miehen joka ei ole yksinkertainen ja munansa vietävissä.
En suosittele että tekisit noin, saisit vaan jonkun rikkaan ja komean etkä sinä sellaista halua
Kuka haluaa miehen, jonka pää menee sekaisin pelkästä tissivaosta? Nää on niitä alemman tason miehiä, joita haluan vältellä.
Maailman seksikkäinkin nainen on ilman meikkiä, lökäverkkareissa, hiukset takussa, hupparissa, vanhoissa lenkkareissa ihan tavallainen nainen - siksi
Koska mies luulee, että saa silloin itselleen samantasoista älyllistä keskusteluseuraa.