Miksi nainen joka kikattelee iloisesti, laittaa tissivakoa esille, on korkkaria, lyhyttä hametta ym löytää aina uuden miehen niin nopeasti?
Kommentit (54)
Toimii tyhmiin miehiin. Juuri niihin, joiden mielestä lapsenrunkoinen 50-kiloinen nainen on seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että feministiset, ylipainoiset, shokkivärjätyillä lyhyillä hiuksilla varustetut miesvihaajat eivät löydä. Mystistä.
Miksi miehiä vihaava edes haluaisi miehen kun on hyvin helppo olla ilmankin?
Sensijaan te naisia vihaavat mieget kyllä haluatte naisen. Miesvauvat olette kovin epäloogisia ja fyysisten tarpeidenne armoilla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri eronnut ystäväni, ylipainoinen ja jälkeenjääneen näköinen, on jo antanut pakit kolmelle ennestään tuntemattomalle miehelle, jotka ovat lähestyneet häntä arkielämässä. Eli ei ole kauneudesta kiinni.
Hän näyttää helpolta saaliilta. Minua ei tulla iskemään edes baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Toimii tyhmiin miehiin. Juuri niihin, joiden mielestä lapsenrunkoinen 50-kiloinen nainen on seksikäs.
Ei lapsenrunkoisella on tissivakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nainen ei pysy saman miehen kanssa? Kumpi jättää?
Tämä minullekin tuli mieleen, että onko niin hyvä kuitenkaan, kun miehet ri pysy hänellä.
Jos se hihittelee ja keimailee muillekin miehille. Siitä voi tulla äkkiä sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nainen ei pysy saman miehen kanssa? Kumpi jättää?
Tämä minullekin tuli mieleen, että onko niin hyvä kuitenkaan, kun miehet ri pysy hänellä.
Ai, minun on vaikea nähdä suhteiden kestoa minkäänlaisena itseisarvona.
-eri
Ei tietenkään, siksi tuon tason naiset sulle kelpaavatkin ilmeisesti.
Ehkäpä hänellä on herttainen persoonallisuus, eikä hän arvota muita pukeutumisen perusteella.
En ole huomannut. Sen sijaan olen huomannut, että vähän tyrkkymäisesti käyttäytyvät ovat usein yksinhuoltajia. Totta kai muunlaisiakin yksinhuoltajia on, en sitä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Hän panostaa vain rikkaisiin ja he ovst kaikkein tyhmimpiä ja moraalittomimpia.
kyllä tuo köyhiinkin toimii, vai luuletko, että köyhät miehet haluavat niitä kehopositiivisia töhrittyjä, lävistettyjä, tupakkaa polttavia ja siideriä juovia akkoja, jotka ovat aina naama norsunvitulla? ei niitä kukaan halua, niihin tyydytään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän on täytynyt tulla ylipainoisen suusta. Voin vaikka vannoa.
Miehet esittelee munan jatketaan, naiset feikki pimperoaan
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Sen sijaan olen huomannut, että vähän tyrkkymäisesti käyttäytyvät ovat usein yksinhuoltajia. Totta kai muunlaisiakin yksinhuoltajia on, en sitä tarkoita.
yksinhuoltajia yhdistävä tekijä deittipalveluissa näkyy olevan, että 90% niistä on hoitajia.
ovat ilmeisesti kotonakin yhtä kovia valittajia, kuin töissä, joten ei niitä jaksa miehetkään kuunnella.
Jahas, enpä ole seurannut naisten pariutumista sen tarkemmin, mutta kyllähän iloinen ja hyväntuulinen aina paremmin seuraa löytää kuin meikäläinen mörökölli. Aika luonnollista.
Nämä ovat signaaleja, sanatonta viestintää. Viesti kuuluu: "Etsin miestä ja olen seksuaalisesti aktiivinen." Toimii toisinkin päin, eli myös ulkonäköönsä, pukeutumiseensa ja muuhun habitukseen panostavat miehet ovat yleensä naisten silmissä houkuttelevampia.
Vierailija kirjoitti:
Koska tuon kaltainen heruttaminen on naisen selkein ja nopein tapa ilmaista, että hän on tarjolla ja saatavilla. Onnistuukin varmaan nopeasti löytämään seuraa, mutta millaista ja miten pysyvää, se on sitten toinen asia.
Pitkät suhteet löytää vakavalla naamalla!
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten yksinhuoltajia on lihavat elämäänsä kyllästyneet valittavat naiset
Vierailija kirjoitti:
Säilyykö se kikattelu vai kuoriutuuko siitä vakava mörkö myöhemmin.
Muovinen tyttöystävä voisi olla paras vaihtoehto monellekin. Ei käytä paljoa rahaa, pysyy kotona ja siinä on reikä, niinkuin ruisanterossa. Sekä on hiljainen. Tosin erään tarinan mukaan tällainen "nainen" päästi itsestään ilmat pihalle kun ei enää kestänyt rynkytystä. "Mie en kestä enää, mie romahan!"
Koska tuon kaltainen heruttaminen on naisen selkein ja nopein tapa ilmaista, että hän on tarjolla ja saatavilla. Onnistuukin varmaan nopeasti löytämään seuraa, mutta millaista ja miten pysyvää, se on sitten toinen asia.