Joku ei pyydä sinua facebookissa kaveriksi, mutta on tulossa luoksesi käymään?
Kommentit (64)
Ap, Facebook on kaupallisen yrityksen ylläpitämä sivusto, jonka on tarkoitus vakoilla käyttäjiään tyrkyttääkseen heistä tietoa mainostajille. Ei se ole mikään tosi ystävyyden tai lähimmäisenrakkauden määritelmä, että ei saisi kaveerata tosi elämässä ellei ensin "kosi" ystäväkseen Facebookissa.
En ole ikinä miettinyt, että mulle jotenkin vittuiltaisiin ellei mua pyydetä fb-kaveriksi, sen kummemmin kuin olisin itse ajatellut vittuilevani ellen pyydä jokaista tuntemaani fb-kaveriksi. Ja en tosiaan pyydä koska en ikinä päivitä sinne mitään. En halua. Juttelen mieluummin tosielämässä.
Sukulaisesi ovat ehkä pyytäneet toisiaan siellä kavereiksi joskus kymmeniä vuosia sitten kun melkein kaikki käyttivät facebookia, tänä päivänä se ei ole enää monellekaan tärkeä sivusto eivätkä he tule ajatelleeksi että jollekin voi olla elämän ja kuoleman kysymys ja välien katkaisun syy ellei pyydä siellä kaveriksi. Sanoithan ap ettet itsekään pyydä siellä ketään kaveriksi odotat vain että muut pyytävät sua.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan itseni kylään pelkästään parhaiden ystävieni luokse.
Eli jos olisin facebookissa, mutta en pyytäisi jotain tyyppiä kaveriksi.
Mutta sitten pyytäisin itseni hänen luokseen kylään?
En voisi toimia noin.
Onko edes täällä AV:lla ketään joka toimii noin?
Enpä usko.
Ap
Miksi jumitat tuosta FB-kaveruudesta, kun et itsekään ole siellä ihmisten takia?
Minäkään en ole FB:ssä enää ihmisten takia, hyvin harvoin käyn siellä parin ryhmän vuoksi. Nämä liittyvät veneilyyn ja mökkeilyyn. FB-kaveruudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä sen ihmissuhteen tilanne on oikeassa elämässä. Minulla on FB-kavereina jotain vanhoja koulukavereita, mutta toisaalta esim. oma tyttäreni ei ole FB-kaverini. Hänen kanssa pidän yhteyttä ihan muuta kautta.
Tytär kutsuu välillä itseään kylään, eikä FB-kuviot tai niiden puute haittaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi toimia noin.
Enpä usko.
Ap
Miksi jumitat tuosta FB-kaveruudesta, kun et itsekään ole siellä ihmisten takia?
Minäkään en ole FB:ssä enää ihmisten takia, hyvin harvoin käyn siellä parin ryhmän vuoksi. Nämä liittyvät veneilyyn ja mökkeilyyn. FB-kaveruudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä sen ihmissuhteen tilanne on oikeassa elämässä. Minulla on FB-kavereina jotain vanhoja koulukavereita, mutta toisaalta esim. oma tyttäreni ei ole FB-kaverini. Hänen kanssa pidän yhteyttä ihan muuta kautta.
Tytär kutsuu välil
////
Ymmärrän tuon.
Tuo on vähän erilainen juttu.
Se, että mietin onko tuo piilovittuilua, johtuu siitä että olen suvun syntipukki, out, musta lammas jota on kohdeltu äärimmäisen huonosti ja urputettu päin naamaa koko ikäni.
Että mikä tämä kuvio on?
Mitä minulle jälleen sanotaan ja osoitetaan?
Kertokaa tämän lausein.
Ap
Sen tiedän, että narsisti (t ) haluaa aina aiheuttaa reaktion.
En voisi toimia noin.
Enpä usko.
Ap