Miehen kommentti ulkonäöstäni riidan aikana
Ihan alkuun haluan sanoa, että tämä ei todellakaan ole mikään trolli. Meillä tuli jonkin aikaa sitten riitaa. Mies suutuspäissään sitten kommentoi riidan aikana, että perseeni on ruskea. Mitähän hän tuolla mahtoi tarkoittaa? Asia on jäänyt vaivaamaan. Pidän hyvää huolta hygieniastani Olen ihan suomalaistaustainen, mutta tummahiuksinen nainen. Vaikuttaako tämä sitten asiaan. Karvoitusta ei kyllä tuolla alueella ole. Mies on joskus myös haukkunut viiksiäni. Mitään selkeitä viiksiä minulla ei kyllä ole. Pitääkö tässä jotain sokerointia alkaa harkitsemaan.
Kommentit (38)
Ensi viikolle luvassa pakkasta. Nyt on tosi liukasta, ainakin tänään ja huomenna. Mitähän planeettoja näkyy ilta- ja aamutaivaalla. Ainakin Venus hohtaa kirkkaana, mutta onko tuo toinen Jupiter vai Saturnus?
Pigmenttihäiriö johtuu diabetes kakkosesta tai ns. vuotavista verisuonista. Yleisintä anaalin alueella, kainaloissa tai sukupuolielimissä.
Normaalin hormonitoiminnan johdosta sukupuolielinten alue tummenee toisilla. Mitään d2 tarvita siihen.
En kyllä haluaisi enää mitään läheisyyttä kyseisen miehen kanssa. Voisin ehkä antaa anteeksi, jos oma-aloitteisesti osaisi noita loukkauksia pyytää anteeksi. Henkistä väkivaltaa tuo on, "miehelle" pitäisi tehdä erittäin selväksi, että tuollainen ei käy. Lähtee tuosta vain ajan myötä pahenemaan.
Ps. Mulla ne alueet on myös tosi tummat, yksikään mies ei ole mitään maininnut ja olisikin niin entinen, jos mainitsisi. Jos tuollainen häiritsee, niin voisi vaikka hankkia naiselleen lahjakortin sellaiseen useiden satojen eurojen laservalkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin hormonitoiminnan johdosta sukupuolielinten alue tummenee toisilla. Mitään d2 tarvita siihen.
Väärin.
Yleinen oire sairauksissa. Hormonit eivät aiheuta koska jos näin olisi, se olisi jokaisella. Kaikilla kuitenkin on vähintäännin normaali hormoonitoiminta.
Kaffebulla kirjoitti:
Varmaan nuo asiat on häirinneet häntä. Miehet ovat seksissä hyvin visuaalisia ja jos tummempi anus ei ole hänen mieleensä vaan on fantasioinut vaaleasta. Nyt hän on tyytynyt tilanteeseen ja yrittänyt olla välittämättä. Mutta nuo lipsaukset paljastivat, että kyllä se häiritsee. Tai ei ainakaan ole sitä, mitä idealisti haluaisi.
Kyllä täytyy olla vaikeasti p0rn0n pilaama mies, jos on ehdollistunut pitämään nimenomaan valkaistua reikää kiihottavana. Useimmilla ihmisillähän se ei sellainen ole. Jättäisin tuollaisen luuserin tumputtelemaan niitä lumivalkoisia anuksia ihan keskenään.
Mun paastoverensokeri alkaa nelosella. Tuskin verisuonissakaan mitään suurempaa vikaa tällä ruokavaliolla ja painoindeksillä.
PedarinJoululaulu:
Niin pienen hetken anus on lumivalkoinen
hanki niin kuin helmikuisten aamujen
Ekana tulee mieleen, että ei ole löytänyt sinulla muuta ulkonäöllistä "vikaa" ja sitten päätti iskeä tuohon. Ja tuo vika on lainausmerkeissä sen takia, että se ei ole mikään vika vaan normaali ominaisuus, mikä on lähes kaikilla. Tästä päästäänkin sitten toiseen kohtaan, eli mies ei ole tainnut nähdä livenä muita perseitä kuin sinun. Hän on nähnyt pelkästään valkaistuja alan leffoissa ja luulee, että se on normaalia.
Yksikään kumppanini ei koskaan ole haukkunut ulkonäköäni riidan aikana tai muuten, enkä minä heidän.
Suhde olisi ohi, jos haukkuminen alkaisi.
N 45
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies
Uskotte siis tämänkin??? NYT JO ITKEN.
TYHMÄT MAMMAT
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä elämässä on tärkeämpää.
No eikä sen miehen olisi kannattanut miettiä sitä? Oliko pwräreijän väri niin tärkeä että kannattti riskeerata parisuhde?
🇺🇦🇮🇱
Tätä suosittelen