Muita maalaisia jotka välttelee lähikauppaansa?
Pikku kylällä paikallinen smarketti on viho-viimeinen kauppa johon menen tuttujen kyylättäväksi
Kommentit (33)
Täällä kaupungissa kyllä tulee tutuksi lähikaupan myyjät ja asiakkaat, ei mikään ongelma, ihan samanlailla täällä kaupungissa siis on tutut myyjät ja asiakkaat. Naapurit siellä käy niin kuin minäkin
Minä. Siinä mörskässä tuoretta on vain tupakka ja kalja.
Siihen pitkään kyyläykseen ei totu ikinä. Miten te jaksatte sitä? Sitten kun katsot takaisin niin jumalauta se ei silloinkaan lopu!
Vierailija kirjoitti:
On teillä hauskat jutut ja huono itsetunto. Mitä *piip* väliä jos siellä joku hassu kyylää ja juoruilee sitten joillekuille samanlaisille kyylille. Harvassa noita on.
Täälä kun kerran vaikkapa pieraiset kassajonossa niin koko kylä tietää sinut siitä lähtien pieru-pekkana, lapsesi nimetään pieru-liisoiksi ja pieru-kimmoiksi. Ihmiset ovat lapsellisia sisäänpäin kääntyneitä kieroilijoita, varsinkin vanhempi väestö.
Vierailija kirjoitti:
Siihen pitkään kyyläykseen ei totu ikinä. Miten te jaksatte sitä? Sitten kun katsot takaisin niin jumalauta se ei silloinkaan lopu!
Kyyläys muuttuu supatukseksi kun katseet kohtaa.
Itse asun kaupungissa ja pistin kotini lähellä olevat k-marketit boikottilistalle. Ne on kalliita ja niistä saa umpisurkeaacpalvelua. Joten kiitos ei.
Kylällä on K ja S. Tasoltaan kuin yö ja päivä. Tuo S on aivan järkyttävän huono.
Meidän paikallinen S-kauppias on niin ahne, ettei ole varaa käydä siellä ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä uskomatonta. Ihan häpeämättömästi tuijottaa jotkut. Joskus alan ilmeilemään niille, niin sitten yleensä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaupungissa kyllä tulee tutuksi lähikaupan myyjät ja asiakkaat, ei mikään ongelma, ihan samanlailla täällä kaupungissa siis on tutut myyjät ja asiakkaat. Naapurit siellä käy niin kuin minäkin
Lähiön kaikki kaljaansa roudaavat juoooooopot ainakin oppii tunnistamaan.
Välttelen kaikissa kaupoissa käymistä paitsi eri kaupungissa missä ei tuttuihin voi törmätä.
Ahdistun
Mulla on fillari ja sellainen mummokärry millä käyn hakemassa ostokset kerran viikossa.