Lue keskustelun säännöt.
||-Toukojen tiistai -||
27.02.2007 |
Ehdinköhän ensimmäiseksi. Linkki eilisiin
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9703755&p=1&tmode=1&smode…
ensin.
Kommentit (22)
Jos se sit vaan kuulu näille meidän päiville!! Toivotaan että huomenna olis parempi. Mulla on pitkin iltaa jatkunu sama meno ja välillä oikeen kipee suppari tulee kun se on jonkin aikaa jyllänny.. Naapurikin tossa huolissaan jo soitteli äsken ja käski soitella ä-polille jos siltä tuntuu. Nyt kyllä tuntuu helpottavan. täytyy vaan oleskella, laitan just ton pojankin nukkumaan kun se heräs " päikkäreiltä" puol seiskalta illalla, joten meni iltaunet näin myöhäseks.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattelin tulla kirjottaan jälleen jotain ettette ala luuleen että jotain pahaa on tapahtunut.Täällä voidaan hyvin mitä nyt närästystä ja välillä kivuliaita supistuksiakin satelee kun en lepää sillon kun pitäisi vaan huhkin kämpän järjestyksen kanssa.Vauvan vaatteet alkavat oleen pestynä kaapissa joteen eiköhän kovin kiire hellitä nyt joksikin aikaa.Rattaatkin saatin koottua valmiiksi ai että ei jaksaisi odottaa toukokuuhun että pääsee käyttään noita.Pikkuinenkin maussa potkii kovasti ja välillä ihmettelenkin että mikä ihmeen potkunyrkkeily matsi sillä on oikein menossa.
Mun äiti on onneksi ottanut raskauden rauhallisesti hoivaten mua heh ,meillä suvussa on tärkeintä onneksi se että lapsi on terve ainakin mun kohdalla kun on toi turnerin mosaiikki joka vaikuttaa asiaan.
Neuvolakuulumisia:pikkuinen voi hyvin ja sf mitää oli 24 ja painoa oli tullut kk aikana peräti 300g jota terkka kehui sopivaksi nousuksi.sormenpäästä ei otettu verikoetta varmaan siksi että huomenna on sokerirasitus ja hän tietää että vihaan neuloja.
Synnytyksestäkin terkan kanssa keskusteltiin ja hän luulee että jos synnytystapa-arviossa päädytään sektioon niin raskaus voidaan käynnistää aikaisemmin kun pikkuinen on vähintään 2500g ja viikkoja sopivasti ettei sektiota tarvisi tehä koska en osaa olla se kanyyli kädessä enkä nuku sen aikana yhtään joten siks niin.
Rintojen kutiamisesta :täällä kyllä kutiaa välillä oikein urakalla.
Ja mitähän vielä oli ,mua rupee ottaan jo päähän tää lahopää
Ai niin onnea naimisiin menosta(nimimerkkiä en nyt muista)
Itsekkin just laskeskelin että meillä tulee miehen kanssa 9V naimisissa huih!!!
Mut nyt taidan poistua että mieskin pääsee koneelle se kun marmattaa jo tossa vieressä ,tuun sitten vaikka huomenna kertoon miten sokerirasituksessa meni jos vain kykenen koneelle sen jälkeen.
Heidi rv26+5