Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikka jossa asun, on täynnä väkivaltaa! Varsinkin sitä henkistä laatua, jolla yritetään murtaa mielenterveys

Vierailija
28.12.2024 |

Henkeä ja terveyttä uhataan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain heikko ihminen ja se huomataan ja käytetään hyödyksi. 

Vierailija
2/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Kainuussa?

Vierailija
4/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttila?

Vierailija
5/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutan, muutan turvakotiin. 

Vierailija
6/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttila on pieni kunta Varsinais-Suomessa. Siellä töissä ovat omaan elämäänsä katkerasti pettyneet, jotka kiusaavat viattomia lapsia, jotka ovat saaneet huonot lähtökohdat elämään. Koska alaikäinen lapsi on niin puolustuskyvytön aikuiseen nähden. Sosiaalityöntekijät ovat pahimpia ja juoruavat kaikki asiat kaiken kansan keskuuteen. Ihmistä ei auteta vaan yritetään saada tekemään im.

Vierailija
7/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul o NS töis sama juttu, myös paikas, mis asun. Etenkin tuolla NS töissä. Ja aina vaan MÄ OON SE ikuinen kärsijä !!!!!!!! Ei kukaan muu......mua o uhattu monta kertaa, lääkkeet Kin piti vaihtaa anjoihin (lääkkeiden jakelu) pusseihin..........ja aina vaan viikon lääkkeet saa kerralla. Mä oon tehnyt AINA niin, että laitan itse lääkkeeni annostelijaan monta vuotta. Ne ovat aina omissa pakkauksissaan. Olleet siis. Nyt kaikki lääkkeeni o lukkojen takana yhes yksikös. Ei,siihen pidä ketään pakottaa, ja mun NS edunvalvojani allekirjoitti sen suostumuksen siihen ilman mun lupaani. Eihän se saa niin tehdä !!!!! Ja iunnhuhhhniistä pusseista tulee paljon MUOVIJÄTETTÄ !!!!!! Sairaan paljon. Ja joku hiihoo o vaihdellut lääkkeitäni tiuhaan tahtiin. Nostanut annosta/lääkettä useaan kertaan. Jokunen niistä o täysin turha !!!!! Mul oli yks lääke, jonka itse lopetin. Ja yks lääke oli vaihdettu toiseen !!!!!!! Se, et joku lääke olisikin muutaman sentin/kpl halvempi, onkin mulle tosi outo ja tuntematon !!!!!! Mähän ne lääkkeet maksan !!!!!! Niitä ei saa mennä muuttelemaan mielensä mukaan kukaan ilman käyttäjän lupaa !!!!!!!! Tai edes ilmoittamatta asiasta käyttäjälle MITÄÄN !!!!!! Tää o sairasta. Oon tavannut tän ukon 2 kertaa, joka näit lääkkeitä vaihtelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä