Vinkkejä pienten lasten vanhempien seksielämään!?
Tarkennan vielä että homma toimii muuten kybällä, mut olis kiva touhuta välillä muullonkin kun vaan illalla lasten nukkuessa. Lapset 4v ja 1v, toinen vaan nukkuu päikkärit.....
KERTOKAA MITEN TEILLÄ ;)
Kommentit (6)
mut mun pahin painajainen on että laps tulee ja yllätää.... JEES, selitäppä siinä sitten!!!!!!
ap
keksitty sellainen ominaisuus kuin LUKKO! ja jos sitä ei sattumalta ole makkarin ovessa, niin aika kädetön täytyy miehen olla, jos ei sellaista osaa asentaa!!!
Vierailija:
mut mun pahin painajainen on että laps tulee ja yllätää.... JEES, selitäppä siinä sitten!!!!!!ap
saatamme mennä vessaan ja ovi lukkoon. Minä kontillani wc-pytyn päällä ja mies seisoo takana. SUihkuun voi mennä. Ja meillä myös makkarin ovessa lukko. Monesti lapset katsovat videoita ja me " nukumme päikkäreitä" . Suosittelen lämpimästi lukkoa makkarin oveen tai jonkin näköistä hakasta.
Tosin silloin on kyllä väkisin kysymys pikapanosta, koska melkoisen nopeasti jompi kumpi lapsista alkaa huudella perään. Saunan lauteilla myös joskus. Joskus harvoin aamulla sängyssä, kun lapset touhuaa omiaan, mutta tää on kyllä tosi harvinaista.
kivaa ilman lapsia... ja jos pienempi nukkuu päivällä nii aika täytyy vaan ottaa jostai...eli isompi kattomaan videota ja sit pitää tapahtua... ;)