Missä olit, kun Arto Satonen laittoi Suomen työllisyyden käyrät sojottamaan taivaita kohti?
Hienoja aikoja, kun työllisyys kiiti raketin lailla vain ylöspäin. Työpaikkoja putkahteli esiin jokaisesta kivenkolosta ja kannonalta. Työttömät eivät voineet edes liikkua kaupungilla ilman, että heidät revittiin töihin yllättäen. Työtä oli niin paljon.
Kommentit (123)
Vuoteessani makaamassa haaveillen Artosta.
Kauheeta mennä ulos kun kaikkialta hyökkää työpaikkoja vastaan.
-työtön
No jaa, tällä hetkellä tuntuu silti, että universumissa on jonkinlaista oikeudenmukaisuutta. Jussi Halla-ahon pätäkät on jumissa niissä suljetuissa asuntorahastoissa ja äijää harmittaa. Hänet on suorastaan ihan petetty, perskeles!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010943892.html
Suljettuna ovat palveluasumis- ja vuokra-asuntorahastot, joilla ei tietenkään nyt ole kasvua näköpiirissä, kun hallituksen leikkaustoimien takia sekä palveluasuminen että vuokra-asuminen supistuu. Väki muuttaa halvempiin eikä näihin rahastoissa oleviin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Satosen mukaan asiat ovat edenneet täysin suunnitellusti. Oikea aika arvioida hallituksen työllisyystoimien vaikutuksia on vaalikauden lopulla, 2026-2027, sanoo Satonen:
https://www.opettaja.fi/ajassa/arto-satonen-asiat-ovat-edenneet-taysin-…
Ajattele, miten typerä idiootti sitä pitäisi olla, että tuota kampaviineriläskiturpaa uskoisi tuossa tuon typerän saastaläjän sönkötyksessä "vaikutuksista".
Miten voit kirjoittaa noin?
Varmaan aika helposti. Mäkin voisin, jos olisin tällä hetkellä jotain muuta kuin hilpeä ja vahingoniloinen Halla-ahon sijoitusongelmista :D
Tämä on tainnut tapahtua jossain rinnakkaistodellisuudessa. Eikä sielläkään todellisuudessa.
Polvillani ottamassa toista homoa ahteriini.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tainnut tapahtua jossain rinnakkaistodellisuudessa. Eikä sielläkään todellisuudessa.
Tapahtui rinnakkaistodellisuudessa, kun ryhmä Vasemmistonuoria otti yliannostuksen psykedeelisiä sieniä.
Ainakin 60 000 oli silloin töissä tekemässä työtä. Kiitos kokoomuksen ja persujen nyt ollaan työttöminä.
Satosen käyrä se sojottaa aina vaan.
Satonen jättää keväällä työministerin pestin. Huipulla on hyvä lopettaa voittajana.
Hjälp! Oon kaapattuna jossain kulmakonttorissa, täällä on nahkasohva ja poreamme. Ne sanoi, että jos maltan olla täällä muutaman tunnin viikossa, on liksa 10k€/kk, sanoivat että olen toimitusjohtaja, mitä se ikinä tarkoittaakaan. Erehdyin kertomaan tupakkaa pummivalle olevani työtön ja sitten olikin mersun takapenkillä kädet sidottuna matkalla omaan toimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Satonen jättää keväällä työministerin pestin. Huipulla on hyvä lopettaa voittajana.
Mulla oli joskus sellainen paita jossa luki
Chaos, panic and disaster. I think my job here is done.
Laitoin päälleni eräänä viimeisenä työpäivänä. Vois lähettää Artsille seuraavaksi. Mahtuiskohan sille tuo naisten xs koko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus sellainen paita jossa luki
Chaos, panic and disaster. I think my job here is done.
Laitoin päälleni eräänä viimeisenä työpäivänä. Vois lähettää Artsille seuraavaksi. Mahtuiskohan sille tuo naisten xs koko?
Oisko sulla sitä napapaitana, tai toppina? Naisten xxs koko?
Minutkin haettiin kotoa väkisin töihin, vaikka olen eläkkeellä. Nyt kuulemma työttömät ovat loppuneet, eikä ulkomailta saada ketään!
Lupasivat tuntipalkaksi 400€, jos edes suurinpiirtein olen työpaikan lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonko missä se Satosen käyrä sojottaa.
Petterin persee...ssä? Ja Petterikös siitä yllättyi.
Joviaalina miehenä Petteri ei puoluetoverin nuohoamisesta moksiskaan.
ja tästä syystä kun riikka otti tilanteesta kuvan on Riikka vielä hallituksessa.
-winner-
Miten voit kirjoittaa noin?