Paras kimmoitus laihtumiseen?
Olen syönyt kuin porsas koko alkutalven. Mikä kimmoittaisi laihdutukseen? Ehkä lopulta se että lemppari collagen housuni eivät mahtuisi päälle. Niin??
Kommentit (44)
Nyt kannattaa päin vastoin kerätä massaa. Sitten kun itänaapuri alkaa pommittamaan kaaleillansa, joku jaksaa väsätä niistä soppaa miljoonalla eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on motivaationa se että kikkelini näyttää pidemmältä kun vatsa on pienempi.
Eikä vain näytä. Jos sun ja naisen häpyluiden välillä on 5-10 cm laardia, niin mieti vähän dimensioita. Toki nainemkin voi tehdä tuossa osansa.
Terveys... Ihminen ei vaihda välitöntä tyydytystä teoreettiseen ja epävarmaan palkkioon 5-10-15 vuoden päässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on motivaationa se että kikkelini näyttää pidemmältä kun vatsa on pienempi.
Mutta muistathan että se ei silti ole pidempi
Ulkonäkö.... Turhamaisuus antaa välittömpää palkkio onnistuneessa laihdutuksessa. Vielä parempi jos realisoituu esim vastakkaisen (tai saman jos preferenssi) sukupuolen antamaan positiiviseen huomioon ja jopa intiimeihin seikkailuihin aiempaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Innoitus + kimmoke = kimmoitus
Vähän niinkuin Tenavissa muistaakseni Tellu selittää Jaskalle, mitkä ovat saviot.
Mulle antoi aikanaan kimmoituksen salasuhdenaisen sivulauseessa antama huomio fitistä tutusta. Ei tod näk ollut mikään vihje suuntaani varsinaisesti. Vaihdoin dadbodyn tiukkalihaiseen kroppaan, vaikka olinkin kelvannut sellaisenaankin. Ikuisesti kiitollinen. Terveys yms. tullut bonuksena päälle.
Terveys ja toimintakyky! Itse lähestyn viittäkymppiä ja vanhempani kohta 80. Asuvat omakotitaloissa toistaiseksi, samoin appivanhemmat. Minun pitää pystyä auttamaan heitä tulevaisuudessa, ja jaksaa arkea niin, että pystyn oman työn lisäksi liikkumaan ja käymään auttamassa vanhuksia. Samaan aikaan saattaa itsellä olla jo lapsenlapsia. Haluan olla virkeä ja toimintakykyinen, varsinaiset ruuhkavuodethan on vasta tuloillaan! Itse olen tällä hetkellä huippukunnossa, pystyn juoksemaan 10 km reippaasti tai puolimaratonin rauhallisesti, käyn salilla jne.
En käsitä miksi joku katsoo oikeudekseen päästää itsensä rapakuntoon (pl. sairaudet) ja muiden hoidettavaksi, ja kaikki kulut yhteiskunnalle. En rakasta juoksua enkä kuntosalia mutta ajattelen että mun velvollisuuteni yhteiskunnan jäsenenä on pitää itseni kunnossa. Miksi kaikki ei ajattele näin? Liikunnan tulisi olla kansalaistaito eikä ihmisen oma valinta ja mielihaluista riippuvainen.
Itsellä se, että vanhat vaatteet mahtuu päälle eikä kiristä pahasti, kun olen liian pihi ostamaan uusia. No pudotettavaa mulla olisi noin 5-10 kiloa, mutta kun nyt edes muutaman saisi pois kesäksi.
Lopetin itse laihduttamisen ja aloitin juoksemisen, siis toisista erillään olevina toimintoina, ja tadaa laihduin puolessa vuodessa 15 kiloa. Mitä enemmän laihduttamiseen fiksautuu, sen huonommin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö.... Turhamaisuus antaa välittömpää palkkio onnistuneessa laihdutuksessa. Vielä parempi jos realisoituu esim vastakkaisen (tai saman jos preferenssi) sukupuolen antamaan positiiviseen huomioon ja jopa intiimeihin seikkailuihin aiempaa paremmin.
Tämä ei kimmoita ja mitkään panot ja miesjutut ei motivoi yhtään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ei ole kikkeliä minulla niin ei kimmoita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sukujuhla.
En harrasta. En menisi vaikka kutsuttaisi. EI kimmoita. Ap
Tässä iässä ei voi enää hyvin, jos syö epäterveellisesti.
Auttaisiko Laihon Kimmo aka Elastinen?
Auttaisiko ajatella, että haluat pysyä terveenä tai ainakin siis niin, ettet halua ylipainon nyt tai myöhemmin tuomia terveyshaittoja? Ajattele vaikka sitä miltä voisi tuntua maata sairaalassa sydänkohtauksen jäljiltä ja miettiä olisiko pitänyt aiemmin vähän miettiä tätä terveyttä. Minä itse pohdin asioita yleensä näin :)