Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kimmoitus laihtumiseen?

Vierailija
27.12.2024 |

Olen syönyt kuin porsas koko alkutalven. Mikä kimmoittaisi laihdutukseen? Ehkä lopulta se että lemppari collagen housuni eivät mahtuisi päälle. Niin?? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko ajatella, että haluat pysyä terveenä tai ainakin siis niin, ettet halua ylipainon nyt tai myöhemmin tuomia terveyshaittoja? Ajattele vaikka sitä miltä voisi tuntua maata sairaalassa sydänkohtauksen jäljiltä ja miettiä olisiko pitänyt aiemmin vähän miettiä tätä terveyttä. Minä itse pohdin asioita yleensä näin :)

Vierailija
22/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa päin vastoin kerätä massaa. Sitten kun itänaapuri alkaa pommittamaan kaaleillansa, joku jaksaa väsätä niistä soppaa miljoonalla eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on motivaationa se että kikkelini näyttää pidemmältä kun vatsa on pienempi.

Eikä vain näytä. Jos sun ja naisen häpyluiden välillä on 5-10 cm laardia, niin mieti vähän dimensioita. Toki nainemkin voi tehdä tuossa osansa.

Vierailija
24/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys... Ihminen ei vaihda välitöntä tyydytystä teoreettiseen ja epävarmaan palkkioon 5-10-15 vuoden päässä.

Vierailija
25/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on motivaationa se että kikkelini näyttää pidemmältä kun vatsa on pienempi.

Mutta muistathan että se ei silti ole pidempi 

Vierailija
26/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö.... Turhamaisuus antaa välittömpää palkkio onnistuneessa laihdutuksessa. Vielä parempi jos realisoituu esim vastakkaisen (tai saman jos preferenssi) sukupuolen antamaan positiiviseen huomioon ja jopa intiimeihin seikkailuihin aiempaa paremmin.

Vierailija
27/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innoitus + kimmoke = kimmoitus

Vähän niinkuin Tenavissa muistaakseni Tellu selittää Jaskalle, mitkä ovat saviot.

Vierailija
28/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle antoi aikanaan kimmoituksen salasuhdenaisen sivulauseessa antama huomio fitistä tutusta. Ei tod näk ollut mikään vihje suuntaani varsinaisesti. Vaihdoin dadbodyn tiukkalihaiseen kroppaan, vaikka olinkin kelvannut sellaisenaankin. Ikuisesti  kiitollinen. Terveys yms. tullut bonuksena päälle. 

Vierailija
29/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea sana on kimmoke.

Vierailija
30/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja toimintakyky! Itse lähestyn viittäkymppiä ja vanhempani kohta 80. Asuvat omakotitaloissa toistaiseksi, samoin appivanhemmat. Minun pitää pystyä auttamaan heitä tulevaisuudessa, ja jaksaa arkea niin, että pystyn oman työn lisäksi liikkumaan ja käymään auttamassa vanhuksia. Samaan aikaan saattaa itsellä olla jo lapsenlapsia. Haluan olla virkeä ja toimintakykyinen, varsinaiset ruuhkavuodethan on vasta tuloillaan! Itse olen tällä hetkellä huippukunnossa, pystyn juoksemaan 10 km reippaasti tai puolimaratonin rauhallisesti, käyn salilla jne. 

En käsitä miksi joku katsoo oikeudekseen päästää itsensä rapakuntoon (pl. sairaudet) ja muiden hoidettavaksi, ja kaikki kulut yhteiskunnalle. En rakasta juoksua enkä kuntosalia mutta ajattelen että mun velvollisuuteni yhteiskunnan jäsenenä on pitää itseni kunnossa. Miksi kaikki ei ajattele näin? Liikunnan tulisi olla kansalaistaito eikä ihmisen oma valinta ja mielihaluista riippuvainen.

Vierailija
31/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus voi aiheuttaa syöpää.

Vierailija
32/44 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se, että vanhat vaatteet mahtuu päälle eikä kiristä pahasti, kun olen liian pihi ostamaan uusia. No pudotettavaa mulla olisi noin 5-10 kiloa, mutta kun nyt edes muutaman saisi pois kesäksi.

Vierailija
33/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kimmoitteita etsitään.. 

Vierailija
34/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse laihduttamisen ja aloitin juoksemisen, siis toisista erillään olevina toimintoina, ja tadaa laihduin puolessa vuodessa 15 kiloa. Mitä enemmän laihduttamiseen fiksautuu, sen huonommin se menee.

Vierailija
35/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö.... Turhamaisuus antaa välittömpää palkkio onnistuneessa laihdutuksessa. Vielä parempi jos realisoituu esim vastakkaisen (tai saman jos preferenssi) sukupuolen antamaan positiiviseen huomioon ja jopa intiimeihin seikkailuihin aiempaa paremmin.

Tämä ei kimmoita ja mitkään panot ja miesjutut ei motivoi yhtään. Ap

Vierailija
36/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhla.

Vierailija
37/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ei ole kikkeliä minulla niin ei kimmoita. Ap

Vierailija
38/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukujuhla.

En harrasta. En menisi vaikka kutsuttaisi. EI kimmoita. Ap

Vierailija
39/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä ei voi enää hyvin, jos syö epäterveellisesti. 

Vierailija
40/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko Laihon Kimmo aka Elastinen?