Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi näytönohjain tulossa tammikuussa - meinaatko ostaa?

Vierailija
27.12.2024 |

Nvidia 5070, 5080 ja 5090 julkaistaan!

Hintaa 5090 on arvioiden mukaan 3500 euroa.

5080 hintaa noin 2700 euroa.

Oletko päivittämässä tietokonettasi tai kokoamassa täysin uutta?

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan noita. Intelin Battlemage-sarja kiinnostaa kyllä päivityksenä nykyiselle RX6600:lle. 

Miksi? Nvidia on tehokkain.

Sama kun ottaisi intelin amd sijasta prossuissa.

Koska en tee niillä mitään. ARC B580 sen sijaan tarjoaa 12 Gb vramia hyvän hintaisessa paketissa 1440p pelejä varten. 

Pelaan siis lähinnä FarmSim 25, ETS2 ja vastaavia isolla 5120x1440 näytöllä. 8 gigaa ei ihan tahdo riittää. 

Vierailija
22/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuon tasoista näyttistä hankkimassa niin odottelisin varmaan ennenmmin tarjouksia nykyisistä 4090-sarjan korteista. Mutta jos haluaa maksaa kovan konepaketin hinnan näytönohjaimesta, niin mikäpä siinä, antaa palaa vaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuon tasoista näyttistä hankkimassa niin odottelisin varmaan ennenmmin tarjouksia nykyisistä 4090-sarjan korteista. Mutta jos haluaa maksaa kovan konepaketin hinnan näytönohjaimesta, niin mikäpä siinä, antaa palaa vaan.  

4090 valmistaminen lopetettu. Hinnat ruvenneet nousemaan. Eikä enää tarjouksia tule. Ainoastaan käytettynä voi saada halvemmalla 

Vierailija
24/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4090 valmistaminen lopetettu. Hinnat ruvenneet nousemaan. Eikä enää tarjouksia tule. Ainoastaan käytettynä voi saada halvemmalla 

Tuskin myyvät kaikkia varastoja tyhjäksi ennen 5000-sarjaa, eli väkisinkin tulee alennuksia sen jälkeen. 

Vierailija
25/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin myyvät kaikkia varastoja tyhjäksi ennen 5000-sarjaa, eli väkisinkin tulee alennuksia sen jälkeen. 

Yhdysvalloissa hinnat lähteneet rajuun nousuun. Suomessa jimms ei enää myy ollenkaan kyseistä näytönohjainta. 

Tavoitteena tyhjentää varastot ennen uutta mallia jotta jokainen ostaa kalliimman mikäli haluaa parhaimman.

Vierailija
26/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku laittaisi noin paljon rahaa tietokoneeseen??

Parempaakin käyttöä olisi esimerkiksi panostaminen lapseen, remontit yms.

N24

kyllä mä saan tietokoneesta enemmän iloa elämään kuin remontista.

Vierailija
27/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Pillusta saat enemmän eli kyllä remontti on kannattavampaa koska saat naista. Ellet ole homo.

N24

Vierailija
28/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Pillusta saat enemmän eli kyllä remontti on kannattavampaa koska saat naista. Ellet ole homo.

N24

Höpö höpö. Joku kusinen suolenpätkä ei ole mitään hyvän pelisession rinnalla. 

Vierailija
29/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei ole lapsia, talo remontoitu. 

Vierailija
30/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta noita kyseisiä kortteja, mutta ne painavat käytetyt kortit alas ja ostan sitten 4080-4090 tasoisen kun hinnat laskeneet. 

Vierailija
31/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä ole perheen supernörteilläkään aikomusta hankkia lähitulevaisuudessa. Ovat tarkkoja hinta-laatusuhteesta ja harvoin hankkivat mitään viimeisintä uutuutta, ostavat sitten kun alkuhinnat alkaa tippumaan, jos ostavat silloinkaan.

Vierailija
32/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

N24

Höpö höpö. Joku kusinen suolenpätkä ei ole mitään hyvän pelisession rinnalla. 

Huomaa ettet ole naista koskaan saanut. Pillussa on oma reikä virtsalle ja seksille omansa.

N24

Vierailija
33/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta noita kyseisiä kortteja, mutta ne painavat käytetyt kortit alas ja ostan sitten 4080-4090 tasoisen kun hinnat laskeneet. 

Ei myydä 4090 enää. Tyydyttävä siis 4080 kunnes sen myynti loppuu. 

Vierailija
34/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

En ymmärrä miksi kaltaisesi ääliö vastaa tähän ketjuun. 

No myönnä nyt itsekkin että tuollaisen rahan käyttäminen yhteen palikkaan on aika hemmetin tyhmää :'D

Mitä luulet saavuttavasi tuolla? Et yhtikäs mitään :'D

Tyhmiltä rahat pois ja jengi lankeaa. Joka ikinen kerta :'D

Vierailija
35/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka ja Petteri ilahtuvat tästä kun kansalla näyttää edelleen olevan ylimääräistä rahaa reippaasti.

Vierailija
36/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta vielä päivittää. GTX 1070ti riittää mulle vielä. Tämä ei tarkoita sitä ettei mulla ole varaa. En juuri tietokoneella pelaa. Olen enemmän konsolipelaaja.

Vierailija
37/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta vielä päivittää. GTX 1070ti riittää mulle vielä. Tämä ei tarkoita sitä ettei mulla ole varaa. En juuri tietokoneella pelaa. Olen enemmän konsolipelaaja.

Köyhät kyykkyyn!

Vierailija
38/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn!

Ja kuvittelet että olen köyhä siksi koska en osta näytönohjainta? Pahoititko mielesi siitä kun en osta asioita mitä en tarvitse vai mikä homma? :D En osta mitään vain sen takia että on varaa ostaa  ;)

Vierailija
39/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn!

Ja kuvittelet että olen köyhä siksi koska en osta näytönohjainta? Pahoititko mielesi siitä kun en osta asioita mitä en tarvitse vai mikä homma? :D En osta mitään vain sen takia että on varaa ostaa  ;)

Menikö tunteisiin? Köyhät kyykkyyn!

Vierailija
40/178 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkimassa uutta konetta, koska nykyisen näytönohjain ei tule riittämään FF7 Rebirthiin. Ajattelin pelkän näytönohjaimen sijaan saman tien päivittää koko höskän ja antaa vanhan tyttärelle.

Uusi kone ei kyllä tule olemaan hinnaltaan lähelläkään näitä uusia näytönohjaimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme