Uusi näytönohjain tulossa tammikuussa - meinaatko ostaa?
Nvidia 5070, 5080 ja 5090 julkaistaan!
Hintaa 5090 on arvioiden mukaan 3500 euroa.
5080 hintaa noin 2700 euroa.
Oletko päivittämässä tietokonettasi tai kokoamassa täysin uutta?
Kommentit (178)
Jos olisin tuon tasoista näyttistä hankkimassa niin odottelisin varmaan ennenmmin tarjouksia nykyisistä 4090-sarjan korteista. Mutta jos haluaa maksaa kovan konepaketin hinnan näytönohjaimesta, niin mikäpä siinä, antaa palaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuon tasoista näyttistä hankkimassa niin odottelisin varmaan ennenmmin tarjouksia nykyisistä 4090-sarjan korteista. Mutta jos haluaa maksaa kovan konepaketin hinnan näytönohjaimesta, niin mikäpä siinä, antaa palaa vaan.
4090 valmistaminen lopetettu. Hinnat ruvenneet nousemaan. Eikä enää tarjouksia tule. Ainoastaan käytettynä voi saada halvemmalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4090 valmistaminen lopetettu. Hinnat ruvenneet nousemaan. Eikä enää tarjouksia tule. Ainoastaan käytettynä voi saada halvemmalla
Tuskin myyvät kaikkia varastoja tyhjäksi ennen 5000-sarjaa, eli väkisinkin tulee alennuksia sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin myyvät kaikkia varastoja tyhjäksi ennen 5000-sarjaa, eli väkisinkin tulee alennuksia sen jälkeen.
Yhdysvalloissa hinnat lähteneet rajuun nousuun. Suomessa jimms ei enää myy ollenkaan kyseistä näytönohjainta.
Tavoitteena tyhjentää varastot ennen uutta mallia jotta jokainen ostaa kalliimman mikäli haluaa parhaimman.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku laittaisi noin paljon rahaa tietokoneeseen??
Parempaakin käyttöä olisi esimerkiksi panostaminen lapseen, remontit yms.
N24
kyllä mä saan tietokoneesta enemmän iloa elämään kuin remontista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Pillusta saat enemmän eli kyllä remontti on kannattavampaa koska saat naista. Ellet ole homo.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Pillusta saat enemmän eli kyllä remontti on kannattavampaa koska saat naista. Ellet ole homo.
N24
Höpö höpö. Joku kusinen suolenpätkä ei ole mitään hyvän pelisession rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei ole lapsia, talo remontoitu.
En osta noita kyseisiä kortteja, mutta ne painavat käytetyt kortit alas ja ostan sitten 4080-4090 tasoisen kun hinnat laskeneet.
En, eikä ole perheen supernörteilläkään aikomusta hankkia lähitulevaisuudessa. Ovat tarkkoja hinta-laatusuhteesta ja harvoin hankkivat mitään viimeisintä uutuutta, ostavat sitten kun alkuhinnat alkaa tippumaan, jos ostavat silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
N24
Höpö höpö. Joku kusinen suolenpätkä ei ole mitään hyvän pelisession rinnalla.
Huomaa ettet ole naista koskaan saanut. Pillussa on oma reikä virtsalle ja seksille omansa.
N24
Vierailija kirjoitti:
En osta noita kyseisiä kortteja, mutta ne painavat käytetyt kortit alas ja ostan sitten 4080-4090 tasoisen kun hinnat laskeneet.
Ei myydä 4090 enää. Tyydyttävä siis 4080 kunnes sen myynti loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
En ymmärrä miksi kaltaisesi ääliö vastaa tähän ketjuun.
No myönnä nyt itsekkin että tuollaisen rahan käyttäminen yhteen palikkaan on aika hemmetin tyhmää :'D
Mitä luulet saavuttavasi tuolla? Et yhtikäs mitään :'D
Tyhmiltä rahat pois ja jengi lankeaa. Joka ikinen kerta :'D
Riikka ja Petteri ilahtuvat tästä kun kansalla näyttää edelleen olevan ylimääräistä rahaa reippaasti.
Ei ole tarvetta vielä päivittää. GTX 1070ti riittää mulle vielä. Tämä ei tarkoita sitä ettei mulla ole varaa. En juuri tietokoneella pelaa. Olen enemmän konsolipelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta vielä päivittää. GTX 1070ti riittää mulle vielä. Tämä ei tarkoita sitä ettei mulla ole varaa. En juuri tietokoneella pelaa. Olen enemmän konsolipelaaja.
Köyhät kyykkyyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn!
Ja kuvittelet että olen köyhä siksi koska en osta näytönohjainta? Pahoititko mielesi siitä kun en osta asioita mitä en tarvitse vai mikä homma? :D En osta mitään vain sen takia että on varaa ostaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn!
Ja kuvittelet että olen köyhä siksi koska en osta näytönohjainta? Pahoititko mielesi siitä kun en osta asioita mitä en tarvitse vai mikä homma? :D En osta mitään vain sen takia että on varaa ostaa ;)
Menikö tunteisiin? Köyhät kyykkyyn!
Olen hankkimassa uutta konetta, koska nykyisen näytönohjain ei tule riittämään FF7 Rebirthiin. Ajattelin pelkän näytönohjaimen sijaan saman tien päivittää koko höskän ja antaa vanhan tyttärelle.
Uusi kone ei kyllä tule olemaan hinnaltaan lähelläkään näitä uusia näytönohjaimia.
Pelaan siis lähinnä FarmSim 25, ETS2 ja vastaavia isolla 5120x1440 näytöllä. 8 gigaa ei ihan tahdo riittää.