Onko pilli hyvä itsepuolustukseen
Käynyt mielessä että toimiikohan vai pehentaako asiaa ja tuntuu että ei siihen pilliin kehtaa puhaltaa missään keskustassa
Kommentit (40)
Kyllä tuollaisille 15-kesäusille tytöille, jotka liikkuvat myöhään täytyisi kotona jo antaa mukaan pikkulinkkarit tai nyrkki r a u t a.
Paras tietenkin olisi, että vanhemmat kuskaa lyhyetkin matkat pimeän aikaan. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
On se hyvä, jos ääni on niin kova, että hyökkääjä säikähtää tai kuuroutuu.
Vierailija kirjoitti:
FORSSAN PÄÄTTÄJÄT TÄMÄN AVAINTEN HELISTELYN KEKSIVÄT KUN ENSIN HYS HYS SALAA TILASIVAT 3 LINJA AUTO KUORMAA HOTELLI MAJOITUKSEEN RUUATKIN OLI TILATTU JO 2VKO ETUKÄTEEN. FORSSASSA TOSIN MUR.... KÄSITTIVÄT KUTSUKSI KOTIIN FORSSA PÄÄSI RAISKAUS TILASTOJEN KÄRKEEN.
Älä huuda, möykky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen 22 kaliberin nyrkkiin mahtuva pikku pistooli 30-luvulta. Kätevä kuljettaa mukana. Ei siihe mene kuin kaksi luotia, mutta jospa ne alkuun riittäis. Eka kohti ja toinen on varoituslaukaus jos eka osui.
ilmoitin sinusta että olet laiton ehkä poliisi ottaa sinut puhutteluun ja saat syytteen
Vai minä olen laiton... hassu. Sille on luvat kunnossa, loukkupyssy.
Kanna laukussa tiiliskiveä. Sitten huitaiset hyökkääjää laukulla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen 22 kaliberin nyrkkiin mahtuva pikku pistooli 30-luvulta. Kätevä kuljettaa mukana. Ei siihe mene kuin kaksi luotia, mutta jospa ne alkuun riittäis. Eka kohti ja toinen on varoituslaukaus jos eka osui.
ilmoitin sinusta että olet laiton ehkä poliisi ottaa sinut puhutteluun ja saat syytteen
niin etkö ymmärrä sen vertaa että vaikka sinulla on lupa sinä et sitä saa itsepuolustus tarkoituksessa kantaa mukana hölmö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin etkö ymmärrä sen vertaa että vaikka sinulla on lupa sinä et sitä saa itsepuolustus tarkoituksessa kantaa mukana hölmö
Jos mulla olis tuollainen, niin käyttäisin sitä itsepuolustukseen ryöstömurhaajaa tai raiskaajaa vastaan. Ilomielin menisin istumaan linnaan.
Tähän asti olen pärjännyt ihan paljain käsin näitä ahdistelijoita vastaan. Ei ole tarvinnut edes potkia.
Puukko, pyssy tai pippurisumute olisi parempi kuin pilli.
Jos lähtee Mika Moringin kyytiin, naisen kannattaa ottaa mukaan puukko.
:D Nainen juoksee pakoon ja ulospuhalluksella aina pillin ääni. Puskassa pilli. Ei ole kovin tehokas, ellei ole ihmisiä lähellä. Se voi lentää suusta ulos tai sen voi nielaista, ellei ole narun päässä. Kaupungissa ehkä ok.
Ei riitä pilli, pitää olla avaimet ja todella hyvä uimataito.
Jos on iso pilli sillä voi kalauttas hyökkääjää.
Harmi, että niin monet miehet ovat väki--valtai---sia.
Suosittelisin jotain hiukan järeämpää p:llä alkavaa ennemmin.
Kunnon turvasumutteita ei yksityishenkilö saa ostettua, mutta pystyisikö tekemään itse? Tujuinta chilivalmistetta, mitä käsiinsä saa, alkoholia, vaikka lasinpesunestettä, ja sumutepullo. Sellaisia tyhjiä saa kyllä, samoja, joissa turvasumutteet myydään. Varmaan joku tärpätti, lp-neste tms. pelkästäänkin voisi vähän auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on taistelukaasu suihke taskussa, sokeuttaa päälle käyvän.
Minä turvaudun yhdyssanaopaskirjaan.
Kai itsepuolustustaitojen opettelu olisi aa ja oo. Eikö tytöille voisi koulun jumppatunneilla opettaa, kuinka esim. takaa päin tulevaa hyökkääjää vastaan voi puolustautua, vaikka olisi puukko kurkulla?
Toki puolustustaitoja voisi harjoitella kotona ja onhan niitä opetusvideoita.
Olisi parempi median julkaista uutisia, joissa raiskausyrityksen uhri on pelastunut käyttämällä itsepuolustustaitoja tai jopa väkivaltaa raiskaajaa kohtaan.
Muutenkin kaikki selviytymistarinat erilaisia rikollisia ja huijareitakin vastaan olisi tervetulleita.
Olisi sellainen inkojen myrkkypuhallusputki hyvä itsepuolustukseen, Indiana Jonesissa taisi olla ansoina, sen muotoilee niin että kun puhaltaa niin viheltää ja myrkkynuoli lentää. Sivusta kiva kuunnella kun illalla alkaa kuulumaan pillin vinkuna ja ähkäisyjä, silloin tietää että miestä kaatuu urakalla.