Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pilli hyvä itsepuolustukseen

Vierailija
27.12.2024 |

Käynyt mielessä että toimiikohan vai pehentaako asiaa ja tuntuu että ei siihen pilliin kehtaa puhaltaa missään keskustassa

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sellainen inkojen myrkkypuhallusputki hyvä itsepuolustukseen, Indiana Jonesissa taisi olla ansoina, sen muotoilee niin että kun puhaltaa niin viheltää ja myrkkynuoli lentää.  Sivusta kiva kuunnella kun illalla alkaa kuulumaan pillin vinkuna ja  ähkäisyjä, silloin tietää että miestä kaatuu urakalla.

Vierailija
22/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisille 15-kesäusille tytöille, jotka liikkuvat myöhään täytyisi kotona jo antaa mukaan pikkulinkkarit tai nyrkki r a u t a.

Paras tietenkin olisi, että vanhemmat kuskaa lyhyetkin matkat pimeän aikaan. Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 

On se hyvä, jos ääni on niin kova, että hyökkääjä säikähtää tai kuuroutuu.

Vierailija
25/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FORSSAN PÄÄTTÄJÄT TÄMÄN AVAINTEN HELISTELYN KEKSIVÄT KUN ENSIN HYS HYS SALAA TILASIVAT 3 LINJA AUTO KUORMAA HOTELLI MAJOITUKSEEN RUUATKIN OLI TILATTU JO 2VKO ETUKÄTEEN. FORSSASSA TOSIN MUR.... KÄSITTIVÄT KUTSUKSI KOTIIN FORSSA PÄÄSI RAISKAUS TILASTOJEN KÄRKEEN.

Älä huuda, möykky.

Vierailija
26/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen 22 kaliberin nyrkkiin mahtuva pikku pistooli 30-luvulta. Kätevä kuljettaa mukana. Ei siihe mene kuin kaksi luotia, mutta jospa ne alkuun riittäis. Eka kohti ja toinen on varoituslaukaus jos eka osui.

ilmoitin sinusta että olet laiton ehkä poliisi ottaa sinut puhutteluun ja saat syytteen 

Vai minä olen laiton... hassu. Sille on luvat kunnossa, loukkupyssy.

Vierailija
27/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna laukussa tiiliskiveä. Sitten huitaiset hyökkääjää laukulla päähän.

Vierailija
28/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen 22 kaliberin nyrkkiin mahtuva pikku pistooli 30-luvulta. Kätevä kuljettaa mukana. Ei siihe mene kuin kaksi luotia, mutta jospa ne alkuun riittäis. Eka kohti ja toinen on varoituslaukaus jos eka osui.

ilmoitin sinusta että olet laiton ehkä poliisi ottaa sinut puhutteluun ja saat syytteen 

niin etkö ymmärrä sen vertaa että vaikka sinulla on lupa sinä et sitä saa itsepuolustus tarkoituksessa kantaa mukana hölmö

Vierailija
29/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin etkö ymmärrä sen vertaa että vaikka sinulla on lupa sinä et sitä saa itsepuolustus tarkoituksessa kantaa mukana hölmö

Jos mulla olis tuollainen, niin käyttäisin sitä itsepuolustukseen ryöstömurhaajaa tai raiskaajaa vastaan. Ilomielin menisin istumaan linnaan.

Vierailija
30/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen pärjännyt ihan paljain käsin näitä ahdistelijoita vastaan. Ei ole tarvinnut edes potkia.

Vierailija
31/40 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukko, pyssy tai pippurisumute olisi parempi kuin pilli.

Vierailija
32/40 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee Mika Moringin kyytiin, naisen kannattaa ottaa mukaan puukko. 

Vierailija
33/40 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Nainen juoksee pakoon ja ulospuhalluksella aina pillin ääni. Puskassa pilli. Ei ole kovin tehokas, ellei ole ihmisiä lähellä. Se voi lentää suusta ulos tai sen voi nielaista, ellei ole narun päässä. Kaupungissa ehkä ok.

Vierailija
34/40 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilli vaan ysi milli.

Vierailija
35/40 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä pilli, pitää olla avaimet ja todella hyvä uimataito.

Vierailija
36/40 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso pilli  sillä voi kalauttas hyökkääjää.

Harmi, että niin monet miehet ovat väki--valtai---sia.

Vierailija
37/40 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin jotain hiukan järeämpää p:llä alkavaa ennemmin. 

Kunnon turvasumutteita ei yksityishenkilö saa ostettua, mutta pystyisikö tekemään itse? Tujuinta chilivalmistetta, mitä käsiinsä saa, alkoholia, vaikka lasinpesunestettä, ja sumutepullo. Sellaisia tyhjiä saa kyllä, samoja, joissa turvasumutteet myydään. Varmaan joku tärpätti, lp-neste tms. pelkästäänkin voisi vähän auttaa.

38/40 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on taistelukaasu suihke taskussa, sokeuttaa päälle käyvän.

Minä turvaudun yhdyssanaopaskirjaan.

Vierailija
39/40 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai itsepuolustustaitojen opettelu olisi aa ja oo. Eikö tytöille voisi koulun jumppatunneilla opettaa, kuinka esim. takaa päin tulevaa hyökkääjää vastaan voi puolustautua, vaikka olisi puukko kurkulla?

Toki puolustustaitoja voisi harjoitella kotona ja onhan niitä opetusvideoita.

Vierailija
40/40 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi median julkaista uutisia, joissa raiskausyrityksen uhri on pelastunut käyttämällä itsepuolustustaitoja tai jopa väkivaltaa raiskaajaa kohtaan. 

Muutenkin kaikki selviytymistarinat erilaisia rikollisia ja huijareitakin vastaan olisi tervetulleita.