Siis ei voi olla totta! Olin sukulaisilla jouluna ja heillä ei ollut ollenkaan kinkkua joulupöydässä.
Minut kutsuttiin tänä jouluna sukulaisilleni, ja otin kutsun vastaan ilomielin. Kun tulin heille, huomasin, ettei heillä ollut ollenkaan kinkkua, vaan kalkkunaa. Eivät olleet sanoneet ollenkaan. Suutuin heille, ja sanoin, että ei kunnon joulu voi olla ilman kinkkua, mutta sanoivat, että olen töykeä, ja minun pitäisi olla edes vähän kiitollinen. Ihme tyyppejä.
Kommentit (18)
Kai teit rikosilmoituksen? Vielä ehdit sen tekemään. Kinkunkätkeminen on aina viranomaisasia eikä ole edes asianomistajarikos.
En enää menisi kyllä tuollaiseen joulupöytään.
Onneksi et tullut meille. Meillä oli itse savustettua lohta, ei kinkkua tai kalkkunaa.
Ei meilläkään ikinä ole. Kaloja on.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et tullut meille. Meillä oli itse savustettua lohta, ei kinkkua tai kalkkunaa.
Kuinka paljon teillä sitä lohta oikein on? Meillä esim. pitäisi olla 12 henkilölle kolmeksi päiväksi.
Mun mielestä kinkku ja nimenomaan punainen kinkku sinapin kanssa kuuluu jouluun mutta jos sitä ei kyläpaikassa olisi niin söisin sen mitä on enkä valittaisi.
Kiitollinen? Miksi nykyään pitää kaikesta olla kiitollinen?
Kolme päivää jouluaatosta ja nyt vasta keksit tehdä aloituksen joka ei edes ole totta?
Kalkkunahan on oikein laitettuna tosi hyvää. Turhasta itket.
Mene nyt ap ostamaan kaikki kauppojen alennuskinkut ja nauti kylläksesi.
Uhrilampaita vuohia syövien taikausko ; sika. Yhyy. Mooses kielsi myös jänikset kamelit äyriäiset hevoset yhyy nyt alkaa itku hammastenkiristely kuka söi kania kuka ostereita byäääh.
Niin.