Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestänkö miehelle pyöreät?

Vierailija
27.12.2024 |

Viime kerran, kun yritin järjestää jotain kivaa mies oli stressaantunut, kiukutteli että aivan turhaa juhlia. Nyt hän valitteli, ettei kukaan hänelle koskaan tee mitään. Tarkoitti muka perhettään! Minä olen joka vuosi hänelle leiponut, ostanut aika kalliita lahjoja, järjestänyt kaikkea hauskaa ja romanttista

Hän täyttää 50v eikä ole koskaan juhlinut pyöreitä tms, ja minä meinasin hänelle järjestää hienot juhlat ja kutsua sukulaisia ja ystäviä.

Nyt epäilyttää koko ajatus, ja miehen sanat ovat loukanneet pahasti. Oikeasti tämä menee niin päin, että minä en ole koskaan saanut synttäreinä, äitienpäivänä tai jouluna mitään muistamisia

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lihapullat?

Vierailija
2/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka haluaa juhlat niin järjestää itse. Älä vaivaudu. Jos itse et ole mieheltä panostusta saanut niin miksi ihmeessä järjestäisit miehelle? Naiset järjestää aina kaiken itselleen ja perheelle. Miehet ei viitsi. Jotkut isot juhlat maksaa vähintään satoja euroja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, joka haluaa juhlat niin järjestää itse. Älä vaivaudu. Jos itse et ole mieheltä panostusta saanut niin miksi ihmeessä järjestäisit miehelle? Naiset järjestää aina kaiken itselleen ja perheelle. Miehet ei viitsi. Jotkut isot juhlat maksaa vähintään satoja euroja. 

Olen jotenkin ajatellut, että ehkä mies tekisi vastavuoroisesti sitten minulle jotain Ei ole näkynyt koskaan

Vierailija
4/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin ajatellut, että ehkä mies tekisi vastavuoroisesti sitten minulle jotain Ei ole näkynyt koskaan

Puhu. Puhu. Puhu. Keskustelkaa nuo asiat, älkääkä eläkö olettamusten varassa. Kuuntele ja puhu.

Vierailija
5/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele nyt ensin. Teillä on aika kummallinen tuo käyttäytyminen juhlien suhteen. Ihan kuin mun vanhemmilla oli. 

Voihsn olla, että vaikka perheen ksnsss syömään riittää? Tai joku tuttu pariskunta, jonka kanssa -tai he mukaan?

Ei tarvi olla isot

Vierailija
6/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vihaavat yllätysjuhlia. Mitäpä jos ap kysyisi mieheltään haluaako tämä syntymäpäiväjuhlat, isot tai pienet, vai haluaako hän mieluummin että käytte ulkona syömässä tai lähdette matkoille.

Tai sitten et järjestä yhtään mitään, kun mieskään ei koskaan järjestä omasta puolestaan vaimolleen mitään.

Älä uhraudu äläkä uhriudu.

Vierailija
7/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
8/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee salassa mitään. Puhu auki. 

Kuulostaa nyt tilanne sellaiselta. 

En tekisi itse ainakaan vaan puhuisin. Kertoisin sen myös, mitä kirjoitat. Olet loukkaantunut miehen sanoista.

Olet olettanut vastavuoroisuutta, ja olet pettynyt, kun sitä ei olekaan.

Muten tekisitte jatkossa? Puhukaa.

Vierailija
10/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehen 50-vuotisjuhlat ap:n show?

Vierailija
11/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kysyt haluaako jotain erityistä ja kerrot että olet valmis auttamaan järjestelyissä jos haluaa. Tietää että olet mukana jos jotain erityistä tai isompaa haluaa. Tai sitten ei isoa ihmeellistä, mutta oman perheen kesken jonnekin vähän vaihtamaan maisemaa tai jotain.

Mun puoliso ei halunnut mitään ihmeellistä viime vuonna kun täytti 50. Mutta tykkäsi kuitenkin kun vaihdoimme kahdestaan maisemaa ja menimme risteilylle. Jotain erilaista arjesta poikkeavaa, mutta ei mitään kekkereitä isolle revohkalle. Kenelle sopii mikäkin. Vaihtoehdosta puheltiin etukäteen. Yllätys oli risteilyllä kun tilasin huoneeseen kuohuviinipullon. Sen isompaa ylläriä olisi tuskin niellyt.

Vierailija
12/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhua ei voi.

Vierailija
13/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta päättelin että ap oli ajatellut jättää mieheltään salaa ehkäisyn veks.

Vierailija
14/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis nimenomaan valitti sitä, että hänelle ei kukaan järjestä esim. yllätyssynttäreitä tai vastaavaa. 

Olemme jutelleet kyllä asioista, mikään ei ole muuttunut

Vierailija
15/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täyttää 50 v ensi heinäkuussa. Sanoi itse että sitten on kunnon pihajuhlat. Mieheni tuskin vastustaa jos autan juhlien järkkäämisessä. Ollaan jo vähän suunniteltu miten pihaa koristellaan ja muuta. Pihalle rakennetaan baari josta vieraat saa juotavaa.

Vierailija
16/16 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu. Puhu. Puhu. Keskustelkaa nuo asiat, älkääkä eläkö olettamusten varassa. Kuuntele ja puhu.

Ei se mies vastaa ja keskustele. Lakaistaan kaikki asiat maton alle. Möykky jo niin iso selvittämätön kasa, etten jaksa enää. Olen mykkäytynyt tylsäksi ja hiljaiseksi. Antaa olla. Ero tästä tulee. Nostin kädet pystyyn ja v.ttuunnuin ajan myötä. Mies pilasi kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi