Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä mieltä olet dildosi käytöstä?

Vierailija
27.12.2024 |

Mitä mieltä sinä nainen olisit siitä, jos miehesi lainaisi salaa dildoasi anaalileikeihinsä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon omat persepuikkonsa.

Vierailija
2/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tarhassa opetettiin on rumaa ottaa toisen omaa kysymättä. Joten en tykkäisi. 

Jos kysyisi, niin ei minulla mitään sitä vastaan olisi. Kunhan pesee hyvin jälkeenpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin tarhassa opetettiin on rumaa ottaa toisen omaa kysymättä. Joten en tykkäisi. 

Jos kysyisi, niin ei minulla mitään sitä vastaan olisi. Kunhan pesee hyvin jälkeenpäin. 

Ja lisään että eiköhän kaikenlaista hänen osaansa ole jo mussa käynyt, joten ei lelun lainaus hänelle tuntuisi oudolta niin kuin jollekin muulle 

Vierailija
4/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa yrittää, olin ennen miestäni yhdessä mustan miehen kanssa jolla oli 30cm kalu ja nyt minulla on vastaava dildo, en usko että haluaa sitä pyllyynsä.

Vierailija
5/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa yrittää, olin ennen miestäni yhdessä mustan miehen kanssa jolla oli 30cm kalu ja nyt minulla on vastaava dildo, en usko että haluaa sitä pyllyynsä.

"Naisen" luulisi tietävän että paksuus on se millä on väliä. 

Vierailija
6/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainaa, kun olen tarjonnut ihan ilman salaamistakin. Olen useammin ehdottanut seksileikkiemme aikana että voisin dildottaa myös häntä, mutta ei ole halunnut, koska se on kuulemma homostelua.

Vierailija
7/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi jos salaa.mut luvalla, miks ei

Vierailija
8/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Pano Pate vastaamaan vaimon puolesta!

Vierailija
9/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se oikein kertoo, jos pitää tämmöstä tehdä salaa?

Vierailija
10/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Pano Pate vastaamaan vaimon puolesta!

Miksi pitäisi, kun en tiedä ketään joka olisi kokeillut vaimolta salaa. Toisekseen mitä hittoa toisten asiat minulle kuuluisi muutenkaan. 

Olen kokeillut kerran  jelly jortikkaa omaan hanuriin, koska se edes jotenkin vastaa oman kullini kokoa. Lähinnä arvioinut miten mahtuu ja miltä omani mahdollisesti tuntuisi vaimon pyllyssä. Oma hanuri on paljon väljempi kuin vaimon, joten en ole painostanut vaimoa pyllyseksiin,,vaikka se häntä muuten kiinnostaisikin ainakin fantasiana Jos haluaa, niin toki pyrin toteuttamasn toiveen. Itselleni dildo hanurissa aiheutti lähinnä pskahätää, mahdolliset seksihalut katosi tehokkaasti. Siksi oman hanurin räpläys ei voisi vähempää kiinnostaa, ei vaikka vaimo koskisi. Ei ole mun juttu. Ei meillä ole vaimon kanssa mitään salaisuuksia. Kaikkea kokeiltu mitä käynyt mielessä ja millä saanut vaimoakin innostumaan enemmän tai uskaltautumaan kokeiluihin. Ollut minun vastuulla keksiä ja viedä. 

Vierailija
11/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten tasan lainaisi. Saisi tilata oman ja se olis ihan okei. Mutta niin junttia miestä en huolisi joka olisi tollainen piilorunkkari, joka ei tajuaisi että peppupöpöt ei kuulu pildeen.

Vierailija
12/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea rengas palautuessa ;)

Vierailija
13/13 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pöpöfoobikko joten vain leluja joita itsekin käytän peppupuolella saisi lainata.