G: Mikä on parasta Tampereella?
Muuttoa sinne mietin. Olisi kiva kuulla mikä teidän mielestä olisi Tampereella parasta.
Kommentit (87)
Junttius ja kylämäinen lämmin tunnelma. Ihmiset ovat helposti lähestyttäviä.
Kulttuuri eli teatterit ja konsertit.
Hyvä julkinen liikenne, useat eri ruokapaikat ja tarpeeksi iso kaupunki eikä kaikki juoruile toistensa asioita.
Ravintolatarjonta, kulttuuri, historia, luonto. Suomen paras kaupunki. Ja minä tiedän, olen asunut ihan ympäri Suomea joten on vertailukohtia.
Jos löytää palan luontoa ja voi olla hetken siinä. Myös Pirkanmaalla muualla on luontoa ja muualla Suomessa, autollisille. Joku näköalapaikka kun ei ole kylmä vuodenaika tai liian kuuma, saa näkymiä maisemaan, veteen. Jos löytää sopivan täsmätuotteen, oli se housut tai joku shampoo joka kostauttaa päänahan. Pikkukaupungissa se on vaikeampaa, ellei tilaa. Luonnoneläimet, niityt, vesi ja puutarhat, kunpa ihmiset muistaisivat niiden olemassaolon, että nekin tarvitsevat rauhaa ja puhtautta. Olen nähnyt rusakot, metsäjäniksiä, lintuja, kettuja, pieniä kauriita, isoja, supi, korpin jne.
Toimiva julkinen liikenne ja hyvät pyöräilyreitit. Voin kertoa että asiat on aika toisin esimerkiksi täällä Hämeenlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Toimiva julkinen liikenne ja hyvät pyöräilyreitit. Voin kertoa että asiat on aika toisin esimerkiksi täällä Hämeenlinnassa.
Heh. Autohan tässä maassa on oltava, edes Treella ei voi todellakaan julkisiin luottaa talvella. Jos joku tärkeä meno, julkisilla pitäisi varata 1h matka-aika siihen mihin kesällä menee 15min.
Tampereen laaja kirpputori valikoima, nopeasti laskettuna ainakin 10 eri kirppuria.
Pirha (Pirkanmaan hyvinvointialue) ja nistien määrä 💜
Änswer guestioniisi on Särkänniemi.
En tiedä, olen ajanut vain läpi kerran.
Moottoritie pois.