Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa [KATSO KUVAT]

Vierailija
27.12.2024 |

Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa ja kertoo, miksi vaatteet ahdistavat

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010927264.html

Jessi haaveilee siitä, että vielä jonain päivänä olisi normaalia liikkua kaupungilla tai käydä töissä täysin alasti. Jessi riisuutui kameran edessä samalla, kun keskustelimme siitä, mikä häntä innostaa ja motivoi nakuiluun. Sensuroimattomat, upeat kuvat näet jutun sisältä.

Kommentit (470)

Vierailija
441/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessi ymmärtää ettei paukut riitä jotta pelkästään paikkojen esittelyllä saisi laiskan elämän. Siksi siihen pitää ottaa Lappi twistinä.

Vierailija
442/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen huomionhaku alastomuuden kautta ja toisten ihmisten pakottaminen katsomaan omaa alastonta kehoaan on tietynlainen sairaus. jeessi on ilmiselvästi jäänyt lapsena vaille rakkautta, hyväksyntää ja huomiota ja se on nyt aikuisena otettava keinolla millä hyvänsä. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut käsityksessä, että itsensäpaljastelu on rikos. Miksi näitä on pakko katsoa? Miehet myös alasti. Miksi vain se on muka rikollista?

Vierailija
444/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea Jessi. Tuollainen nainen kun olisi kotona 🤗

Ajattele käytännössä, jos kotonakaan ei käytä vaatteita niin miltä näyttää sohvat ja istuimet hetken päästä? Vai onko sohvien päällä pyyhkeet joita sitten vaihdetaan... Kuin koirataloudessa 

Tai sitten jotkut oikeasti ovat hygienisia pesemällä takamuksensa pyyhkimisen lisäksi. Kurja kuulla, että sä vähän huonosti hoidat intiimihygieniaa :(

Kurja kuulla että olet noin yksinkertainen. Me jotka pidämme hygieniasta huolta, tiedämme että kaikki eivät pidä. Mietipä hetken työkavereitasi, jos sinulla sellaisia on. Jos he haisevat vaatteet päällä ja koko wc haisee heidän jälkeensä, niin mitä luulet olisiko ihanaa istua

Pidätysongelmaisten Jorman ja Pirkon lisäksi naturistityöpaikan taukohuoneen sohvalle päätyvät myös sen söpön Janinan kondylooma, Suvin valkovuoto ja Jonna äkillisesti alkavien kuukautisten veret. Harjoittelijapoika Veetillä voisi olla ongelmia pitää erektionsa kurissa ja Minna 50 v. Voisi siitä kostuakin istuessaan sohvalla.

Vierailija
445/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessi

@yes.she

Naturist and nude artist from Finland.

Creative and curious Foxy lady.

🍆 DICK RATING 🍆

if you want me to say what I think about your dick, please do the following:

1. Tip me 7,-

2. Send me 1-3 pics of your dick

3. I will comment on it

Or

1. Tip me 20,-

2. Send me your masturbating video (max 1 min)

3. I will comment on it

Friday Fox:

- every friday self-portrait photo/photos/video

- implied nude

- naked in nature

- naked in home / indoors

- lingeries

- shibari rope art

You will also see extra posts and photos taken by the photographer 

mitäköhän laittaa veroilmoitukseen

ammattimainen kikkeliarvostelija?

Jessus kuinka säälittävää. Aikuinen nainen kuitenkin kyseessä eikä mikään teini. Päässä vikaa ja pahasti.

Vierailija
446/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää pikkutytöt. Millaisen naisenmallin ne saa, kun näitä uiveloita näkyy nykyään siellä sun täällä. 

Vierailija
447/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kaksinen muija, pienet tissit, pömppömaha, isohko perse, tatuointeja ja karvat ajeltu teini tyyliin. Ei kiitos. 

Vierailija
448/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pillusta tarkempaa kuvaa? Entä perseestä? Pyllistystä?

Vierailija
449/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pillusta tarkempaa kuvaa? Entä perseestä? Pyllistystä?

Varmaan jos maksat sen femman hänen of tilauksesta.

Ei taida olla paljon järkeä siinä kun pr0nhub on täynnä parempia muijia ihan ilmaiseksi (tai rumempia, jos sellaiset keinuttaa venettäsi).

Vierailija
450/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän asuu?

Vierailija
451/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies joka jaottelee naisia sänkyhommiin ja parisuhteeseen sopiviksi ei ole itse yhtään aviomiesmatskua kunnon naisen mielestä."

Tolla palstaulilla ikinä oo naista ollutkaan. Täällä larppaaminen on tälle ainoa keino paeta todellisuutta, että ainoat, jotka sen munassa on käynny on nyrkki ja kyllikki

Sori mut näin moni mies ajattelee tatuoidust naisest, ite kans käytän tollaist naist vaan panohommii :D. Sekö palstamammaa vi tuttaa :D.

No noin. Ei minullekaan tatuoitu nainen suhteeseen kelpaisi. Olen naimisissa avoimessa suhteessa ja minulla on fwb -naisystävä. Kumpikin leimaamaton.

Vierailija
452/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kaksinen muija, pienet tissit, pömppömaha, isohko perse, tatuointeja ja karvat ajeltu teini tyyliin. Ei kiitos. 

Kateus on paras mittari mitä onnistumiseen tulee.

Oli kyse sitten maallisesta mammonasta, työpaikasta tai tässä tapauksessa 40-vuotiaan naisen ulkonäöstä.

Normipullukat vihaavat kauniita naisia, ylläolevan kirjoittaja on tästä oppikirjamainen esimerkki.

Vierailija
453/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuteen pääsyyn ei vaadita kuin että vaatteet pois.

Vierailija
454/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa viluttaa ilman vaatteita. Sitäpaitsi perce haukkaa kiinni nahkasohvaan ja pöydänkulmista tulee pipejä.

Vierailija
455/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten rumat tatuoinnit.

Sehän kuuluu kuvaan että halvalla h ut su lla on halvat tatskat.

Pitäähän sitä kaikille lihaksikkaille rikollisille jänniksille kuuluttaa että nyt ois sitä todella helppoa pilua tarjolla.

Tämä on kyllä jännä, miten joillekin (avmammoille) tatskat ylipäätään on näin suuri asia. Joku ei niistä tykkää lainkaan, ok, joku tykkää vaan jonkunlaisista (tyylejä on hyvin monenlaisia) ja joku tykkää siitä että koko keho peitetään leimoilla.

Mutta ei ne tatskat kerro yleensä mitään muuta erityistä kantajastaan, kun että hän itse pitää niitä kauniina, tai kokee muuten kehotaiteeseen kiinnostusta. Ei sitä piparia saa yhtään helpommalla tatuoidulta naiselta, päinvastoin, tatskatut naiset (ja en nyt tarkoita sitä minimaalista tribaalia jossai. piilossa) ov

Kyllä tatuoinnit kertovat kantajansa arvostelukyvyttömyydestä. Tatuointeihin liittyy pysyviä terveysriskejä, nämä on helppo googlata. Lisäksi ne ovat monen mielestä rumia eivätkä todellakaan vanhene kauniisti. Vakka kantensa valitsee ...

Vierailija
456/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau <3

Vierailija
457/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helevetti ku löytäis ittellensä tommosen naisen, tulis kivoja luontoretkiä... 

M33

Vierailija
458/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa olla. Hyvänen aika tätä äidinkielen tasoa.

No mitenkäs sinä kirjoittaisit?

Vierailija
459/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin. 

Vierailija
460/470 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan itse TFCD-valokuvausta, eli kuvaan naisia, pääasiassa 18-40 -vuotiaita, sitä vastaan että saan kehittää omia kuvaustaitoja ja malli saa itsellensä kuvia. Olen itse 48-vuotias mies, suomalainen, ehkä hiukan valtavirrasta poikkeavan näköinen. Kuvattavissa malleissa vaihtelua paljon, kaikki mielenkiintoisen näköisiä, osa todella hyvännäköisiä.

Kuvauksia mulla on keskimäärin yhdet viikossa, eli kuukaudessa neljät. Keskimäärin kerran kuukaudessa tulee kuvauksen yhteydessä ehdotuksia, että voisinko kuvauksen lisäksi panna mallina olevaa naista. Ihan joka kerta ehdotukseen en suostu, mutta ehkä joka toinen kuukausi käy niin. On hauska harrastus kaikin puolin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme