En halua enää seksiä!
Eikö sais olla edes vanhana siitä vapaa!
T. Nainen 60v.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas haaveillut miehestä, jolle seksi ei olisi niin tärkeää. Mulle kun useammat miehet todenneet sängyssä vieressäni, että seksikäs ulkonäköni saa heidän seksihalut kuulema aika äkkiä liikkeelle.
Mikä siinä seksissä on niin kamalaa?
Limasta ja tahraavaa hommaa. Ällöä.
Kannattaa kertoa heti alussa, että olet frigidi, ehkä sitten löytyy joku toinen aseksuaali.
niin. niin.. se on totta kun joillain..
(naisilla. ei enää ole sitä..)
-
-
..kaikilla (naisilla.. olevaa AITOA sitä..)
..eroottista karismaa?
-
onse( aina vähä.. s u r k u. ;(
Enemmän häiritsee, miksi ajaytelet että kuusikymppinen olisi vanha? Ehkä aloittamaan mäkihypyn nollasta haaveena mm-taso, mutta tuskin seksiin.
Ja helposti se ilman seksiä olo onnistuu. Itsellä ei vielä ainuttakaan seksikertaa ja ikää vähän yli 30. Haluan löytää sen yhden tyypin, joskin välillä tuntuu ettei sitä ole edes olemassa. No, hyvä näinkin. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormonit määrää. Naisilla kiinnostus loppuu kun vaihdevuodet tekee niistä mummoja. Itse olen ollut vsimoni kanssa nyt noin 25 vuotta, ja koettu yhdessä vaikka mitä, ja kasvettu yhteen. Mutta kun seksi kanssani lakkaa kiinnostamasta, niin meikäläinen lähtee. Ihan sama onko kertynyt omaisuutta, ihan sama, mitä lapset ajattelee, ihan sama jääkö ex-vaimo pulaan taloudellisesti. Siinähän muuttuu mummoksi, ja paapoo lastenlapsia, minä haen nuoren vaimon. En muutu miksikään papparaiseksi. Olenko kylmä? Mielestäni olen se sama ihminen, jonka vaimo aikanaan valitsi. Nainen se tässä on muuttunut.
Kasvettu yhteen? Mikä vitsi. Et sinä ole kasvanut.
Ollaan me yhteen kasvettu. Mutta joo ymmärrän mitä tarkoitat, ja olet oikeassa. Sama huumori naurattaa, kuin 12 vuotiaana, samat typerät jutut, päiväkännit, seksi, ja muut lapsellisuudet kiinnostaa edelleen. Naiset vaan kuvittelee, että me jotenkin sitten muututaan heidän mukanaan, kun ikää tulee. Ei muututa. Naiset muuttuu, ja me jäämme lapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormonit määrää. Naisilla kiinnostus loppuu kun vaihdevuodet tekee niistä mummoja. Itse olen ollut vsimoni kanssa nyt noin 25 vuotta, ja koettu yhdessä vaikka mitä, ja kasvettu yhteen. Mutta kun seksi kanssani lakkaa kiinnostamasta, niin meikäläinen lähtee. Ihan sama onko kertynyt omaisuutta, ihan sama, mitä lapset ajattelee, ihan sama jääkö ex-vaimo pulaan taloudellisesti. Siinähän muuttuu mummoksi, ja paapoo lastenlapsia, minä haen nuoren vaimon. En muutu miksikään papparaiseksi. Olenko kylmä? Mielestäni olen se sama ihminen, jonka vaimo aikanaan valitsi. Nainen se tässä on muuttunut.
Lupaatko lähteä myös heti, jos et itse enää kykene?
En. Se on silloin vaimon asia lähteä tai jäädä. Vai oletko sitä mieltä, että vain miehellä on päätösvalta suhteessa?
Me ollaan vaimoni kanssa vähän vielä iäkkäämpiä ja seksi on mielestäni parempaa kuin nuorina ollessa. Nytkin olis jo kova hinku ! Ja rouva jo kyseli .- Mikä kumma mättää, jos ei kuuskumppinen rouva enää jaksa sekstailla?
Menepä ap virkkaamispalstalle niin helpottaa heti.