En halua enää seksiä!
Eikö sais olla edes vanhana siitä vapaa!
T. Nainen 60v.
Kommentit (47)
Mulla toi ongelma poistui avioeron myötä. Ihanaa, kun ei enää tarvitse miehen vonkaamista kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan asian noinkin ilmoittaa, että olet ulkona markkinoilta.
Ei tässä mistään markkinoista oo kyse!
Ei olekaan. Vaan siitä varmaan,että samanikäinen tai vähän vanhempi puoliso halajaa sänkyhommia.
Kivikauden naisilla seksihalut kesti koko elämän eli jos se ei enää huvita niin biologinen kello kertoo, että on aika kuolla.
Vaihdevuodet ja 20v paneskelua saman ukon kanssa on toimiva resepti halujen katoamiseen. Iso kaljamaha ja hikinen puuskutus tappaa halun enää edes muodon vuoksi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Kivikauden naisilla seksihalut kesti koko elämän eli jos se ei enää huvita niin biologinen kello kertoo, että on aika kuolla.
Kivikaudella ihmiset kuoli sopivan ikäisinä, nyt pitäisi vielä 80v vanhuksinakin teeskennellä haluavansa sitä vanhaa kaljua ukkoa, vain koska se saa sen ryppyisen kurttumunansa sinisellä pillerillä puolitankoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivikaudella ihmiset kuoli sopivan ikäisinä, nyt pitäisi vielä 80v vanhuksinakin teeskennellä haluavansa sitä vanhaa kaljua ukkoa, vain koska se saa sen ryppyisen kurttumunansa sinisellä pillerillä puolitankoon.
Eipäs irvistellä. Hyvinkin 2/3-tankoon
Ei kai kukaan pakota mut jos elää parisuhteessa jossa toinen osapuoli haluaa seksiä niin sit sun täytyy antaa sen mennä hakeen muualta. Toiselta ei voi kieltää seksiä vaikka itseltään saa sen lopettaa. Mä tätä mietin näin haluavan naisen näkökulmasta. Jos ukko kieltäytyis kaikesta seksistä niin kyl suhde vois loppua.
N52
Miksi kirjoitella seksipalstalle jos on tyytymätön parisuhteeseensa? Kun on oikeanlainen kumppani, niin miestä ja naista haluttaa ihan eri tavalla, eikä näitä epäsuhtaisuusongelmia ole. Toisin kuin moni luulee, niin ei nämä ole mitään sukupuolisidonnaisia ongelmia.
Seksi on vain eka indikaattori, että asioille pitää tehdä jotain. Mieluiten selvitellä ongelmat ja jos ne on täysin ylipääsemättömiä, niin sitten lähteä suhteesta.
Seksi on nuorten juttu. Ei sovi arvokkaille vanhuksille.
No eihän sun vehkeet enää edes toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan pakota mut jos elää parisuhteessa jossa toinen osapuoli haluaa seksiä niin sit sun täytyy antaa sen mennä hakeen muualta. Toiselta ei voi kieltää seksiä vaikka itseltään saa sen lopettaa. Mä tätä mietin näin haluavan naisen näkökulmasta. Jos ukko kieltäytyis kaikesta seksistä niin kyl suhde vois loppua.
N52
Onhan se noinkin, mutta toinen puoli asiasta on, että omaksi edukseen sen halukkaamman osapuolenkin kannattaa yrittää pitää yllä sen toisen hiipuvia haluja niin hyvin kuin osaa. Mun vaimo on ikäisesi, ja vaikka halut eivät ole kadonneet, niin laimentuneet ne ovat ja vaativat herättelyä, sen hän tunnustaa suoraan itsekin.
Sen vuoksi minä teen minkä voin, ennen kaikkea näytän omat haluni ja että ne kohdistuvat nimenomaan häneen. Nukun aina alasti enkä piilottele erektiota, vaan annan hänen tuntea sen tai nähdä kun hieron itseäni. Annan hänelle eroottista hierontaa aamulla tai illalla, kun sängyssä loikoillaan, vaikkei se seksiin juuri siinä tilanteessa johtaisikaan. Pyydän näyttämään tissit vaatteita vaihtaessa ja tuomaan ne tarjolle niin että saan suudella nännit pitkiksi. Laitan viestejä päivällä kun itseä panettaa, kuvia ja videoitakin, ja kerron mitä haluaisin hänelle tehdä ja miten pitää hyvänä. Puristan tissiä ja hyväilen peppua tai jalkoväliä, kun sen paikka on, silittelen, suukottelen ja hieron jalkaterät joka ilta.
Kertaakaan, koskaan, en ole valittanut että kun sinä et enää niin paljoa halua kuin nuorena, enkä myös jää mököttämään ja odottamaan että hän tekisi sen ensimmäisen aloitteen. Odotan kyllä usein, että hän saa vähemmän haluavana itse kertoa, että nyt kyllä tekisi mieli, mutta teen selväksi ja pidän huolen, että se seuraava kerta sieltä tulee.
Hormonit määrää. Naisilla kiinnostus loppuu kun vaihdevuodet tekee niistä mummoja. Itse olen ollut vsimoni kanssa nyt noin 25 vuotta, ja koettu yhdessä vaikka mitä, ja kasvettu yhteen. Mutta kun seksi kanssani lakkaa kiinnostamasta, niin meikäläinen lähtee. Ihan sama onko kertynyt omaisuutta, ihan sama, mitä lapset ajattelee, ihan sama jääkö ex-vaimo pulaan taloudellisesti. Siinähän muuttuu mummoksi, ja paapoo lastenlapsia, minä haen nuoren vaimon. En muutu miksikään papparaiseksi. Olenko kylmä? Mielestäni olen se sama ihminen, jonka vaimo aikanaan valitsi. Nainen se tässä on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Hormonit määrää. Naisilla kiinnostus loppuu kun vaihdevuodet tekee niistä mummoja. Itse olen ollut vsimoni kanssa nyt noin 25 vuotta, ja koettu yhdessä vaikka mitä, ja kasvettu yhteen. Mutta kun seksi kanssani lakkaa kiinnostamasta, niin meikäläinen lähtee. Ihan sama onko kertynyt omaisuutta, ihan sama, mitä lapset ajattelee, ihan sama jääkö ex-vaimo pulaan taloudellisesti. Siinähän muuttuu mummoksi, ja paapoo lastenlapsia, minä haen nuoren vaimon. En muutu miksikään papparaiseksi. Olenko kylmä? Mielestäni olen se sama ihminen, jonka vaimo aikanaan valitsi. Nainen se tässä on muuttunut.
Kasvettu yhteen? Mikä vitsi. Et sinä ole kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Lupaatko lähteä myös heti, jos et itse enää kykene?
Mä oon taas haaveillut miehestä, jolle seksi ei olisi niin tärkeää. Mulle kun useammat miehet todenneet sängyssä vieressäni, että seksikäs ulkonäköni saa heidän seksihalut kuulema aika äkkiä liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas haaveillut miehestä, jolle seksi ei olisi niin tärkeää. Mulle kun useammat miehet todenneet sängyssä vieressäni, että seksikäs ulkonäköni saa heidän seksihalut kuulema aika äkkiä liikkeelle.
Mikä siinä seksissä on niin kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile seuraavaksi homoa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä seksissä on niin kamalaa?
Limasta ja tahraavaa hommaa. Ällöä.
Naiset valehtelevat aina.