Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rakastaa yhä exäänsä

Vierailija
26.12.2024 |

Miten tästä selviää? Tuntuu, kuin joku olisi lyönyt veitsen sydämeeni. Olen epäillyt miehellä olevan vielä jotain tunteita exäänsä kohtaan. He olivat 9v yhdessä, heillä on lapsi yhdessä ja kyseessä miehen ensimmäinen tyttöystävä ja rakkaus. Mies juopotteli hieman enemmän joulupäivänä ja tunnusti asian.

Mies on ollut aina hyvä minua kohtaan, joten aikalailla työnsin ajatuksen taka-alalle ja mietin olevani turhaan kateellinen tms. Olemme olleet 4v yhdessä ja olemme naimisissa. Olo tuntuu häpäistyltä ja huijatulta. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi aina valita ketä rakastaa koska mies on komea nin se voi vaihtaa sinut toiseen koska vaan.

Vierailija
2/3 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tunnu pääsevän irti existään. Minusta nyt jo ex yritti tehdä exänsä kopiota. Muokkasi siis minun hiuksia, pukeutumista jne. Ihmettelin, että miksi joku alkaa heti aika alkuvaiheesa sanomaan mikä sopisi ja mistä tykkäisi. Näin sitten tämän exän kuvan netissä ja totuus paljastui. Suoraataan kuvottavaa ja sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuntuu olevan tosi vaikeaa päästä yli erosta, ellei se nainen sitten ole ollut aivan idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi