Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin lapsilta mitä tehdään näille mummon antamille villasukille, en saanut vastausta

Vierailija
26.12.2024 |

Kai vien ne sitten roskiin kuten viime jouluna. Ovat vielä kääreissä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummi teki meille paljon villasukkia. Mulla harmittaa jo, että muutamat annoin pois. Onhan noita kuiten vielä kymmenkunta, ellei enemmän. Ja lapasia. Yli 90 vuotiaalla oli taitoa. Niin kaunis villapusero myös vastasyntyneellä ja töppöset ja myssy. Ei mitään tavallisia vaan wanhan aikaisia ja todella kauniita. Kaikki on tallessa, paitsi ne muutamat jotka annoin siskon lapsille. Ja minulla niitä villasukkia kuluu. Puutalossa lattia on vähän vilpoinen talvella.

Vierailija
22/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoonkin, että avaus on taas yhden kajahtaneen kirjoittama, niin muistutan ja huomautan, että minä ja moni muu arvostaa käsityönä tehtyjä villasukkia ja jokainen villasukkapari, jonka olen saanut lahjaksi on ollut enemmän kuin mieluinen lahja, jonka tai joidenka antajia muistan aina pukeissani villasukat.  - Ehkä vielä joskus minulla on kärsivällisyyttä opetella kutomaan sellaiset itse paremmalla menestyksella kuin kouluvuosina, joitain vuosia sitten.

Eiköhän tämä kajahtanut ole se sama joka tehtailee näitä provoja täällä 7-23, parasta olisi vaan jättää se vaille huomiota kokonaan ja olla vastailematta yhtään mitään, kun siitä se reppana vaan innostuu lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otahan huomenna yhteyttä mielenterveyspäivystykseen. Tarvitset hoitoa pakkomielteeseesi. 

Vierailija
24/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivarassa olisi ihan hyvä olla ne muutamat villasukat. Jos asutte asunnossa jossa ei ole takkaa, niin varautumisen ohjeisiin kuuluu että kotona on jotain lämmintä sähkö-ja lämpökatkon varalle.

Ei se takka tai edes leivinuuni koko taloa lämmitä, ja lattiat kyllä jää viileiksi, jos sähköt olisi poikki. Eli villasukkia tarvitsisivat kaikki.

Lisäksi jos pitäisi evakuoitua pakkasessa, laittaisin kyllä villasukat ja muutakin lämmintä vaatetta päälle. 

Kylmässä asunnossa siis sähkökatko aikaan, myös lapaset olisivat mukavammat kuin jotkut muut, paksummat talvihanskat. 

Vierailija
25/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämätön äiti, joka opettaa lapsensa samanlaiseksi kusipääksi. Ei tarvitse ihmetellä miksi lapsista on tullut nykyisin niin ilkeitä. 

Tosin epäilen provoksi. Liian hiljaista ollut ja kahjoilla alkaa olla tylsää. 

Vierailija
26/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyselet lapsilta tuollaista? Ei kai ne viitti vastata itsestään selvään kysymykseen.

Laitat kaappiin ja otat esiin kun tarvitaan. Jos niitä on jo ihan liikaa niin myyt (uudet) tai annat spr:lle tms. Lahjoitukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi