Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Musk yrittää vaikuttaa Saksan vaaleihin ja tekee sen täysin avoimesti: Epäpätevä ääliö

Vierailija
26.12.2024 |

Niinhän tekee meidänkin demarit ja kaikenmaailman Sorosit USAssa eikä se ole ongelma. 

Toikin muija saisi rakentaa oman raketin niin nähdään kuka on epäpätevä. Jessus mitä juttua taas. Oikeast hyviä säästökohteita tommosetkin muijat.

https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010922827.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harris olisi hävinnyt paljon enemmän ilman Suomen demareita.

Vierailija
2/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP yritti vaikuttaa USA:n presidentinvaaleihin. Parempaa vaalivaikuttamistako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä reppana että Elon on rakentanut yhtään rakettia?

Se sanoo insinööritiimille, että rakentakaa mulle Tosi Iso Raketti ja menee sen jälkeen vetämään ketamiinia ja twiittailemaan.

Vierailija
4/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tuo vaalivaikuttaminen. En tosin tiedä miten se tapahtuu koska ainakin tähän asti olen ihan itse päättänyt ketä suomalaisista ääliöistä olen äänestänyt. Ehkä suurin osa ihmisistä uskoo jotain ulkomaalaista ääliötä joka kertoo ketä pitää äänestää osaamatta itse päättää. No sellaista on edustuksellinen demokratia.

Vierailija
5/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin suomimedia joka jankuttaa aamusta iltaan persuja ja äärioikeistoa ja kieltäytyy pitämästä vasemmiston mokia julkisuudessa toisin kuin nykyhallituksen joka toimi leimataan täydeksi katastrofiksi. 

On se hienoa että meidän mediamme osaa vaikuttaa hienovaraisesti poliittisesti siten ettei sitä huomaa /s /s /s /s

Vierailija
6/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko Musk epäpätevä mutta ehkä ei ole asiallista muutoin puuttua jonkun toisen valtion ihan sisäisiin asioihin. Musk on ottanut aika kärkevästi kantaa myös Britannian asioihin. Britanniaan hänellä ei tietääkseni ole juuri mitään henkilökohtaista yhteyttä. Saksassa Teslalla on iso tehdas mutta eipä hänellä muutoin kai ole yhteyttä Saksaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi