Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjasta huono omatunto

Vierailija
26.12.2024 |

Olen lähemmäs 40v perheellinen nainen. Äitini on kova hössöttämään ja ostaa edelleen meille lapsilleen useamman joululahjan, vaikka ainakin minä olen useasti sanonut etten oikeasti halua yhtään mitään. Emme ole mitään rikkaita, mutta emme myöskään niin köyhiä että eläisimme niukkuudessa. Pärjään sillä mitä minulla/perheellämme on. Tykkään ostaa vain tarpeeseen ja käyttää ne loppuun asti. Koska ostan vain harvoin tavaraa/vaatteita, olen hyvin tarkka siitä mitä ostan. Minulla on selkeä oma tyyli ja maku. Tästäkin syystä olen kauniisti sanonut äidilleni että ei ostaisi minulle mitään. 

No, taas tuli joululahjoja vaikka ja kuinka. Tällä kertaa äiti oli ajatellut että ostaa laatua. Oli marimekon paita, pyyhkeet ja pussilakanasetti. Kaikki varmasti kalliita ja arvonkaita, mutta en pidä niistä yhtään. En viitsi sanoa tätä äidilleni, mutta jätän nämä kaappiin ja laitan kiertoon jos jollakin tulee juhlia. Hitsi kuinka huono omatunto tästä tulee. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa aina vain kulutustavaraa lahjoiksi (mikäli on pakko jotain ostaa!!!!) Ruokaa, kynttilää, kukkia, juomaa...tai lahjakortti tai rahaa. Harvoin sitä osaa edes omalle puolisolle ostaa mitään mistä toinen oikeasti tykkäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi