Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PostNord palautuskoodi

Vierailija
26.12.2024 |

Onko jollain tietoa (tai PostNordin pakettia, josta asian voisi tarkistaa), että määräytyykö PostNordin palautuskoodi jotenkin alkuperäisen lähetyskoodin kautta?

Olen siis palauttanut paketin ja haluaisin tarkistaa PostNordin-sovelluksella, mihin paketti on kadonnut.. Alkuperäinen lähetyskoodi on tiedossa, mutta palautuspaketin vain piippasin automaatilla eikä PostNordilla saa automaatista kuittia..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, mutta IKINÄ ei palautusta automaatilla!

Vierailija
2/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota rauhassa, et pysty tarkastamaan mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paketti palautettavissa ilman postimaksua? Laitoitko uuden koodin tai lähetystunnuksen pakettiin ?

Vierailija
4/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin mukana tuli palautustarra, josta en tajunnut ottaa koodia ylös. Ilmainen palautus kyllä.

Vierailija
5/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata, mutta IKINÄ ei palautusta automaatilla!

Miksei? Ite oon aina palauttanut noin ja hyvin mennyt

Vierailija
6/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko paketti palautettavissa ilman postimaksua? Laitoitko uuden koodin tai lähetystunnuksen pakettiin ?

Paketin mukana tuli palautustarra, josta en tajunnut ottaa koodia ylös. Ilmainen palautus kyllä. AP

Vierailija
7/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin virkailijan mukaan ne PostNordin koodit ei toimi, joutuu jatkuvasti soittelemaan niille ja pyytämään toimivia koodeja. Näin kertoi kun yritin yhtä pakettia palauttaa ensiksi automaatilla ja sitten asiamiespostilla, missä homma onnistui ilmielävän ihmisen toimesta.

Vierailija
8/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota rauhassa, et pysty tarkastamaan mitenkään.

Klarnan laskun eräpäivä ylihuomenna ja myyjäfirman asiakaspalvelu seuraavan kerran auki vasta 30.12. Klarnalle olen siis palautuksesta ilmoittanut heti joulukuun alussa, kun paketin palautin, mutta nyt tuli Klarnalta ilmoitus, että myyjä ei ole kuitannut palautusta. Siksi siis vasta nyt asiaan havahduin ja kaikki asiakaspalvelut joulun vuoksi kiinni..

Vierailija
9/9 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä kenties Noshin palautus... itse palautin palautusetiketillä 10.12 eikä klarnan mukaan palautusta ole rekisteröity vieläkään...