Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi trendikäs äiti vai " tantta-mallinen" ?

Vierailija
26.02.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan mikään muodin seuraaja

Vierailija
2/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka harrastaa sauvakävelyä ja puutarhanhoitoa. Vaatteissakaan ei voi olla ihan hirveän trendikäs ettei oppilaat ala tirskua;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukulaisten vinteiltä. En koe olevani tantta, mutten trendikäskään. Mulla ei ole tuulipukua, muttei myöskään merkkivaatteita.

Vierailija
4/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitenkään erityisen trendikästä tai muodikasta.

Vierailija
5/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntuu vähän kornilta, ajattele nyt ope esim. napapaidassa ja lannefarkuissa(ei kyllä anna vartalokaa mahdollisuutta moiseen ;)

Vierailija
6/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitais olla vähän vanhemmalta kaikkea muuta kuin trendikästä heittää mainitsemasi vaatteet ylle ;) En ajatellut itse trendikkyydellä just tota, ehkä tantta-mallista mielessäni oli joku vekkihame tmv.

t.5

Vierailija
7/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei tajua sitä itse, koska pään sisällä ajatuksissaan on trendikäs, nuori ja hehkeä ;) Pitäis vissiin teettää t-paita, jossa teksti " yleensä olen tosi trendikäs" . Monta.

Vierailija
8/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muodin orja, mutta toivon että osaan sopivasti muuttaa tyyliäni ajan hengen mukaan. Olen päättänyt panostaa ulkoiseen habitukseen, jotta pysyn suht trendikkäänä. En halua tantta-äidiksi.

Katotaan sitten kymmenen vuoden kuluttua kiinnostaako vielä ;) Toivottavasti

Vierailija
9/16 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistutan päivä päivältä yhä enemmän omaa äitiäni, joka oli vanhanaikaisempi kuin mummoni.

Vierailija
10/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa,mustaa ja mustaa. Ei mummomaisia nappeja, leikkauksia tms. muttei myöskään mitään trendikästä. Farkuista en tykkää enkä pahemmin verkkareistakaan. Pyrin tasapaksuun ulkomuotoon, vaikka muodokas ja pulska olenkin. Voisi kai sanoa että harmaavarpunen muiden mammojen rinnalla, koska musta on ainoa väri jota tykkään pitää enkä käytä koruja tai meikkiäkään. Samalta olen näyttänyt jo 3 vuotta, nyt olen 20.

Vierailija
11/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoimme kerran tytön ja hänen ystävien kanssa sitä ohjelmaa jossa äiti pukee tyttärensä ja toisin päin. Kuulin kun tytöt puhuivat että teidän äitiä ei ainakaan voisi viedä tuonne kun sen tyyli on täydellinen ei sitä tarvitse muuttaa.... hih

Vierailija
12/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes nelikymppinen, pukeudun ikäiselleni sopivan tavoin. Tyypillinen kaupunkilainen nainen. Farkut, t-paita, neule, saapikkaat.

Perussetti. Joka kuukausi hankin ainakin yhden paidan, vuodenaikaan sopivan (olen töissä). Vaatteita kierrätän eteenpäin.

Hiukset kuosissa, kevyt meikki.

Vierailija
13/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA nyt olen hommannut kävelysauvat =)...huoh, tästäkö se alkaa?

Vierailija
14/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja muistutan päivä päivältä yhä enemmän omaa äitiäni, joka oli vanhanaikaisempi kuin mummoni.

Vierailija
15/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylini on verrattain klassinen, eli mulla on aika vähän selkestä tietyn kauden vaatteita. Kumotakseni tämän väitteen kerron, että ostin juuri eilen Zarasta pari silkkitunikaa ja sellaisen jännän geometrishenkisen jakun :-)

Pääasiallisesti pukeudun farkkuihin tai hameeseen, ja hiukset, meikit, kengät ja laukut ovat aina (tai ainakin yritän!!) tip-top.

t. pahapaha uraäiti

Vierailija
16/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 35, seuraan mielelläni muotia ja pyrin ostamaan uusia vaatteita budjetin puitteissa. En esim. laittaisi 90-luvulla käyttämiäni farkkuja jalkaan (eipä ne kyllä mahtuisikaan...)

Jos trendikkyydellä tarkoitetaan jotain napapaitoja ja tekokuiturytkyjä sekä kimallekoristeltuja lantiofarkkuja, niin sitten olen kyllä tantta. Pidän farkuista, neuleista, tunikoista ja perusvaatteista joissa kivoja yksityiskohtia. Tykkään myös vaihdella eri värejä ja tyylejä. Kuitenkin olen aika mukavuudenhaluinen ja käytännöllinen ja siinä mielessä tantta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi