Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko omat huonot/vaikeat piirteesi

Vierailija
26.12.2024 |

Vai syytätkö aina muita kaikesta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Olen liian myötäilevä ja lupasn face to face tilanteessa asioita joita en haluaisi ja sitten pakenen tilanteita jälkikäteen. En osaa sanoa ei ja joudun sen vuoksi jatkuvasti vaikeuksiin.

Vierailija
2/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelen asioita ihan vaan koska niin tarinat ovat mehukkaampia. Ärsyttävää, tiedän. Mutta en voi vastustaa kiusausta. On verissä se valehtelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Siksi en halua olla muiden kanssa tekemisissä kovinkaan paljon. Eivätkä muutkaan vaikuta kaipaavan seuraani. win win sanoisin.

Vierailija
4/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut liian kiltti ja mukautuva monessa mielessä. Sille on tullut totaalinen stoppi joku aika sitten. Uusi minä on vielä vähän epämukavuusalueella, mutta käytännössä muutos on jo erittäin merkittävä ja mikä parasta, toimii.

Vierailija
5/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäilen liikaa. Enkä ole sosiaalisissa tilanteissa useinkaan lahjakas, jännitän mitä sanon ja usein en siksi sano mitään. Minusta saa etäisen ja ylimielisen vaikutelman vaikka en sitä haluaisi olla. 

Vierailija
6/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hmiset yleensä harrasta oman toiminnan arviointia, varsinkaan realistisesti. Siksi koska se on vaikeaa kun pitäisi myöntää että itsessä on jotain vikaa. 

Paljon helpompaa on vaan syyttää muita tai vähintään olosuhteita.

Vierailija
7/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylianalysoin kaiken, jonka vuoksi ahdistun ja kuvittelen ihmisten sanoille tai teoille omia merkityksiä.

Vierailija
8/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syytä. Totean. Minun piirteitäni on arvosteltu negatiiviseen sävyyn koko iän. Räväköille persoonille ei uskalleta. 

Vierailija
9/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustaako joku soittaneensa 90-luvulla Kauniiden ja rohkeiden palvelupuhelimeen. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010869009.html

Vierailija
10/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Toivoisin että myös muut tunnistaisivat omansa. Esimerkiksi tapaillessa yleensä kerron avoimesti omani ja pyydän treffikumppani kertomaan omansa. Harmillisen harva osaa vastata, selittelevät vain jokaisen ihmissuhteen olevan erilainen eivätkä näe minkäänlaista toisteisuutta omassa käytöksessään. 

Vierailija
11/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä. Olen erittäin introvertti persoona ja erakoitunut täysin. Nuorena olin parisuhteessa, en enää koskaan halua parisuhteeseen. 

Töissä on pakko olla sosiaalinen, mutta vapaalla ollessani haluan olla täysin yksin. On omia juttuja, joita teen ja en kaipaa kenenkään seuraa.

Eli välttelen muiden ihmisten seuraa vapaalla ollessani. Maalaan tauluja, ulkoilen ja kuntoilen. Olen tyytyväinen elämääni juuri näin. 😊N46

Vierailija
12/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain. En usko että kaikkea.

Vierailija
13/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tiedostan ne. Nykyään osaa pitää kyllä useimmiten suuni kiinni.

Vierailija
14/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Saan kuulla niistä jatkuvasti. Alkaa mennä kaaliin iässä 50. Kaikkea vaan ei voi muuttaa itsessään. Osa tulee syntymälahjana eikä pysty palauttamaan enää tässä vaiheessa. 

Vierailija
15/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tästä syystä en juurikaan ole tekemisissä ihmisten kanssa. En muutu.

Vierailija
16/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaolkapäät on liian pienet. Täytyy treenata lisää. 

Vierailija
17/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan, koska kaikki ovat niistä minulle koko ajan huomauttelemassa. Tosin uskon kyllä että näillä, jotka koko ajan huomauttelevat on kyllä aika paljon omiakin huonoja piirteitä, joista ei saa sanoa mitään, koska suuttuvat.

Vierailija
18/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan. Toivoisin että myös muut tunnistaisivat omansa. Esimerkiksi tapaillessa yleensä kerron avoimesti omani ja pyydän treffikumppani kertomaan omansa. Harmillisen harva osaa vastata, selittelevät vain jokaisen ihmissuhteen olevan erilainen eivätkä näe minkäänlaista toisteisuutta omassa käytöksessään. 

Kertoisitko tarkemmin, mitä kerrot itsestäsi? 

Vierailija
19/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan kyllä. Olen erittäin introvertti persoona ja erakoitunut täysin. Nuorena olin parisuhteessa, en enää koskaan halua parisuhteeseen. 

Töissä on pakko olla sosiaalinen, mutta vapaalla ollessani haluan olla täysin yksin. On omia juttuja, joita teen ja en kaipaa kenenkään seuraa.

Eli välttelen muiden ihmisten seuraa vapaalla ollessani. Maalaan tauluja, ulkoilen ja kuntoilen. Olen tyytyväinen elämääni juuri näin. 😊N46

Missä tässä oli negatiivisia puolia sinusta? 

Vierailija
20/32 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko tarkemmin, mitä kerrot itsestäsi? 

Huumorini ja hellittelypuheeni läheisilleni on naljailevaa, ja olen haluamattani loukannut sillä useita läheisiäni. Minulla kuulemma on myös alituinen tarve olla oikeassa ja päteä, mikä tekee ihmisille olon että pidän heitä tyhminä. 

Näistä kerron heti alkuun, ja pyydän välittömästi sanomaan jos jotenkin loukkaan tai toimin toisen mielestä mitenkään epäkunnioittavasti. Tähän saakka kukaan kumppaneista ei kuitenkaan ole tätä tehnyt, vaan kärsinyt hiljaa. Se harmittaa minua, koska haluaisin edes koettaa oppia mukavammaksi ihmiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi