Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon joululahja

Vierailija
26.12.2024 |

Aattona se tuli, nimittäin vaimon ilmoitus siitä, että tämän avioliiton seksit on nyt harrastettu. Lapsiluku täynnä, eikä seksiä tule enää olemaan. Minulle todettiin, että sinulla on kaksi toimivaa kättä. 

m37

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena olen tehnyt tuon päätöksen 35-vuotiaana. Yksi elämäni parhaista päätöksistä. Olemme onnellisia yhdessä. 

Jos tämä on tosi, niin niitä onnellisia on kolme. Yhtä et ole tavannut koskaan, miehesi taas on.

Ei varmasti petä!!

Vierailija
22/23 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ongelma on ap:n parisuhteessa tiedostettu, niin on aika siirtyä selvittämään, mitä vaihtoehtoja ongelman korjaamiseksi on ja valita itselle sopivin vaihtoehto. Tässä muutamia ehdotuksia:

1) Keskustelu vaimon kanssa tavoitteena saada hänet pyörtämään päätös yhteisenä motivaationa perheen koossa pitäminen

2) Tyytyminen ja tarpeiden hoitaminen omin käsin

3) Seksin etsiminen suhteen ulkopuolelta

4) Ero ja kokonaan uuden suhteen etsiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta suhdetta ja vaimo ilmoitti että ei halua seksiä enää. Samana päivänä panin avioerohakemuksen viereille. Yritti vielä feministi vinkua etteikö voitas olla yhdessä vaan. Voi ziisus mikä idiootti, mutta lähtö tuli ja nyt minulla 8v nuorempinainen ja seksi on todella hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä