Christian Ronaldo on kävellyt ja vetänyt lasta pulkassa hiihtoladulla!
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Mainostivat niin ahkerasti Lappia ja Suomea ja jotkut suomalaiset päätti et ehei, ei sentään anneta Suomesta liian hyvää kuvaa ulkomaalaisille.
Vasemmistolaiset vihaa Suomea ja tekee kaikkensa jotta täällä ei kenelläkään olisi kiva olla eikä varsinkaan yrittää ja elättää itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoiko myös hotellin hississä nappulaa!?
Miten niin? Heillähän oli oma ökyhuvila käytössään. Avanto oli myös tehty omaan rantaan. Ko paikan yrittäjä saa olla tyytyväinen julkisuuteen!
Joku toisessa ketjussa väitti että heillä oli oma kokki mukana. Oliko ruokatarpeetkin mukana? Vai mistä ne hankkivat ne?
Portugalilaisia herkkuja varmaankin valmistamassa oma kokki. Totta kai Suomen päässä on ollut monta fixeriä, jotka hoitavat paikallisten kanssa järjestelyt ja pitävät suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainostivat niin ahkerasti Lappia ja Suomea ja jotkut suomalaiset päätti et ehei, ei sentään anneta Suomesta liian hyvää kuvaa ulkomaalaisille.
Vasemmistolaiset vihaa Suomea ja tekee kaikkensa jotta täällä ei kenelläkään olisi kiva olla eikä varsinkaan yrittää ja elättää itse itsensä.
Kateelliset latuhullut eivät ole vassareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen latu taatusti. Ei rahvasta ole päästetty samalle tontille noiden kanssa! On siis turhaa mielensäpahoitusta!!
Siis tehty heille oma latu ja siellä voi juoksuttaa vaikka koiria, jos asiakas haluaa.
Ei Suomessa ole yksityisiä latuja. Kaikki on kaikkien käytössä, ilmaiseksi. Jokamiehenoikeus.
No ei ole. Jos on yksityisen ihmisen tontilla, niin et voi mennä hiihtämään tai marjastamaan. Valtion metsät on eri asia.
Luultavasti hiihtivät/kävelivät muutaman metrin yrittäjän pihapiirissä. Moottorikelkkailu luultavasti kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Cristiano ei osaa hiihtää - äly riittää vain pallon potkimiseen.
Siis Cristiano - ei Christian tai Christiano.
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen latu taatusti. Ei rahvasta ole päästetty samalle tontille noiden kanssa! On siis turhaa mielensäpahoitusta!!
Nämä miljonäärien piilohuvilat eivät myöskään näy teille eikä niihin ole kylttejä. Varmaankin yksityistie suljettu vielä puomilla,että saavat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
MJ veti myös lasta pulkassa ja painoi hississä nappulaa.
Pani lapsensa pulkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tehty heille oma latu ja siellä voi juoksuttaa vaikka koiria, jos asiakas haluaa.
Ei Suomessa ole yksityisiä latuja. Kaikki on kaikkien käytössä, ilmaiseksi. Jokamiehenoikeus.
Jopa taas on iltapäivälehti repinyt otsikkoa. Ei todellakaan ole raivoissaan kun muutama somekirjoittaja.
Suurempi ongelma on se, että eräät jopa ajavat autolla laduilla.
Mua kanssa oksettaa noi ilta. otsikot. Draaaamaaa, draaamaa, hirveetä, kauheeta. En ikinä osta sitä lehteä ja netissä vain muutaman minuutin katselu silloin tällöin!
Mikhä latukähvelyllä nin kauhiaa on? Eipä siinnä etes paskha voieltu suksia. Luntha sataa ainna latut siliää.
Siis mikä se etikettisääntö edes on? En itsekään suomalaisena tiedä. Siis hiihtoladullako ei saa kävellä? Entä jos kävelee ladun vieressä eikä just sen ladun päällä? Ei kai Ronaldokaan ladun päällä kävellyt.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä se etikettisääntö edes on? En itsekään suomalaisena tiedä. Siis hiihtoladullako ei saa kävellä? Entä jos kävelee ladun vieressä eikä just sen ladun päällä? Ei kai Ronaldokaan ladun päällä kävellyt.
Se luisteluhiihtobaana on yhtälailla latua kuin pertsalatu-urat. Ei niillä sovi kävellä kummallakaan.
Cristiano olis voinut tulla neuvottelemaan mun kanssa niin oisin ehkä antanut poikkeusluvan.
Ihana miten aivot joskus toimii: katoin sen Cristianon avantovideon ja kah, seuraavana yönä se oli mun unessa samassa asussa. Harmi kun ei mennyt nakkena uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luisteluhiihtobaana on yhtälailla latua kuin pertsalatu-urat. Ei niillä sovi kävellä kummallakaan.
Cristiano olis voinut tulla neuvottelemaan mun kanssa niin oisin ehkä antanut poikkeusluvan.
No olikohan se edes yleinen latu? Olisivatko vaatineet erillisen ladun omalle porukalleen? Olisihan siinä hiihtäjät voineet hieraista silmiään jos Ronaldo olisi tullut vastaan hiihtoladulla 😂
Suomalaisten laturaivo. :D Paljonkohan Ronaldon postaus lisäsi Lapin-matkailua ja työllisyyttä. Mun puolesta olisi voinut lanata siitä hyvästä vaikka kaikki ladut.
Money talks shit walks also on ski tracks.
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/fcbfb8f5-3781-4dd7-b1e9-648d61539…
Rinneraivolta säästyi, mutta sepä ei ollut suomalaisten syytä.
Kyllä Rolle saa vaikka paskoa ladulle, jos tahtoo
Ei oo toden teolla kokenut suomalaista talvikulttuuria jos ei saa laturaivoja niskaansa :D