Miehen huono käytös joulun ajan
Kutsuin miesystävän yhteiseen joulunviettoon, johon hän omasta halustaan tuli mukaan. Mukana olivat myös aikuiset lapseni ja aattoa vietimme vanhempieni luona, johon tulivat mukaan myös siskoni puolisoineen. Vanhempieni luona tunnelma oli hyvä ja mieskin siellä mitä parhain seuramies ja mukana joulun vietossa.
Kaiken muun ajan mies on kuitenkin jostain syystä osoittanut mieltään, mököttänyt ja pitänyt mykkäkoulua ajoittain. Alkuun yritin häntä lepytellä ja pyytää mukaan, mutta annoin periksi, kun siitä ei ollut tunnelman kohottamiseksi mitään hyötyä- sama meno jatkui miehen puolelta.
Mies on ollut enemmän ja vähemmän vetäytynyt omiin oloihinsa. Katsonut toisessa huonessa puhelimestaan jalkapalloa ja milloin mitäkin, ollut poissa yhteisestä olemisesta, keskustelusta jne. Joulupäivän kävelyllä mukana oli aikuinen poikani ja mies käveli koko matkan 5 metriä edellä, eikä osallistunut yhteiseen keskusteluun tai mihinkään muuhunkaan koko aikana. Perille päästyä sanoi, että hyvinhän te pysyitte mukana. Niin kuin kyse nyt olisi ollut jonkin sortin kilpailusta.
Olen jouluihminen henkeen ja vereen ja joulu on vuoden juhlista ainoa, millä on minulle merkitystä. Tämä joulu oli tunnelmaltaan fiasko miehen vuoksi. Laitoin miehelle useamman lahjan ja olin ymmärtänyt, että hänelläkin oli jotain minulle. Yhtään lahjaa en kuitenkaan saanut häneltä.
Tähän jäi yhteiset jouluperinteet. Seuraavaa yhteistä ei tule.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi miesvastainen tarina.
Ei voi käsittää näitä. Ei mitenkään.
Minä voin, helpostikin. Todella monella naisella on paljon huonoja kokemuksia miehistä ja niitä tulee jatkuvalla syötöllä lisää. Tuo oli todella huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä, mies käyttäytyi kuin 5-vuotias lapsi
Naiset, lopettakaa näiden miesvauvojen palvominen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisten palsta, yritä kestää. Mene ylikselle, sieltä löydät sulle sopivaa naisten haukkumista.
Mitä naisten haukkumista?? Miten se liittyy tähän?
Tämä on naisten, ylis miesten palsta. Jos et kestä että naiset purkaa täällä harmitustaan huonosti käyttäytyvistä miehistä, niin älä lue näitä. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Olet aloittanut suhteen itsellesi väärän ihmisen kanssa.
Tämä tuli kyllä harvinaisen selväksi myös itselleni.
Taas tulee mieleen ex miesystäväni. Tuosta kuviosta ei puutu kun se että, kohta alkaa arvostelemaan sinua, elämääsi ja lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin, helpostikin. Todella monella naisella on paljon huonoja kokemuksia miehistä ja niitä tulee jatkuvalla syötöllä lisää. Tuo oli todella huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä, mies käyttäytyi kuin 5-vuotias lapsi
Nainen ottaa miehen lemmikkimarsukseen, hoivaa ja rakastaa, odottaa ja odottaa, että mies muuttuisi, että viimeinkin saisi itse suhteelta sen minkä haluaa. Ja kuka on syyllinen? Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisten palsta, yritä kestää. Mene ylikselle, sieltä löydät sulle sopivaa naisten haukkumista.
Tämä on naisten, ylis miesten palsta. Jos et kestä että naiset purkaa täällä harmitustaan huonosti käyttäytyvistä miehistä, niin älä lue näitä. Yksinkertaista.
Miksei trolleihin saa puuttua? Miksi muka nainen ei koskaan valehtele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö miehiä täydellisinä, vai miksi sinun on vaikea uskoa heistä muuta?
Kyllä nimenomaan. Se on se palstan misogyyni, joka tulee aina näihin ketjuihin riehumaan kun miehiä ei saisi hänen mielestään kritisoida lainkaan. Mies on Jumalan kopio ja täydellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli kyllä harvinaisen selväksi myös itselleni.
Nyt meidän pitäisi haukkua tuo mies, että sulle tulisi kivempi olo?
Ihan kuin mun siskon mies, aikuinen mutta käyttäytyy kuin pikkulapsi, ei mitään kykyä huomioida muita vaan tekee juuri niin kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ottaa miehen lemmikkimarsukseen, hoivaa ja rakastaa, odottaa ja odottaa, että mies muuttuisi, että viimeinkin saisi itse suhteelta sen minkä haluaa. Ja kuka on syyllinen? Mies.
No kerrotko miksi tuo mies sitten käyttäytyy niin paskamaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin mun siskon mies, aikuinen mutta käyttäytyy kuin pikkulapsi, ei mitään kykyä huomioida muita vaan tekee juuri niin kuin huvittaa.
Itseään varten täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla taitaa olla enemmän kokemusta miesten kanssa seurutelusta kuin sinulla. Vai?
Kutsuit miehen joulunviettoon. Eli ette siis asu yhdessä? Tänne valittamisen sijaan olisit voinut käskeä miehen lähteä omaan kotiinsa kiukuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä on aina trolli jos nainen kertoo huonosti käyttäytyvästä miehestä. Miksi pidät miehiä jumalina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään varten täällä eletään.
Sitten kannattaa olla yksin vaan, heittää paskaa itsensä päälle, eikä muiden.
Annoit koko joulun huomiota vanhemmillesi ja lapsillesi ja mies jäi ilman seksiä?
Haukkukaa taas miestä laumana. Sitähän tässäkin pyydetään.
Ei haittaa vaikkei miestä olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinarsisti ja piilonarsisti päätyvät helposti parisuhteeseen, koska he ruokkivat toinen toisissaan omaa narsismiaan. Ylikiltti piilonarsisti on julkinarsistille tavallaan aivan täydellinen kumppani. Koska piilonarsisti ei uskalla ilmaista negatiivisia tunteitaan, hän antaa rikkoa rajojaan ja välttelee ristiriitoja. Hän alistuu, joutuu kiusatuksi ja hyväksikäytetyksi.
Piilonarsisti on useammin nainen kuin mies. Julkinarsisti on useammin mies kuin nainen. Näin syntyy suomalainen yleisin parisuhde, koska kaikkia narsisteja yhdistää se, että heillä minuus on voimakkaasti riippuvainen muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Haukkukaa taas miestä laumana. Sitähän tässäkin pyydetään.
Ei haittaa vaikkei miestä olisi olemassa.
No oi voi, kun herkkiksellä menee kertomus tuntemattomasta miehestä niin kovasti tunteisiin.