Perheemme ostaa tänä vuonna 2000 eurolla ilotulitteita
Pistäkääpäs paremmaksi! Ai, ei oo rahnoo? Noh, osta nyt edes tonnilla senkin kirkonrotta.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Kunnon junttimeininkiä
Lapset on niiiin juntteja! Voi vit tu teitä kuspäitä
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kukaan ei oikeasti voi olla noin tyhmä. Ei edes joku ökyrikas jolla on kymppitonni ihan täysin ylimääräistä.
Ajatelkaa ihmiset luontoa, säästäkää eläinten rauha ja kuulo.
Tuo melu ym saaste pitäisi kieltää kokonaan.
Mulkku ja runkku samassa paketissa!
Vierailija kirjoitti:
2000 euroa taivaan tuuliin? 😂
Olisi sen voinut vaikka robinhoodmaisesti jakaa edes köyhille, jos kerran rahaa on pari tonnia liikaa.
Meno töihin siitä, niin ei tarvitse kadehtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000 euroa taivaan tuuliin? 😂
Olisi sen voinut vaikka robinhoodmaisesti jakaa edes köyhille, jos kerran rahaa on pari tonnia liikaa.
Eiköhän ne rakettikauppiaat ole ihan tarpeeksi köyhiä!
Monet seurat rahoittaa toimintaansa, joten menee hyvään asiaan.
Näin! Mites paskojen suut nyt kääntyy?
Vierailija kirjoitti:
Vian ei tartte olla iso jos se on korvien välissä. Paukuttelijoilla se on iso.
Kerron ton lapsilleni terveisinäsi, mulkero
No pistetään.
Ostin tänä vuonna 65 k€:lla osakkeita.
Väitänpä että minun ostokseni paljon fiksummat kuin sinun.
Perheemme ostaa tänä vuonna 2000 eurolla ilotulitteita
Minä haluan nähdä seteleistä muutakin kuin värit taivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Epäoleellinen alkuosa poistettu lainauksesta) ...säästäkää eläinten rauha ja kuulo.
Tuo melu ym saaste pitäisi kieltää kokonaan.
Perus-Jamppa
Kiitos, kunnia ja kumarrus kaikille niille joilla on varaa ilotulitteiden hankintaan ja jotka niitä myös hankkivat!
Itse olen juuri mainitunlainen köyhä kirkonrotta, mutta iloitsen ja nautin ilotulituksista eli ns. "raketeista" suunnattomasti. Ne ovat kauniita ja uljaita, ja myös niiden äänet ovat mahtipontisia sekä vaikuttavia.
Siitä syksyn ns. venetsialaisjuhlasta vai mikä sen nimi on, pitäisi tehdä oikein kunnon ilotulitusjuhla jolloin ammuttaisiin taivaalle koko viikonlopun ajan jatkuvalla syötöllä "raketteja", ja näin vuodenvaihteessa pitäisi olla koko viikon ajanjakso jolloin ihmiset saisivat ampua kaikentyyppisiä jysähdyksiä.
Koirat (Canis L
Todella paikkansa pitävä kirjoitus! Paljon faktaa, jota tosin koiraihmiset eivät halua vaan uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee koko ilta niissä pamautellessa.
Tuottaa iloa sitten koko kylälle.
Jos sulla ei ole kahdelle tonnille tuon järkevämpää käyttöä, anna ne rahat vähävaraisille!
Mistä ostattte? Toivittavasti ette jostain rakettitukusta ym.
Itse ostan vajaa tonnilla laatua tai olen jo ostanut tilaamalla ja tiskiltä pari pataa. Ei ole mun makuun olevia patoja siellä mistä aina ostan niin paljoa että saisin yli 1000€ menemään. Laatu korvaa määrän.
Kyllähän padat kehittyy vuosi vuodelta ja moni on jo verrattavissa F4 luokan ammattipatoihin ja jotkut parempi kuin jotkut ammattipadat.
Todella näyttäviä ja kovia kun tietää mistä ja mitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee koko ilta niissä pamautellessa.
Tuottaa iloa sitten koko kylälle.
Vain sinun harhaisessa mielikuvituksessasi.
Kateellinen paska sä oot!