Ihana asua hyvinvointivaltiossa.
Näin joulun aikaan huomaa hyvin, kuinka hyvä suomessa kaikilla on olla.
Ihmiset syövät hyvin, asuvat lämpimissä siisteissä asunnoissa ja nauttivat elämästä.
Osa käy työssä, maksaen veroja joista ilolla annetaan heille joilla on vähemmän.
Oikeastaan joulun sanoma toteutuu ympäri vuoden.
En lainkaan ihmettele, että suomi on onnellisten ihmisten maa, jossa jokaisella on hyvä olla ja elää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miksi saisitkaan kelalta lisää rahaa kun saat jo 2000€/ kk ja olet hyväpalkkaisella työlläsi saanut säästettyä itsellesi sievoisen omaisuuden? Kuulostat melko ahneelle ihmiselle. Häpeäisit!
En ole sitä mieltä että minun pitäisi saada kelasta mitään. Mainitsin asian, kun ilmeisesti luulet että elän sinun verorahoillasi.
Olet erittäin ikävä ihminen, toivon että elämää opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saisitkaan kelalta lisää rahaa kun saat jo 2000€/ kk ja olet hyväpalkkaisella työlläsi saanut säästettyä itsellesi sievoisen omaisuuden? Kuulostat melko ahneelle ihmiselle. Häpeäisit!
En ole sitä mieltä että minun pitäisi saada kelasta mitään. Mainitsin asian, kun ilmeisesti luulet että elän sinun verorahoillasi.
Itseasiassa olen erittäin mukava ja ystävällinen ihminen. Rehellinen,työteliäs,rakastava,tunteikas omistaan huoltapitävä avoimen rasistinen mies.
Olen avoimesti myös sitä mieltä, että suomen sosiaalituki ja eläkejärjestelmä,sairaan hoitoineen kaikkineen on vain suomalaisten etu ja suomalaisten tarpeita täyttämään luotu järjestelmä joka toimiikin todella tarkoitustaan vastaavalla tavalla vain kun potkitaan maasta ulos ihmiset jotka eivät näille leveysasteille kuulu millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olen erittäin mukava ja ystävällinen ihminen. Rehellinen,työteliäs,rakastava,tunteikas omistaan huoltapitävä avoimen rasistinen mies.
Olen avoimesti myös sitä mieltä, että suomen sosiaalituki ja eläkejärjestelmä,sairaan hoitoineen kaikkineen on vain suomalaisten etu ja suomalaisten tarpeita täyttämään luotu järjestelmä joka toimiikin tode
Näin se pitäisikin olla, että ruokitaan omat porsaat, eikä naapurin sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen avoimesti myös sitä mieltä, että suomen sosiaalituki ja eläkejärjestelmä,sairaan hoitoineen kaikkineen on vain suomalaisten etu ja suomalaisten tarpeita täyttämään luotu järjestelmä joka toimiikin tode
Oletpa ystävällinen ja mukava kun halveksit sairaita.
Täällä on tehty todella suuri virhe siinä että on annettu esim rahtihameiden hyväksikäyttää järjestelmää, koska ne ei tule tällä tavoin ikinä osallistumaan hyvinvointivaltion ylläpitoon. Ja toinen vastaava, hyväksikäytäjien joukko on saapunut kaukomailta. R-korttia näytetään lupnnolllisesti heti kun "kehtaa" epäillä tätä fakta asiaa. Näille parasiiteille stoppi, ja kohdennetaan se hyvinvointivaltion edut niille joille ne todellakin kuuluu, eikä järjestelmän hyväksikäyttäjille. Tällä menolla meillä ei ole enää hyvinvointivaltiota.