Ihmiset on täällä netissä ihan erilaisia kuin oikeassa elämässä, minäkin
Kirjoittelen tänne äkäisesti ja ilkeästi, mitä en koskaan tekisi oikeassa elämässä. Olen enemmän miellyttäjätyyppi tai sitten liukenen paikalta jos tulee jotakin konfliktia. En tiedä kompensoinko sitä täällä jossa raivoan siitä ja tästä. Oikeassa elämässä olen monien mielestä mukava ja järkevä. Ei tämä netti taida tehdä hyvää olen ajatellut. Jos lopettaisi nämä kirjoittelut vaan suosiolla, mutta tuntuu että tämä on ainoa keino karjua ja huutaa kun joku asia kunnolla ketuttaa.
Kommentit (30)
Täällä tulee sensuroitua sekä kieltä että mielipiteitä. Muuten foorumi itse sensuroi/poistaa, eikä jaksa aina miettiä, miten saa viestinsä läpi. Tulee myös oltua paljon hienovaraisempi kuin tosielämässä. Ei niin töykeä eikä suora, kun ei tiedä, kenelle puhuu.
Olen huonoin versio itsestäni täällä.
Tämä nyt vaan on yksi foorumi muiden joukossa. Keskustelukulttuuri on muuttunut viimeisen viiden vuoden aikana, kun tänne on alkanut kirjoittelemaan paljon esim ylilaudalle kirjoittavia, yksinäisiä ja katkeria ihmisiä. Se tarttuu helposti, pistää vihaksi kaikenlainen valheellinen ja sairas paska ja niin he saavat trollattua sinut mukaansa siihen omaan hulluuteensa.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että toisen hulluus ei ole sinun hulluuttasi.
Etsi foorumi, jossa on asiallinen moderointi, nimimerkit ja terve keskustelukulttuuri. Niitäkin on, suomenkielisiäkin. Jos englanti taipuu niin vielä enemmän, toki he eivät Suomen asioista välttämättä tiedä, mutta muuten monet asiat on universaaleja.
Vaihda foorumia. Tai sitten kokeile lopettaa. Siinähän se selviää. Olin itse aikanaan palstailematta pari kuukautta kun olin reissussa. Kun tulin takaisin en edes muistanut tätä, mutta sitten taas yksinäisenä iltana menin avaamaan ja koukutuin uudestaan.
Minä olen täällä samanlainen kuin aina. En ole ilkeä kummassakaan elämässä. Helppoa toki olisi provosoitua, mutta sitten ajattelen, etten halua alentua tuolle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja se onkin jollain tavalla vapauttavaa.
Kyllä se oli tässä. 25.12 klo 15.00. Tähän loppui minun vuosien palstailuni. En aio syödä sanojani enää.
Moikka!
-ap
Tällä palstalla ihmiset purkavat aggressiivisia tunteita piikittelemällä muita ihmisiä ja heidän elämäntyyliään.
Olen sitten varmaan poikkeus, kun en huomaa oman nettipersoonan ja livepersoonan välillä eroa.
Jos tarvitsen kuuntelua tai mulla on huolia, niin tämä luola on kyllä aivan viimeinen, mistä niihin lohtua hakisin.