Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallitko, että mies tuo olohuoneeseen romuja: tietokoneen osia, sähkövehkeitä, työkaluja jne.

Vierailija
25.12.2024 |

Meillä on kerrostalokolmio. Mies tuo olohuoneiseen auton osia, sähköjohtoja, ruuveja jne. Kärsin asiasta. Mitä tehdä?

Sallitko, että mies tuo olohuoneeseen romuja: tietokoneen osia, sähkövehkeitä, työkaluja jne.

Vaihtoehdot

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun exmiesystävä yritti tuota, mutta kun niitten tietokoneitten, työkalujen ja sähköjohtojen seasta alkoi löytymään tyhjiä sekä puoliksi juotuja viinapulloja, niin siinä lähti sitten hyvin nopeasti mies, työkalut ja pullot.

Vierailija
22/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro tarkemmin mikä on se kärsimys mikä noista seuraa

Olohuone muistuttaa verstaalta, kun siellä on kaikenlaisia työkaluja, sähkovehkeitä, johtoja jne.

Kuulostaa ihan kivalta. Jotain pieniä puhdetöitä samalla kun yhdessä katsotaan telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat säännöt on kummankin romuille. 

Vierailija
24/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en kyllä kysy keneltäkään mitä voin olohuoneeseni tuoda

Siinä on tosiaan vedenjakaja, kun nainen sen ensimmäisen tilttinsä asiasta x kodissa ottaa. Silloin EI pidä myöntyä, vaan mielummin hankkiutua eroon naisesta joka on aloittamassa sinnikästä tuhotyötään.

Vierailija
25/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaihdelaatikko olohuoneessa.

Vierailija
26/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittää mikä on romua, vai onko romua kaikki mitä toinen eikä itse on huoneeseen halunnut.

Vierailija
27/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kunhan ei jätä niitä levälleen vaan siivoaa jälkensä kun homma tulee valmiiksi. Jos siellä olisi joku puoliksi purettu perämoottori kuukausikaupalla niin sitten jo haittaisi, on se minunkin olohuone jossa pitäisi mahtua elämään. 

Vierailija
28/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosiolla erota. Exän nykyinen vaimo laittoi sen käymään koko omaisuutensa läpi ja hävittämään kaikki ne sadat metrit hillottuja usb kaapeleita, johtoja, tietokoneen aihioita ja muuta krääsää ennen muuttoa. Minä en ikinä ollut ennen tajunnut sitä, että minulla on oikeus painostaa toinen ihminen tuhoamaan omaisuutensa, mutta nyt olen huomannut että kaikki muut naiset tekee ja on aina tehneet niin. Toisaaltaan ne on neurotyypillisiä ja minä olen autistinen, joten en ole tajunnut tätäkään sosiaalista sääntöä.

Vierailija
29/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittää mikä on romua, vai onko romua kaikki mitä toinen eikä itse on huoneeseen halunnut.

No, tuon romun voisi kirjoittaa lainausmerkeissä. Ylipäänsä kaikkea tavaraa tarkoitan. 

Vierailija
30/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevissä rajoissa ja hyvässä järjestyksessä saa tehdä remontteja ja lattiat pitää tietenkin suojata ensin.

Vierailija
31/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tän paikan Lady on hakannut korkojaan lattiaan jo 15 vuotta -öö+å arvatkaa onko toiminut?? 

Vierailija
32/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon, aivan samalla tavalla kun nainen tekee tuomalla omia tavaroitaan ympäri asuntoaan.

Vaimoni ei ole tykännyt asiasta mutta olenkin huomattanut häntä että jos ei kelpaa, voi ostaa osuuteni asunnosta (50/50) ja saa päättää mitä tehdään. Mainitsin toki että hänen meikkinsä yms. täyttää vessan tasot ja koristeita yms. tilpehööriä on jokaisessa huoneessa. 

Kyllä ymmärsi yskän eikä ole enää vaatinut mitään. En tietenkään sotke tavaroillani vaan odottavat seuraavaa vaihetta esimerkiksi tietokoneen kasaus jossa tarvitsen tiettyjä komponentteja.

-M32

Vierailija
33/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet ellei lähes kaikki naiset haluvat hallita mitä asioita kodin huoneista löytyy. Siinä ei miehen tavarat paljon paina vaikka yhteinen koti. 

Aika usein se menee kyllä toisin päin, miehen tavarat levittäytyy joka puolelle eikä mitään saa ikinä hävittää. 

Vierailija
34/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salli. Mitään romuja ei tuoda olohuoneeseen. En minäkään tuo. Ei se ole mikään verstas tai korjaamo. 

Vierailija
35/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asutaan ok-talossa ja kiinteistöön kuuluu myös kunnon verstas. Siellä saa kukin harrastaa mitä harrastaa.

Vierailija
36/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mies olkkarista mitään romuvarastoa tai verstasta ole onneksi tekemässäkään, mutta tietenkin hänkin saa värkätä ja harrastaa siinä missä minäkin. Itselläni on siis aina jokin neule kesken ja olkkarissa sekin lankoineen on.

Vierailija
37/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En salli. Mitään romuja ei tuoda olohuoneeseen. En minäkään tuo. Ei se ole mikään verstas tai korjaamo. 

Onhan 😂

Vierailija
38/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on itsellä läppäri ja ruutu olkkarin ruokapöydällä.

Vierailija
39/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en kyllä kysy keneltäkään mitä voin olohuoneeseni tuoda

Onneksi ei tarvitse asua missään autoverstaassa.

Vierailija
40/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vaihdelaatikko olohuoneessa.

Onko mistä autosta?

Minulla bemarin ZF7:n laatikko ollut kodinhoitohuoneen (siis minun okt) pöydällä hetken aikaa niin uusi vosu ei meinaa oikein ymmärtää asiaa. Minä kerroin, että paljon mukavampi korjailla sitä sisällä ja lämpimässä kuin kylmässä ja pimeässä autotallissa. Vosu kysyi että miten kauan kestää vielä korjaaminen? Vastasin että ei ole tarkaa päivää lyöty vielä lukkoon. Uhkaili, että jos se on siinä vielä tammikuun -25 jälkeen niin hän ei enää tule käymään. Vastasin että miksi odottaa tammikuulle, voit lähteä heti ja pysyä poissa. Nyt on ollut joulun ajan radiohiljaisuus 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi