Sallitko, että mies tuo olohuoneeseen romuja: tietokoneen osia, sähkövehkeitä, työkaluja jne.
Meillä on kerrostalokolmio. Mies tuo olohuoneiseen auton osia, sähköjohtoja, ruuveja jne. Kärsin asiasta. Mitä tehdä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro tarkemmin mikä on se kärsimys mikä noista seuraa
Olohuone muistuttaa verstaalta, kun siellä on kaikenlaisia työkaluja, sähkovehkeitä, johtoja jne.
Vastaisitko esitettyyn kysymykseen, kiitos.
Pakkohan se olis sallia tai mies muuttais omaan kämppään :)
Mutta tuota varten hankittiin okt, autotalli ja pihavarasto...
Kauhistelen aloittajaa, kalliit vehkeet naisten mielestä pelkkiä romuja!
Vierailija kirjoitti:
Koti ei ole mikään autoverstas tai korjauspaja joten ei. On noi autonosat myös yleensä öljyisiä/rasvaisia enkä sitä sotkua halua kotiini sisälle. Jos ukko haluaa välttämättä ropata rasvaisia autonosia niin menkööt muualle. Eksä hommasi autotalliosakkeen kun kiinnostui aiheesta ja oli siinä muitakin projekteja mille tarvitsi tiloja.
Meillä ei myöskään säilytetä (tai korjata) polkupyöriä tai autonrenkaita asuintiloissa.
Sinun kotiisi? Missä miehesi asuu?
Mun exä, lasteni isä, oli sen suhteen fiksu että kaikki työkalut ja projektit teki ja piti autotallissa. Tykkäsi myös siivota, joten koti oli aina puhdas ja siisti eikä ylimääräistä roinaa missään.
Meillä on keittiön pöydällä liki puolen metrin korkuinen kasa miehen papereita. Näkyi olevan kalenterit kuuden vuoden ajalta, laskuja, kuitteja ja lehtiä. Niitä kasoja on muuallakin. Haaveilen erosta ja omasta kodista.
Vierailija kirjoitti:
En salli. Mitään romuja ei tuoda olohuoneeseen. En minäkään tuo. Ei se ole mikään verstas tai korjaamo.
Ei kiinnosta. En kysy lupia sille mitä omassa kodissani teen.
Kyllä. Mutta olohuoneessa ei ole kunnolla siivottu pariin vuoteen ja ne vähät vieraat mitä käy, kestitään keittiössä.
Saa tuoda, kunhan ei koske mun; keskeneräiseen neuletyöhön, korutarvikkeisiin, joissa on suunnittelu kesken ja siksi levitettynä, korjattavaan mekkoon, vyyhtilankoihin, jotka pitäisi pyörittää kerälle ja askartelulehteen, jonka aiheena on "savityöt kotona".
Vierailija kirjoitti:
Kauhistelen aloittajaa, kalliit vehkeet naisten mielestä pelkkiä romuja!
Kyllä ne ovat romuja siinä vaiheessa, kun niitä ei osata edes säilyttää asiallisesti, eikä itsekään tiedetä enää yhtään missä mikäkin "arvokas" asia on. Välillä ne jätetään viikkokausiksi ruokapöydälle ja sitten valitetaan, että ne pois siivonnut nainen aina hukkaa kaiken tärkeän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet on tuollaisia paskajormia?
Koska naiset ovat tuollaisia pillulehmiä.
Totta kai sallin. Eri asia olisi jos kodisssamme olisi erillinen verstas/askarteluhuone. Sellaisia vaan on harvoissa kerrostaloasunnoissa. Tavallaan olisi mukavaa asua isossa maalaistalossa, jossa olisi autotallit, suuri työkaluvarasto, lämmin askartelutila j.n.e. Tulisi varmaan paljon enemmän itse korjailluksia kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En salli. Mitään romuja ei tuoda olohuoneeseen. En minäkään tuo. Ei se ole mikään verstas tai korjaamo.
Ei nainenkaan kysy mitä hän saa jättää tekemättä. Eihän siinä rytöläjässä voi edes siivota eikä harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Saa tuoda, kunhan ei koske mun; keskeneräiseen neuletyöhön, korutarvikkeisiin, joissa on suunnittelu kesken ja siksi levitettynä, korjattavaan mekkoon, vyyhtilankoihin, jotka pitäisi pyörittää kerälle ja askartelulehteen, jonka aiheena on "savityöt kotona".
Pitäisitkö sinä romusi omassa huoneessasi, jos sinulla sellainen olisi, etkä olkkarissa paraatipaikalla? Minun mieheni ei pidä, ja se v****us kumulotuu kuukausien kuluessa. Meillä on omat huoneet molemmilla. Jotain 25 neliöö kumpikin. Ja varmuudella mahtuu "olkkarinpöytä" sängyn, kirjoituspöydän ja muun lisäksi. Tiedän, koska omassani on. Ja siellä mieheni huoneessa ei ole ainuttakaan minun esinettä tai mitään muutakaan. Kun joku täällä ruikutti naisten koriste- tms. esineistä. Mies ei vaan jaksa siivota omaansa ja minä en saanut siivota (pari vuotta sitten). Nyt siellä ei pääse kunnolla kävelemään pujottelemallakaan, eikä sohvalle edes istumaan, kun tavarat ja vaatteet on jäänet niille sijoilleen, mihin on nyt sattuneet jäämään kädestä irrotessa. Arvaatko muuten miksi halusin oman makuu-/oleskeluhuoneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainenkaan kysy mitä hän saa jättää tekemättä. Eihän siinä rytöläjässä voi edes siivota eikä harrastaa seksiä.
No sitten on siivoamatta ja olisi jumalauta paras ollakin nussimatta minun PC-komponenttieni päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisitkö sinä romusi omassa huoneessasi, jos sinulla sellainen olisi, etkä olkkarissa paraatipaikalla? Minun mieheni ei pidä, ja se v****us kumulotuu kuukausien kuluessa. Meillä on omat huoneet molemmilla. Jotain 25 neliöö kumpikin. Ja varmuudella mahtuu "olkkarinpöytä" sängyn, kirjoituspöydän ja muun lisäksi. Tiedän, koska omassani on. Ja siellä mieheni huoneessa ei ole ainuttakaan minun esinettä tai mitään muutakaan. Kun joku täällä ruikutti naisten koriste- tms. esineistä. Mies ei vaan jaksa siivota omaansa ja minä en saanut siivota (pari vuotta sitten). Nyt siellä ei pääse kunnolla kävelemään pujottelemallaka
no että saat tuoda miehiä yövieraiksi
Tuon niitä itsekin, jos on joku projekti käynnissä. Toki sitten myös siivoan ne lopuksi pois.
Tietenkin sallin. Sehän tarkoittaa että mieheni on älykäs ja älykäs mies on seksikäs.
Alattelin tilanteen helpottavan, kun saa lähes koko kellarikerroksen ja erillisen autotallin käyttöönsä. Mutta nehän olivat äkkiä tulvillaan romuja, joten siitä oli "pakko" jatkaa taas keittiöön ja olkkariin. Kyllä, vituttaa. Kyllä, puhuttu on kymmeniä kertoja.