Raskaaksi hankkiutuminen sinkkuna
Hirveä vauvakuume ja ei hyvää miestä löydy, joten olen harkinnut ovulaation aikana menemään baariin ja sieltä iskeä miehen. Miehelle valehtelen, että pillrit löytyy ja kumia ei tartte käyttää. Tutuille voin kertoa käynneeni hedelmöityshoidoissa jos raskaus alkaa.
Kommentit (55)
Onhan niitä rehdimpiäkin keinoja. Uskon kyllä, että löytyy luovuttajia ihan pyytämälläkin. Varsinkin, jos siittäminen tehdään Vanhan testamentin menetelmillä. Vaikka on irstasta, että sillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä rehdimpiäkin keinoja. Uskon kyllä, että löytyy luovuttajia ihan pyytämälläkin. Varsinkin, jos siittäminen tehdään Vanhan testamentin menetelmillä. Vaikka on irstasta, että sillä on merkitystä.
Nykyään on paljon miehiä, joilla ei ole lapsia ja mieluusi jatkaisivat sukuaan.
Ja kaverilla on sukupuolitauti ja joku perinnöllinen sairaus. Kyllä se keinohedelmöitys on sinun ja lapsen kannalta turvallisempi vaihtoehto.
Suosittelen ihan keinohedelmöitystä, saa julkiselta. Siellä on valmiiksi tutkittu luovuttajat tarkkaan, ettei ole perinnöllisiä sairauksia tai geenimutaatioita. Suuri osa luovuttajista on lääkäriopiskelijoita, joten jonkinlaista älyä voi sitten lapseltakin odottaa. Kaveri teki lapsen näin, lapsi saa itse valita 18 täytettyään, haluaako selvittää isänsä henkilöllisyyden. Ja jos haluaa myöhemmin tehdä toisen lapsen, annetaan siemeniä samasta isästä ja näin lapset on täyssisaruksia! Paljon eettisempää tämä virallinen tapa, kuin baarista haetut sukusolut. Mistä voi olla varma, ettei lapsi ala vaikka seurustella sisarensa kanssa, jos isä on joku random baarista?? Koeputkilapsi voi selvittää tämän asian ilman traumoja ja draamaa.
Kannattaa valita varakasmies niin saat hyvät elarit
Ennen kun meet itsekkäästä syystä hölmöilemään niin kannattaa miettiä asia aikuismaisesti loppuun asti. Ensinnäkin lapsella on oikeus myös isään. Se että sinä et halua miestä rinnalle huolehtimaan yhdessä lapsestanne ei tarkoita etteikö lapsesi tarvisi isäänsä kaikissa tilanteissa elämässään. Anna mä arvaan: elarit kyllä kelpaa. Ei ne lapset ole mitään leluja ja aika paljon tehdään hallaa, kun yritetään ilman isää heitä kasvattaa. Käytä niitä aivoja ja mieti uudelleen!
Mieti nyt vielä . Vauva -aika yksinhuoltajana on tosi raskas. Ei ketään kenen kanssa jakaa vastuuta päivittäin. Vaikka olisi mummoa tai siskoa niin ne tuskin tulee joka päivä tai yö auttamaan . Mulla nyt kolmas vauva, 3 viikkoa vanha . Herää tunnin välein yöllä syömään ja päivisin haluu olla vaan sylissä. Kaksi muuta olleet samanlaisia pienenä. Tai eka oli vielä vaikeampi, itki koko ajan ekat 3 kk. Itte en ainakaan jaksais ilman miestäni.
Älä viitsi tuhota lapsesi tulevaisuutta.
Hienoa kun on vahvoja ja itsenäisiä naisia
Tapaninpäivän tansseihin puhkotuilla kortsuilla 💃
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valmis luovuttamaan spermaani.
M53
Sinunikäisesi sperma on huonolaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset jutut ovat erittäin ikäviä sille lapselle, kun hän sitten koko loppuikänsä pohtii kuka hänen isä oikein on.
Lasta ei kyllä luonnostaan kiinnosta tällainen pätkääkään. Äitinsä menettäneet tuntevat kaipuuta, koska muistavat äidin rakkauden, mutta siittäjällä ei ole mitään todellista roolia poikasen elämässä. Toki ympäröivä yhteisö voi lasta kiusata, mutta silläkään ei ole yleensä mitään tekemistä isättömyyden, vaan olisiko ennemminkin kateuden isättömyydestä kanssa, kun lapsi saa kaiken äidin rakkauden, niinkuin luonto on asian tarkoittanut
Kyllä on, varsinkin pojille. Se miehen malli tukee isältä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisystä valehteleminen tekee tuosta raiskauksen
Se vauva kantaisi myös srn miehen perimää, jonka kanssa et halunnut suhdetta. Addiktiotaipumusta, luonnehäiriöitä, sairauksia, jne. Tämän vuoksi en itse lisääntyisi miehen kanssa, johon en olisi myös rakastunut. Vauva on söpö, mutta se kasvaa isoksi ja sittenkös naurattaa, kun lapsesta paljastuukin psyko ja aikuisesta vaikkapa r aiskaaja ja tappaja. Eli ei hyvä
Onhan siellä baarissa koko ilta aikaa tutustua siihen mieheen. Jos se on vaikka valmis lääkäri, huippu-urheilija, poikuus tallella oleva poika... Kyllä kuitenkin suurin osa on hyviä ihmisiä ja sen saa illan aikana selville, jos kumpikaan ei ole humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on järkevä tapa. Minäkin taisin kerran olla sonnina, en ole ihan varma. Jotenkin tytölle oli tärkeää, etten käytä kumia. Riskittömin on nuori poika, joka ei ole ehtinyt olla naisen kanssa.
En tiedä mitä naisten päässä likkuu, mutta ianakin itse huomannut nuorempana ihan baarista pokattuihin naiset, jotka ihastuneita ja haluisivat ahmia kuvannoillisesti mut. Ovat halunneet tarjota parastaan ja antaneet ilman kumia loppuun asti.
Meno oli kyllä villiä tanssilavoilla. Parit humpat ja jytät. Sitten parkkipaikalle autoon panemaan. Tytöt olivat sillain puolituttuja. Pikku kylällä tunsivat koko suvun, niin uskalsivat. Jos paksuksi tuli, niin sitten mentiin naimisiin. Ei se niin tarkkaa ollut kenen kanssa, kunhan oli hyvä muna.
Kun on olemassa varmasti satoja suht varakkaitakin miehiä jotka lähtevät kumppanuusvanhemmuuteen, maksavat kiltisti elarit ja ovat tyytyväisiä kun hoidat kaiken, niin tuo on hiton huono tapa. Laitat vaan tinderiin rehellisesti että etsit kumppanuusvanhempaa ja sovit asioista etukäteen.
Jos toteutat lapsellisen suunnitelmassa, lapsi saa pahimmillaan tietää tuosta jonkun geenitestin kautta kuitenkin ja hänelle tulee arvoton olo jos hän kuulee totuuden. Olen kuullut kun iso mies itkee sitä, että isä ei olisi häntä halunnut, mutta äiti hankkiutua raskaaksi.
Ja ehkäisystä valehteleminen on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vielä . Vauva -aika yksinhuoltajana on tosi raskas. Ei ketään kenen kanssa jakaa vastuuta päivittäin. Vaikka olisi mummoa tai siskoa niin ne tuskin tulee joka päivä tai yö auttamaan . Mulla nyt kolmas vauva, 3 viikkoa vanha . Herää tunnin välein yöllä syömään ja päivisin haluu olla vaan sylissä. Kaksi muuta olleet samanlaisia pienenä. Tai eka oli vielä vaikeampi, itki koko ajan ekat 3 kk. Itte en ainakaan jaksais ilman miestäni.
Miten tilannetta helpottaisi se, että aloittajalla olisi vauvan lisäksi seksiä kärttävä ja kaikessa avuton mieslapsi kotonaan? Aloituksessahan sanottiin, ettei sopivaa miestä ole löytynyt, mikä on ihan todennäköistä, koska suurin osa vapaista miehistä on isäksi kelpaamattomia. Helpommalla ap pääsee yksin vauvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisystä valehteleminen tekee tuosta raiskauksen
Se vauva kantaisi myös srn miehen perimää, jonka kanssa et halunnut suhdetta. Addiktiotaipumusta, luonnehäiriöitä, sairauksia, jne. Tämän vuoksi en itse lisääntyisi miehen kanssa, johon en olisi myös rakastunut. Vauva on söpö, mutta se kasvaa isoksi ja sittenkös naurattaa, kun lapsesta paljastuukin psyko ja aikuisesta vaikkapa r aiskaaja ja tappaja. Eli ei hyvä
Öh.... Taidat vähän sekoittaa. Taisi olla niin, että jos mies valehtelee kondomin käytöstä, kyseessä on pahoinpitely. Kondomi suojaa taudeilta.
Onhan tuo tietty perinteinen mutta riskinen keino. Ennen ei hoitomahdollisuuksia edes ollut. Ja yhden yön jutuista syntyy aitojakin vahinkolapsia. Voisi olla kuitenkin helpompi seurustella jonkun vaikka huonommankin miehen kanssa. Yhdyntöjä olisi säännöllisesti helpommin ja tilanne ehkä muutenkin parempi. Voitte myöhemmun sitten erota jos niin vielä haluat. Yksinhuoltajuus on työlästä, voi olla että mieli muuttuu
Lasta ei kyllä luonnostaan kiinnosta tällainen pätkääkään. Äitinsä menettäneet tuntevat kaipuuta, koska muistavat äidin rakkauden, mutta siittäjällä ei ole mitään todellista roolia poikasen elämässä. Toki ympäröivä yhteisö voi lasta kiusata, mutta silläkään ei ole yleensä mitään tekemistä isättömyyden, vaan olisiko ennemminkin kateuden isättömyydestä kanssa, kun lapsi saa kaiken äidin rakkauden, niinkuin luonto on asian tarkoittanut