Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin aina kuvitellut, että laukeamisen jälkeen vaimo haluaisi kovaa ja pitkää "pamputusta". No väärässä olin.

Vierailija
25.12.2024 |

Vaimo saa harvoin jos koskaan pelkällä penetraatiolla.  Käsin ja suulla hyväilemällä laukeaa aina. Välillä itse sisällä ja kädellä klittaa hieromalla finaaliin.

Saa melko voimakkaasti ja "näyttävästi" ja itse olin aina kuvitellut, että jatkoksi haluaa nimenomaan kovaa ja kestävää panemista (siitäkin silmin nähden ja korvin kuullen nauttii, mutta uutta orkkua ei saa eikä toivokaan).

Käynytkin ilmi, että eniten nauttii, kun orkkunsa jälkeen olen sisällä käytännössä paikallaan tai hyvin olematonsa liikettä enintään. Nauttii tuntemuksista ja orkun kouristeluista aikansa ja sitten menee nautinnollisin tunne ohitse ja on sitten omasta puolestaan valmis eli kaikki mitä seksiltä tarvitsee on tapahtunut. Toki jatkaa ja tykkää kun jatkan omaan tulemiseen. Mutta kertoo, että jokin puolen tunnin ja vartinkin jumputus olisi lähinnä kammotilanne, kun oma fiilis tavallaan jo ohi.

No, miehelle tietty aika vapauttava tieto, koska joskus turhaan yrittänyt pidätellä ja pitkittää "suoritusta".

Puhuminen kannattaa aina.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä päinvastoin, Parin kolmen vibratun tai dildotetun orgasmin jälkeen meillä vaatimalla vaaditaan kovaa rajua panoa.

Naisissa on eroja kuin viineissä  ja se on ihan kiva asia. Aina kun tapaa uuden niin on jotain uutta opittavaa.

Vierailija
2/7 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakaan vaimoni halunnut pitkää pamputusta. Osa syynä se, että iso kaluni ollut pienelle pillulle liuan brutaali ja se, ettei edestakaisessa pamputuksessa ole saanut kunnolla painetta klitalle. Hän on halunnut alusta lähtien kullini kokonaan sisään ja pillun tuusan täyteen kulliani. Venänyt käsillään tai jaloillaan ympäri kietoutuen tyveä myöten sisään, jolloin saanut suuren paineen kivikovasta kullinjuuresta klitalle ja terska painanut voimalla pillunpohjaa. Siinä sitten kirnuttu tai keinuttu lukittuna hieroen. Mitä enemmän vaimon pillu on kiimassaan puristanut paksusta kullini varresta, sen paksummaksi on kullini pillussa turvonnut, kun pillun pohja puristanut kasaan myös pituussuunnassa.  Pienikin liike hyväillyt ja hieronut kulliani. Vaikea ollut pitkittää tulemista ja mitä kuumenpana olen käynyt sen kiimaisemmin vaimo halunnut minun laukeavan pillun perille. Hän sanonutkin, että hänellä ollut fetissi saada siemenet mahdollisimman syvälle. 

Aika nopeasti opin nuorena vaimon opastuksella miten hän saanut parhaiten orgasminsa ja miten halunnut tulla otetuksi. Nyt on koko ikä naitu, eikä tuo tapa ole mihinkään muuttunut, oli hän saanut orgasminsa jo ennen vai vasta naidessa. Olen nauttinut suunnattomasti tästä tavasta. Toki toisinaan ollut kiva naida perinteiselläkin tavalla jyystäen  kun vaimo jo tullut ja tarve vain laueta itse. Tosin silloinkin vaimo nopeuttanut ja puristellut pillulla taivaallisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä päinvastoin, Parin kolmen vibratun tai dildotetun orgasmin jälkeen meillä vaatimalla vaaditaan kovaa rajua panoa.

Naisissa on eroja kuin viineissä  ja se on ihan kiva asia. Aina kun tapaa uuden niin on jotain uutta opittavaa.

Selvästikin jokin elementti teidän mekanisoidussa seksissä jää puuttumaan, jos nainen ei kolmenkaan orgasmin jälkeen ole tyydyttynyt. Olisiko hellyys? Syvälle silmiin katsominen? Yhtyminen myös pään tasolla, ei vain sukuelinten? Orgasmin voi saada mutta onko se myös henkinen yhtyminen? Miehillä erotetaan siemensyöksy ja orgasmi, ehkä naisilla on samoin.

Vierailija
4/7 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästikin jokin elementti teidän mekanisoidussa seksissä jää puuttumaan, jos nainen ei kolmenkaan orgasmin jälkeen ole tyydyttynyt. Olisiko hellyys? Syvälle silmiin katsominen? Yhtyminen myös pään tasolla, ei vain sukuelinten? Orgasmin voi saada mutta onko se myös henkinen yhtyminen? Miehillä erotetaan siemensyöksy ja orgasmi, ehkä naisilla on samoin.

Meillä on niin, että sormin tai suulla tehtynä vaimo ei saa juuri mitään irti, teki sitten itse tai minä. Panemalla sen sijaan ihan toista, viisi minuuttia ja on saanut aivan täysin kylläkseen niin ettei enempään pysty.

En tietysti tiedä miltä hänestä se oikeasti tuntuu, mitta olen jotenkin tulkinnut, että se voisi olla jotain vähän samanlaista kuin itsellä, kun edgettelee ja jättää sen siihen reunalle roikkumaan niin että sykähtelee mutta siemensyöksy ei ala eikä kunnolla laukea. Se ero tietysti, että hän ei halutessaankaan pääse siihen kunnon laukeamiseen, kun itse taas joutuu käyttämään kaiken tahdonvoiman, ettei mene rajan yli...

Vierailija
5/7 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan näinkään ole. Seksi voi olla mitä parhainta mutta haluaa silti muutaman orgasmin jälkeen vielä kovaa jyystöä. Me naiset ollaan niin erilaisia ja eri ihmiset tykkää eri asioista :)

Vierailija
6/7 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on meitä naisia, joiden halut ja toiveet ja tarpeet vaihtelee kerrasta toiseen. Joskus orgasmin jälkeen raju pano on taivaallista, joskus haluaa vaan hellitellä ja tunnelmoida. Riippuu ainakin itsellä siitä, millainen orgasmi/orgasmit on, sekä muusta vireystilasta. Ja aina ei itsekään tiedä, mitä haluaa, tai se on oikeesti ihan sama, siis hyvällä tavalla, että molempi parempi, pano tai tunnelmointi. 

Vierailija
7/7 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omakaan vaimoni halunnut pitkää pamputusta. Osa syynä se, että iso kaluni ollut pienelle pillulle liuan brutaali ja se, ettei edestakaisessa pamputuksessa ole saanut kunnolla painetta klitalle. Hän on halunnut alusta lähtien kullini kokonaan sisään ja pillun tuusan täyteen kulliani. Venänyt käsillään tai jaloillaan ympäri kietoutuen tyveä myöten sisään, jolloin saanut suuren paineen kivikovasta kullinjuuresta klitalle ja terska painanut voimalla pillunpohjaa. Siinä sitten kirnuttu tai keinuttu lukittuna hieroen. Mitä enemmän vaimon pillu on kiimassaan puristanut paksusta kullini varresta, sen paksummaksi on kullini pillussa turvonnut, kun pillun pohja puristanut kasaan myös pituussuunnassa.  Pienikin liike hyväillyt ja hieronut kulliani. Vaikea ollut pitkittää tulemista ja mitä kuumenpana olen käynyt sen kiimaisemmin vaimo halunnut minun laukeavan pillun perille. Hän sanonutkin, että hänellä ollut fetissi saada siemenet mahdollisimman syvä

Meillä just samanlainen seksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän