Muita, jotka ei kunnolla nukkuneet viime yönä?
Kommentit (17)
Todella, todella huonosti nukuttu yö. Viiniä, myöhään vasta täyteen raskasta ruokaa ja kasa suklaata. Leposyke oli läpi yön korkea
Huonosti nukuin, valvoin pari tuntia kesken unien. Oli nälkäkin, koska en uskaltanut syödä paljoa eilen vatsavaivojen takia. No eipähän mennyt mässäilyksi ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella, todella huonosti nukuttu yö. Viiniä, myöhään vasta täyteen raskasta ruokaa ja kasa suklaata. Leposyke oli läpi yön korkea
Täällä sama juttu. t.ap
Täällä yksi. Arkena nukun ihan suht ok n6-7h. Tavoitteena on vuodesta toiseen saada unta se 8h, mutta ei onnistu. Kärsin aamuyön heräilystä. Joko saan nukahdettua sen jälkeen tai sitten en. Mutta lomalla tää pahenee. Yritän väkisin valvoa edes puolille öille muun perheen kanssa, mutta herään kuitenkin n klo 5-6. Nyt lomalla on tullut keskimäärin unta 4,5h/yö, viime yönä 3,5h. Kesälomat nukkumisen kannalta vielä hirveämpiä ku on se valo!
noin 6 tunnin unet oli, sit vielä aamulla 1 tunti lisää.
Vanhempien yli 10 vuotta sitten kuollut koira hääräs siinä unessa ja nukkui milloin missäkin, piti häätää pois jatkuvasti. Kauhean sekava muutoin
Mulla koko joulukuu pelkkää huonosti nukkumista. Viime yönä sentään 5h, eli voisin pitää sitä kait jo erinomaisena.
Vierailija kirjoitti:
Leposyke älykellon mukaan viime yönä 72, kun keskiarvo normaalisti 58. Älykellon mukaan unen laatu -10 kun huonoin on -10. Reippaana sukulaisia paapomaan klo 10-
Mä heräsin monta kertaa yöllä yskimään ja valvoin sitten köhiessä aina jonkin aikaa.
Tympeää kun menee loma sairastaessa.
Täällä!
Olin töissä ja menen ensi yöksikin. Uunissa kunnon ruoka kypsyy ja kohta kunnon mätöt, niin uni tulee sen perään varmasti.
Nukuin klo 05-07 välillä, kaksi tuntia. Menenkin pitkälle päiväunelle.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin klo 05-07 välillä, kaksi tuntia. Menenkin pitkälle päiväunelle.
Sama!
- yövuorolainen
Sama. Ukko oli taas niin kännissä että rynkytti useampaan otteeseen yön mittaan. Eikä aamulla muistanut panneensa.
Kuuntelin illalla Jouluyön messun ja nukuin niin levollisesti pitkät yöunet joka kipupotilaalle on harvinaista.Samoin Jouluaamu alkoi messun kuuntelemisella.Parasta!
Väsyttää nämä pakolliset velvollisuudet ja vierailut. Kaikki pitää ympätä samalle viikolle. Ilmankos yöunetkin hieman häiriintyy.
Jäin illalla sohvalle lueskelemaan. Sitten kissa oli levoton ja kohta oksensi. Siinä kyllä virkistyi kun siivosi yöllä kissan sotkut. No aamuyöstä nukuin 4 tuntia hyvin.
En oo käynyt vielä edes nukkumaan. 😟
Oon vaan räplänny kännykkää. Sänkyyn tulin kolmen aikaan. Voi hitto. Nyt sitten herään joskus viideltä jos saan unta. Kiva tunne kun herää illansuussa. Mutta, emuu auta kuin nyt yrittää vaan nukkua. Hyvää joulua kaikille, nauttikaa te päivästä!
No mulla on jo 4 yö todella huono. Tarvis vielä tänään lähteä kauas sukuloimaan ja yöpyä siellä. Niin.