Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko köyhä?

Vierailija
24.12.2024 |

Ootko?

Kommentit (14)

1/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon

Vierailija
2/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen varakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Oot sä?

Vierailija
4/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olin monta vuotta melkein keskituloinen omistin auton ja asunnon - toki lainaakin oli. Omistin muutakin tilpehööriä, joista suurin osa menetti arvonsa heti kotiin kantamisen jälkeen. Osan "omistan" vieläkin, muttei ne enää omistamista ole, vaan paremminkin, odottaa loppusijoitusta kaatopaikalle, heti käyttöarvon loputtua.

Kiitti Sipilä, kiitti Orpo ja Purra, vaikka tiedän olevani töihin kykenevä, ei minua palkkaa kukaan perskokkare hallituksen ollessa vallassa.

Vierailija
6/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olin monta vuotta melkein keskituloinen omistin auton ja asunnon - toki lainaakin oli. Omistin muutakin tilpehööriä, joista suurin osa menetti arvonsa heti kotiin kantamisen jälkeen. Osan "omistan" vieläkin, muttei ne enää omistamista ole, vaan paremminkin, odottaa loppusijoitusta kaatopaikalle, heti käyttöarvon loputtua.

Kiitti Sipilä, kiitti Orpo ja Purra, vaikka tiedän olevani töihin kykenevä, ei minua palkkaa kukaan perskokkare hallituksen ollessa vallassa.

Kuulostaa aika ikävältä kohtalolta Ap

Vierailija
7/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup.

Vierailija
8/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ei vielä miljoonaa oo ihan säästössä.Materiaalisesti vois köyhäullä .Ehkä ei.Henkinen köyhyys  on huolestuttavampaa.Ei me millään tojolla tai kinnerillä kyllä ajeta,eikä skodilla.Eikä ikinä olla ihmisiä luokiteltu.Eikä luokitella,ollaan ihnisii toisillemme.Töitä aina ollu siitä onnekas.

Vierailija
9/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ei vielä miljoonaa oo ihan säästössä.Materiaalisesti vois köyhäullä .Ehkä ei.Henkinen köyhyys  on huolestuttavampaa.Ei me millään tojolla tai kinnerillä kyllä ajeta,eikä skodilla.Eikä ikinä olla ihmisiä luokiteltu.Eikä luokitella,ollaan ihnisii toisillemme.Töitä aina ollu siitä onnekas.

Laiyoin tykkäyksen t. Ap

Vierailija
10/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran köyhä etten raski ostaa autoa tai laittaa kaikkia rahojani kiinni seiniin joten kappas, minusta tulikin varsin varakas jonka lomabudjetti on ruhtinaallinen.

Vierailija
11/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta rakas köyhä.

Vierailija
12/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Siksi avustin jouluna vain neljää järjestöä.

Vierailija
13/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja, eli olen henkisesti köyhä...

Vierailija
14/14 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin persuja, eli olen henkisesti köyhä...

Musta tuntuu että se ei tee susta huonoa ketä äänestää t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan