Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketää jouluaattona syntynyttä? Voin kuvitella miten karu kohtalo on, lapsena kukaan ei tule synttäreille

Vierailija
24.12.2024 |

Eikä saa erikseen synttärilahjoja vaan ne ovat  joululahjoja.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen synttärit osuivat heinäkuun lopulle, jolloin moni oli vielä kesälomatkoilla. Kaverit kutsuttiin usein ihan eri päivänä elokuun puolella kuin varsinainen synttäripäivä oli. 

Vierailija
22/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulllapa o 3 viikon päästä !!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Rakkaani on syntynyt tapaninpäivänä. Pyöreitä on vietetty lähimpänä arkiviikonloppuna.

Vierailija
24/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt marraskuussa, mutta mun äiti halusi pitää mulla aina nimpparit. Kaverini siis kutsuttiin nimppareille. Toukokuun alkupuolella nimppari. 

Vierailija
25/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen neljä. En tiedä miten on mahdollista, koska en muuten tunne sellaisia joilla on keskenään sama syntymäpäivä.

Vierailija
26/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki tulee, eli aina on ainakin yksi vieras syntymäpäiväjuhlissa

Vierailija
27/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin. Mahdolliset kaverisynttärit on pidetty vasta tammikuussa (joulukuussa ihmisillä muitakin kiireitä). Aamulla on vietetty syntymäpäiviä (kakkua tms tarjoilua ja synttärilahjoja), illalla sitten vietetty joulua jouluruokineen ja -lahjoineen.

Vierailija
28/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika on syntynyt jouluaattona, syntyi keskosena. Parikymppinen jo, mutta kun oli lapsi niin kaverisynttärit pidettiin usein vasta tammikuussa. Sukulaiset (ja myös me vanhemmat) ollaan ostettu aina erikseen synttäri- ja joululahjat. Poika joskus sanoi, ettei ole yhtään kärsinyt erikoisesta syntymäpäivästään.

Vierailija
29/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen on jouluaattona syntynyt, vaikka en häntä tunne, itse olen uuden vuoden aattoa syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme