Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taa on poyristyttavaa kapasiteetin hukkaamista. Aitiys/vanhempainvapaalla ei saa osallistua yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen tms, mista maksetaan kokouspalkkioita!!!

Vierailija
26.02.2007 |

Mun mielestä järjetöntä. Minun pitäisi/ja haluaisin osallistua kokoukseen, josta maksetaan kokouspalkkiota. Kyseessä on virallinen taho, enkä usko, että palkkiota voidaan jättää maksamatta.

Hommaan nimi on, että kokouspalkkiota maksetaan 30 E. Tämä lasketaan tuloksi, joten samana päivänä mulle ei voida maksaa ansiosidonnaista päivärahaa, vaan ainoastaan minimi.

Vähän matikkaa 15 E + 30 E = 45 E

Mun ansiosidonnainen päiväraha on 75 E.

Eli tekisin siis hommia, josta on yhteiskunnallista hyötyä, mutta jäisin itse tappiolle. Miten yhteiskunnalla on tällä tavalla varaa passivoida yksi aika iso kansanryhmä kotiin, jos kerran haluja ja aikaa olisi erilaiseen toimintaan.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se äitiysloma on niin lyhyt että voit sen muutaman kerran olla " vaikuttamattakin" . Anna mahdollisuus varajäsenellesikin.

Vierailija
2/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei oo vaihtoehtoja, niin toki yritän kovasti ruinata sitä, että palkkio jätetään maksamatta.

Mutta eikö teistä tämä ole epäkohta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e per päivä olisi puolet isompi raha kuin mitä saan nyt.....

miksi olet niin kauhean ahne? onko sillä väliä noin hyvätuloisella jos parikymppiä menee ohi suun?

jäikö chanelin laukku ostamatta vai?

Vierailija
4/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä, että haluaa osallistua yhteiskunnallisesti äitiysloman aikana, saisi rangaista! Nuo aiemmat kommentit Chanelin -laukuista tms. olivat mielestäni asiattomia, ei ap minusta ole ahne, jos ihmettelee, miksi hän menettäisi rahaa em. tilanteessa.

Vierailija
5/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on mahdollisesta luopua palkkiosta. Tai sitten luovut äitiyspäivärahasta. Ei sääntöjä ole laadittu sovellettaviksi silloin kun itselle parhaaksi näkee.

Vierailija
6/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei voi olla 75E -30 E eli Kela maksaisi tuolta päivältä erotuksen. Käteen jäisi aivan sama summa.

Mutta tuo viesti siis on. Kun olet Kelan tuella, älä vahingossakaan tee yhtään mitään, sillä siitä sinua pitää rangaistaman.

Vierailija
7/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin se oma palkkiosi sunnuntaille. Silloin saa tienata.

Vierailija
8/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta olisi luonnollista, että olisi tuo erotusjuttu käytössä.

Mutta se, että tekee jotain, niin siitä saa rangaistuksen....perin omituista.

Vierailija
9/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei ole erotellut erilaista lautakuntatoimintaa muunlaisesta työstä koska sitä ei ole eroteltu verotuksellisestikaan.

Minusta tuossa ei ole mitään ihmeteltävää. Samallalaillahan joku voisi narista, että miksi ei saa olla Alepan kassalla paria tuntia viikossa ja silti saada äitiysrahaa.

Vierailija
10/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää päästä sen yli.

Vierailija
11/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mitä juppeja täällä on, lähdenkin tästä keittämään kaurapuuroa... Menkää te ulos syömään etanoita juustossa ja viiniä juomaksi :(

Vierailija
12/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat yhteiskunnallisesti vaikuttaa, niin eikö silloin voisi myös vähän tinkiä omasta hyvästä? Tuo parin kympin menetys yhdeltä päivältä nyt ei kovin suurelta tappiolta kuullosta. VArsinkaan kun voit työlläsi vaikuttaa johonkin (ilmeisesti hyvään?).

Vierailija
13/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain tätä piilosyrjintää. Koittakaa kestää. Naisen asema on surkea.

Vierailija
14/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa ne lapsensa tekee. Ihan omaa typeryyttä jäädä minimipäivärahalle.

Vierailija
15/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausitulot jää noin 1800 euroon. Se ei ole paljon.

Vierailija
16/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuossa on epäkohta. Ymmärtäisin, jos kela vähentäis 75¿-30¿. Toivottavasti voit olla ottamatta vastaan kokouspalkkiota.

Vierailija
17/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun pilasitte päiväni. Varmaan teillä on nyt hyvä mieli.

1800 on todellakin paljon pelkästä kotona istumisesta.

Itse tienaan sen minimin kuussa, onkohan se 380 miinus verot?

Ja olen todella kiitollinen että saan edes sen, ennen ko. tukea olin 0-tuloinen usean vuoden ajan.

Miksi te ette osaa olla kiitollisia mistään? Ällöttävää.....

Vierailija
18/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kyllä ihan oma vikasi, että rahatilanteesi on tuo. Työelämä on keksitty.

Vierailija
19/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

missä vaiheessa ne lapsensa tekee. Ihan omaa typeryyttä jäädä minimipäivärahalle.

Vai yrittääkö sitten 20v. päästä, kun on vieläkin työtön.....

Vierailija
20/54 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja on kyllä ihan oma vikasi, että rahatilanteesi on tuo. Työelämä on keksitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi