Yksinäisen luuserihoitajan yksinäinen luuserijoulu 2024
Taas yksinäinen joulu. Tänäkään vuonna en ole nähnyt toista ihmistä vapaa-ajalla. Ikää jo 26 vuotta. Kohta olen kolmekymmentä. Ei koskaan tansseja, ravintoloita tai elokuvia. Ei koskaan toisen ihmisen seuraa tai elämää. Vain vuokralla asuva paskaduunari. Se minä olen. Edes kaupassa en saa käydä ilman halveksuntaa. Kunpa ainakaan kukaan ei näkisi tätä kurjuuttani, muttatiedän kiusaajien vain nauttivan.
Kommentit (42)
No voisit olla ihan yhtä hyvin vaikka yksinäinen humanisti tai yksinäinen valtiotieteilijä. Nuo alat on kansoitettu tytöillä eikä sulla yliopistokoulutuksesta huolimatta välttämättä olis poikaystävää tai edes työpaikkaa.
Kyllä hoiturin palkoilla voi silloin tällöin leffassa ja raflassa käydä ja duunailla muutakin kivaa. Siitä en ole ollenkaan varma, että menetätkö lopulta mitään, jos nurkissasi ei roiku joku maanvaiva ja kuspiä, että voisit sitten brassailla ihmissuhteella. Ehkä et ihan hiffaa, että ole loppujen lopuksi aika onnekas. Maailma on pullollaan kivoja juttuja, et sinä siinä millään kivireellä tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
täällä vielä isompi luuseri, pskatyöläinen minäkin mutta ikää jo 36 vuotta. yksin tämäkin joulu, en tule puhumaan seuraavaan kolmeen päivään mitään enkä näkemään ketään. odotan jo perjantaita että pääsisi töihin.
Täällä samanlainen, mutta 46v. Tässä vaiheessa elämää en enää kärsi yksinäisyydestä kuten nuorena. Minusta tämä on ihanaa. Aion lähteä kohta auton kanssa ajelulle ja kauppaan, onpahan kerrankin rauhallista.
Uskokaa tai älkää, mutta yksinoloon tottuu. Nuorena se tuntuu pahalta, mutta tässä iässä ei niinkään. Tavallaan olen jo surrut sen asian pois ja nautin pienistä asioista.
Miksi ette mene esimerkiksi Hurstin jouluun vapaaehtoiseksi,
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hoiturin palkoilla voi silloin tällöin leffassa ja raflassa käydä ja duunailla muutakin kivaa. Siitä en ole ollenkaan varma, että menetätkö lopulta mitään, jos nurkissasi ei roiku joku maanvaiva ja kuspiä, että voisit sitten brassailla ihmissuhteella. Ehkä et ihan hiffaa, että ole loppujen lopuksi aika onnekas. Maailma on pullollaan kivoja juttuja, et sinä siinä millään kivireellä tee yhtään mitään.
Useimmat ihmissuhteet on huonoja, perheet toksisia ja lapset kamalia, ainakin Suomessa. Suomalaiset ei osaa elää toisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska juopoille ruuan tarjoilu ja tyhmille vitseille tekohymyily ei ihan vastaa omia toiveita joulun vietosta. Miksi mutuen yksinäisten pitäisi aina olla tekemässä vapaaehtoistyötä? Aloittajallakin on työ, raskas ja huonosti palkattu. Sen vastapainoksi tarvitaan hyvää vapaa-aikaa. Muista huolehtimisen vastapainoksi tarvitaan hyviä ihmissuhteita.
Antaisitko yksinäiselle miehelle piparia joulun kunniaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska juopoille ruuan tarjoilu ja tyhmille vitseille tekohymyily ei ihan vastaa omia toiveita joulun vietosta. Miksi mutuen yksinäisten pitäisi aina olla tekemässä vapaaehtoistyötä? Aloittajallakin on työ, raskas ja huonosti palkattu. Sen vastapainoksi tarvitaan hyvää vapaa-aikaa. Muista huolehtimisen vastapainoksi tarvitaan hyviä ihmissuhteita.
Minä pidän sinusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, joo, Porvoosta päivää.
Kyllä; Ap on yksi vakiotrolleista; Hoitajahullu!
Saa jotain vikapäistä "hauskuutta" näillä öyhötyksillään.
Oikeasti ei ole yhtään mikään hoitaja, onneksi...
Jotain idioottimaista vihaa hoitajia kohtaan, kun yrittää näillä väheksyä oikeita hoitajia.
Onkohan nainen vai mies?
mulla ainakin on tulossa mahtava joulu yksin. Katson jouluelokuvia ja teen kaikkea muuta kivaa kotona ihan yksin. Juomat on haettu alkosta ja jouluruuat on kannettu kotiin. Herkuttelen oikein kunnolla. Läheisiä tosielämän ystäviä ei ole kovin monta ja he viettävät joulua omien perheidensä kanssa. Nettiystäviä tosin on paikalla ja heidän kanssaan voi keskustella, vaikka whatsapissa. Aamusta vielä shoppailin ja tein viimehetken joulusiivousta.
Vieläkö ap kuvittelee, ettei kukaan tunnista sitä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Kyllä minä olen aina hävennyt itseäni. Lapsena ei olllut varaa oikean kokoisiin kenkiin ja, kun opettaja käski kertoa kesälomista niin kaikki muut olivat käyneet ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ap kuvittelee, ettei kukaan tunnista sitä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En ole koskaan kuvitellut.
ap
Nainen ei voi olla incel paitsi omasta valinnastaan. Moni tavallinen mies ei pysty pääsemään incelismistä läpi. Hallituksen pitäisi korvata yksinäisyys incel miehille rahallisesti tai verovähennyksin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuvitellut.
ap
Harhat on tosiaan "totta" sulle...
(*Sillä erolla, että valehtelet ihan tietoisesti)
Miksi sinua ei muka kukaan huolisin? Itse huolisin heti pidän erityisesti hoitaja naisista vaikka se ei välttämätön kriteeri olekkaan. Ja nuori ihminen vielä.