Iida Vainio ja Archie Cruz saivat vauvan
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa🤗Lapsi on aikuinen vuonna 2042
2054. Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Vierailija kirjoitti:
Antaa heidän nyt aloittaa perhe-elämän rauhassa ilman haukkumisia ja arvostelua. Kukaan täällä tuskin heitä henk. Koht. Tuntee. Onnea vauvasta!
Kuka heidän rauhaa on häirinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä yllättynyt, koska Iidalla ei ollut raskausvatsaa ollenkaan. Luulin huijaukseksi.
Olihan Iidalla raskausvatsa, se vain oli pieni.
Eniten ihmetyttää se, että oletettavasti aikuiset ihmiset ei ymmärrä ihmisten olevan erilaisia .
Ei sekään tavatonta ole, että nainen tajuaa olevansa raskaana vasta synnyttäessään, joskin se on harvinaista.
Minun äitini oli niin tyhmä että melkein kehitysvammainen.
Minun äitini oli myös upea kaunotar.
Onneksi olkoon
Äiti olisit tehnyt abortin...
Exkainotar56v
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiraukkaa. Laitetaanko vedonlyönti pystyyn siitä, miten nopeasti tämä lapsi huostaanotetaan.
Hienosti taas ollaan lapsen asialla ja toivotaan lapselle hyvää. :D
Itse ennemminkin toivon heidän kasvavan vanhemmuuteen, kuten moni muukin on tehnyt.
Iidalle ja Archielle toivotaan pahaa lapsen kustannuksella ja sitten väitetään niin kovasti olevan huolissaan lapsesta. :D Enitenhän se lapsi kärsii, jos joutuu huostaan ja eroon vanhemmista kun eivät olekaan hyviä vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo Archie hyvän näköinen kun on leikannut hiuksensa. 😳
Joo. Tuo onkin se tärkein merkki hyvästä vanhemmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän uskoa nyt ihmiset. Aika monella on ollut hurja nuoruus, joka on loppunut lasten saamiseen.
Hurja nuoruus? Kuosmasen Arttu on yli kolmekymppinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi bimboa saaneet lapsen. Iida tekaisi ankkurilapsen, kun ei ole työtä, eikä ammattia, joten joku , millä elää.
Tämähän se syy on. Iida tarvitsi elatuksen ja siksi lapsi. Iidasta ei ole opiskelemaan tai työelämään, koska on heikkolahjainen.. Eihän siitä äidiksikään ole.. puoli vuotta, niin muksulla on uusi koti.
Justhan tossa jutussa luki, että aloitti merkonomiopinnot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi bimboa saaneet lapsen. Iida tekaisi ankkurilapsen, kun ei ole työtä, eikä ammattia, joten joku , millä elää.
Tämähän se syy on. Iida tarvitsi elatuksen ja siksi lapsi. Iidasta ei ole opiskelemaan tai työelämään, koska on heikkolahjainen.. Eihän siitä äidiksikään ole.. puoli vuotta, niin muksulla on uusi koti.
Aloittaa voi kaikenlaista.. mutta loppuun saattaminen onkin ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiraukkaa. Laitetaanko vedonlyönti pystyyn siitä, miten nopeasti tämä lapsi huostaanotetaan.
Hienosti taas ollaan lapsen asialla ja toivotaan lapselle hyvää. :D
Itse ennemminkin toivon heidän kasvavan vanhemmuuteen, kuten moni muukin on tehnyt.
Iidalle ja Archielle toivotaan pahaa lapsen kustannuksella ja sitten väitetään niin kovasti olevan huolissaan lapsesta. :D Enitenhän se lapsi kärsii, jos joutuu huostaan ja eroon vanhemmista kun eivät olekaan hyviä vanhempia.
Ei kärsi vaan saa mahdollisuuden hyvään elämään ja tätä ei voi päihdevanhemmat tarjota. Mitä pikemmin lapsi huostaan, sitä parempi
Päihdeongelmista voi toipua ja siihen tulee ensisijaisesti kannustaa.
Turha väittää että välitätte tuntemattomasta mukilassa yhtään. Toivotte lapsen kustannuksella, että käy huonosti.
Onnea heille pienestä tytöstä! Antakaa nyt mahdollisuus näyttää, että ovat hyviä ja vastuullisia vanhempia, älkääkä heti ensimmäisenä tuomitko. Ette te itsekään mitään pyhimyksiä ole nuorena olleet, mutta ihmiset voivat muuttua. Toivon heille kaikkea hyvää ja että saavat rauhassa harjoitella perhe-elämää ilman, että joku kyylä on heti keksimällä keksimässä jotain huomautettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaa voi kaikenlaista.. mutta loppuun saattaminen onkin ihan eri juttu.
Väitit että teki lapsen koska ei ole opiskelemaan jne. Korjasin sinua, että juuri aloittamassa opintoja, joten tuskin teki lasta siis väittämääsi varten.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys. Jokaisen sukupolven heikoin aines sikiää ja väestön ÄO laskee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini oli niin tyhmä että melkein kehitysvammainen.
Minun äitini oli myös upea kaunotar.
Onneksi olkoon
Äiti olisit tehnyt abortin...
Exkainotar56v
Kärsin vieläkin äitini tyhmyydestä.
Ei kyennyt pitämään minusta huolta
Sai raivokohtauksia, löi
Perheemme oli köyhä, isät vaihtuivat, olivat juoppoja..
Joulu laukaisee traumat
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa heidän nyt aloittaa perhe-elämän rauhassa ilman haukkumisia ja arvostelua. Kukaan täällä tuskin heitä henk. Koht. Tuntee. Onnea vauvasta!
Ja kaikki ollaan oltu nuoria vanhempia, ensimmäisen lapsen kanssa avuttomiakin. Virheistä ollaan enimmäkseen opittu itse kukin. Nuoria pitää kannustaa!
Archie ei ole nuori, vaikka käyttäytyy kuin kuten ongelmateini.
Miten se baby sieltä pullahti ulos? Sektiolla vai?
Vierailija kirjoitti:
Miten se baby sieltä pullahti ulos? Sektiolla vai?
Tietysti sektiolla, jotta pimppa kärsi.
Aika näyttää miten käy. Lapsen kanssa elämä ei ole aina helppoa. Iso loppuelämän vastuu lapsessa vaikka elämä miten heittelisi, niin lapsi on ja pysyy sekä tarvitsee vanhempiaan. Toivottavasti heillä menee hyvin ja tarjoavat lapselle hyvän elämän.
onko a tili kaapattu vai onko se mennyt sekaisin. instan profiili kuvassa näyttää olevan persreiän kuva ja muut kuvat poistettu
Niinhän me ollaan kaikki!