Iida Vainio ja Archie Cruz saivat vauvan
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Antaa heidän nyt aloittaa perhe-elämän rauhassa ilman haukkumisia ja arvostelua. Kukaan täällä tuskin heitä henk. Koht. Tuntee. Onnea vauvasta!
Ja kaikki ollaan oltu nuoria vanhempia, ensimmäisen lapsen kanssa avuttomiakin. Virheistä ollaan enimmäkseen opittu itse kukin. Nuoria pitää kannustaa!
Se olis sitten melkoinen kasvun paikka tuoreilla vanhemmilla. Sen vähän perusteella mitä olen heidän edesottamuksia mediassa nähnyt niin en oikein tähän vaihtoehtoon usko. Tuksut tekevät ja vauva on huostassa hyvin nopeaan. Tai isovanhempien hoidossa pysyvästi eli vanhemmat näkee kun on aika ottaa silfie bääbin kanssa.
Mielelläni olen tässä väärässä mutta tuskinpa vaan.
Kummasta tulee eron jälkeen yksihuoltaja vai sopivatko yhteishuoltajuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Se olis sitten melkoinen kasvun paikka tuoreilla vanhemmilla. Sen vähän perusteella mitä olen heidän edesottamuksia mediassa nähnyt niin en oikein tähän vaihtoehtoon usko. Tuksut tekevät ja vauva on huostassa hyvin nopeaan. Tai isovanhempien hoidossa pysyvästi eli vanhemmat näkee kun on aika ottaa silfie bääbin kanssa.
Mielelläni olen tässä väärässä mutta tuskinpa vaan.
Katoppa ihan perus Satuhäät-jakso ja vastaavia tapauksia koko maa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea heille! Kyllä mä luotan että he paremmin selviävät kuin keskiverto kouvolalaismamma ja hänen miehensä levyseppähitsaaja Pasi.
Iidalla ja Archiella on molemmilla päihdeongelma. Ida tyhmä kuin saapas ja Archieta ei kiinnosta muu kuin oma itsensä. Kummallakaan ei rahaa vaan elävät Archien isän rahoilla ja sun mielestä menee keskivertoa paremmin 🤣 Kuinka huonosti sulla menee siellä Kouvolassa?
Vierailija kirjoitti:
Onnea monta kiloa. On se hienoa kun ihmiset vielä lisääntyvät.
Sun mielestä on hienoa, kun narkit ja juopot lisääntyy? Surullista se vaan on
Vierailija kirjoitti:
Iida teki sen mihin suurin osa suomen naisista ei kykene koskaan.
Alkoi seurustemaan Archien kanssa?
He ovat pariterapiassa ja yrittävät skarpata lapsen vuoksi. Tästä oli haastattelu aika vasta. Toivon, että jaksavat ja myös hommaavat apua molemmat omiin henkilökohtaisiin psyyken/persoonallisuuden ongelmiin.
Nyt toivotaan onnea tuoreille vanhemmille sekä pienelle tyttövauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa heidän nyt aloittaa perhe-elämän rauhassa ilman haukkumisia ja arvostelua. Kukaan täällä tuskin heitä henk. Koht. Tuntee. Onnea vauvasta!
Ja kaikki ollaan oltu nuoria vanhempia, ensimmäisen lapsen kanssa avuttomiakin. Virheistä ollaan enimmäkseen opittu itse kukin. Nuoria pitää kannustaa!
Miten niin kaikki? Suomalaisten ensisynnyttäjien keski-ikä on 30+ 😅
Itse sain ensimmäisen lapsen 25-vuotiaana. Ihan sama minkä ikäinen olet, alku on kaikille kompurointia ja oppimista.
Kaikkea hyvää heille
Ennuste on huono, mutta kaikki me toivomme lapselle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea heille! Kyllä mä luotan että he paremmin selviävät kuin keskiverto kouvolalaismamma ja hänen miehensä levyseppähitsaaja Pasi.
Iidalla ja Archiella on molemmilla päihdeongelma. Ida tyhmä kuin saapas ja Archieta ei kiinnosta muu kuin oma itsensä. Kummallakaan ei rahaa vaan elävät Archien isän rahoilla ja sun mielestä menee keskivertoa paremmin 🤣 Kuinka huonosti sulla menee siellä Kouvolassa?
Eli hyvin menee kunhan Artsi ei osta lätkäjoukkuetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä on hienoa, kun narkit ja juopot lisääntyy? Surullista se vaan on
Jos juopot eivät lisääntyisi, Suomen kansa olisi kuollut sukupuuttoon satoja vuosia sitten.
Onpa tuo Archie hyvän näköinen kun on leikannut hiuksensa. 😳
Vähän uskoa nyt ihmiset. Aika monella on ollut hurja nuoruus, joka on loppunut lasten saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän uskoa nyt ihmiset. Aika monella on ollut hurja nuoruus, joka on loppunut lasten saamiseen.
Ja aika monella on ollut hurja nuoruus, joka on jatkunut aikuisuuteen, eikä ole loppunut lapsen saamiseen. Köh, Johanna Tukiainen, köh.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmuus muuttaa yleensä paljon kun tulee vastuu uudesta pienestä ihmisestä. Omasta lapsesta ja uskon, että heistä tulee hyvät vanhemmat.
Kiitos tästä tiedosta. Käläkälä kälättäjä, hommaa elämä!