Jos joku esimerkiksi ulkomailla toteaisi että näytät ihan suomalaiselta, olisiko se hyvä vai huono asia?
Kommentit (57)
Hyvä asia. Olen ylpeä suomalaisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Suomalaiset näyttää perunoilta. Turpeat ja kelmeät naamat, pienet silmät, olematon leuka.
Oletan, että tämä ketju on jatkoa sille, missä sanottiin, että suomalaiset näyttää venäläisiltä, ja trollit suuttui, kun oltiin eri mieltä 😄
Mode poisti sen, kun oli niin selvää iigorin paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on ulkomailla luultu venäläiseksi naiseksi, enkä ole juuriltani sitä ollenkaan, vaan suomalaisugrilainen, pohjoismainen juuriltani.
Otan sen nykyään suurena kohteliaisuutena, kun ostoskadulla putiikkiin astuessani minua tervehditään venäjäksi, nuorena loukkaannuin.
Otan kohteliaisuutena, koska monet venäläiset naiset ovat tyylikkäitä, naisellisia ja huoliteltuja.
Näyttävät pikemminkin tyrkyiltä.
huono. suomalaisten maine ulkomailla, etenkin turistipaikoissa on juoppo
Vierailija kirjoitti:
Huono. Suomalaiset näyttää perunoilta. Turpeat ja kelmeät naamat, pienet silmät, olematon leuka.
Mitä sillä leualla tekee? Mitä hyötyä siitä on, arvon Hapsburg?
Vierailija kirjoitti:
Kuvailetkohan nyt itseäsi🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Minua on ulkomailla luultu venäläiseksi naiseksi, enkä ole juuriltani sitä ollenkaan, vaan suomalaisugrilainen, pohjoismainen juuriltani.
Otan sen nykyään suurena kohteliaisuutena, kun ostoskadulla putiikkiin astuessani minua tervehditään venäjäksi, nuorena loukkaannuin.
Otan kohteliaisuutena, koska monet venäläiset naiset ovat tyylikkäitä, naisellisia ja huoliteltuja.
No tämä jos kuka on iigori.
"Venäläiset ja suomalaiset ovat yhtä suurta onnellista perhettä, samannäköisiäkin, joten ottakaa nyt Putin sydämeenne 😍"
Ei oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät näytä mielestäni, mutta puhunkin mualla kuin Instassa tai yöllä tavatuista ja nähdyistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät näytä mielestäni, mutta puhunkin mualla kuin Instassa tai yöllä tavatuista ja nähdyistä naisista.
Minusta venäläisnaiset näyttävät vttumaisilta ja halvoilta. Aina.
Suomessa minua luultiin virolaiseksi. Kiistin ja väittäjä jatkoi inttämistä että camaan on ihan OK olla virolainen
WTF
Sehän on hienoa jos joku tietää miltä suomalaiset näyttää. Jos on vaalea niin usein kuvitellaan ruotsalaiseksi, koska ruotsalaiset ovat brändänneet vaaleuden itselleen. Eikä ihmiset tiedä pohjoismaista yleensä muita kuin Ruotsin.
Hyvä, sillä mua luullaan venäläiseksi.
Minua luullaan tanskalaiseksi tai britiksi. Onko se huono vai hyvä asia? Olen suomalainen. N64
Ihan neutraali kommentti. Minusta suomalaiset eivät ole sen kauniimpia tai rumempia kuin muutkaan, mutta meillä on omat tyypilliset piirteet. Esimerkiksi Matt Damonilla on suomalaiset juuret ja siinä on ihan todellakin suomalaisen näköinen mies, tosin vähän keskimääräistä komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevat halvalle hajuvedelle, tukka kusepolttamankeltainen, överit 60-lukulaiset meikit ja vanhanaikaiset vaatteet ja kengät
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen itse olet?
Pitäisin huonona. Minua luullaan yleensä ruotsalaiseksi, Itä-Euroopan suunnalla joskus myös venäläiseksi.
Häpeämme liiaksi suomalaisuutemme ulkoista olemusta.
Ei sitä kyllä kehuna voi ottaa. Katsoin jonkun ulkomaisen videon siitä vastaamo-hakkerista ja joku kommentoi, että siinä on suomalaisimman näköinen suomalainen.
Ilahtuisin.