Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku esimerkiksi ulkomailla toteaisi että näytät ihan suomalaiselta, olisiko se hyvä vai huono asia?

Vierailija
23.12.2024 |

Minkälaiset mielikuvat? 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin.

Vierailija
22/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asia. Olen ylpeä suomalaisuudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Suomalaiset näyttää perunoilta. Turpeat ja kelmeät naamat, pienet silmät, olematon leuka.

Oletan, että tämä ketju on jatkoa sille, missä sanottiin, että suomalaiset näyttää venäläisiltä, ja trollit suuttui, kun oltiin eri mieltä 😄

Mode poisti sen, kun oli niin selvää iigorin paskaa.

Vierailija
24/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ulkomailla luultu venäläiseksi naiseksi, enkä ole juuriltani sitä ollenkaan, vaan suomalaisugrilainen, pohjoismainen juuriltani. 

Otan sen nykyään suurena kohteliaisuutena, kun ostoskadulla putiikkiin astuessani minua tervehditään venäjäksi, nuorena loukkaannuin. 

Otan kohteliaisuutena, koska monet venäläiset naiset ovat tyylikkäitä, naisellisia ja huoliteltuja. 

Näyttävät pikemminkin tyrkyiltä.

Vierailija
25/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono. suomalaisten maine ulkomailla, etenkin turistipaikoissa on juoppo

Vierailija
26/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Suomalaiset näyttää perunoilta. Turpeat ja kelmeät naamat, pienet silmät, olematon leuka.

Mitä sillä leualla tekee? Mitä hyötyä siitä on, arvon Hapsburg?

Vierailija
27/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailetkohan nyt itseäsi🤣🤣

Vierailija
28/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ulkomailla luultu venäläiseksi naiseksi, enkä ole juuriltani sitä ollenkaan, vaan suomalaisugrilainen, pohjoismainen juuriltani. 

Otan sen nykyään suurena kohteliaisuutena, kun ostoskadulla putiikkiin astuessani minua tervehditään venäjäksi, nuorena loukkaannuin. 

Otan kohteliaisuutena, koska monet venäläiset naiset ovat tyylikkäitä, naisellisia ja huoliteltuja. 

No tämä jos kuka on iigori.

"Venäläiset ja suomalaiset ovat yhtä suurta onnellista perhettä, samannäköisiäkin, joten ottakaa nyt Putin sydämeenne 😍"

Ei oteta.

Vierailija
29/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät näytä mielestäni, mutta puhunkin mualla kuin Instassa tai yöllä tavatuista ja nähdyistä naisista. 

Vierailija
30/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät näytä mielestäni, mutta puhunkin mualla kuin Instassa tai yöllä tavatuista ja nähdyistä naisista. 

Minusta venäläisnaiset näyttävät vttumaisilta ja halvoilta. Aina.

Vierailija
31/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa minua luultiin virolaiseksi. Kiistin ja väittäjä jatkoi inttämistä että camaan on ihan OK olla virolainen

WTF

Vierailija
32/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hienoa jos joku tietää miltä suomalaiset näyttää. Jos on vaalea niin usein kuvitellaan ruotsalaiseksi, koska ruotsalaiset ovat brändänneet vaaleuden itselleen. Eikä ihmiset tiedä pohjoismaista yleensä muita kuin Ruotsin.

Vierailija
33/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, sillä mua luullaan venäläiseksi. 

Vierailija
34/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan tanskalaiseksi tai britiksi. Onko se huono vai hyvä asia? Olen suomalainen. N64

Vierailija
35/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraali kommentti. Minusta suomalaiset eivät ole sen kauniimpia tai rumempia kuin muutkaan, mutta meillä on omat tyypilliset piirteet. Esimerkiksi Matt Damonilla on suomalaiset juuret ja siinä on ihan todellakin suomalaisen näköinen mies, tosin vähän keskimääräistä komeampi. 

Vierailija
36/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisevat halvalle hajuvedelle, tukka kusepolttamankeltainen, överit 60-lukulaiset meikit ja vanhanaikaiset vaatteet ja kengät

Vierailija
37/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen itse olet?

Vierailija
38/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin huonona. Minua luullaan yleensä ruotsalaiseksi, Itä-Euroopan suunnalla joskus myös venäläiseksi.

Vierailija
39/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeämme liiaksi suomalaisuutemme ulkoista olemusta. 

Vierailija
40/57 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kyllä kehuna voi ottaa. Katsoin jonkun ulkomaisen videon siitä vastaamo-hakkerista ja joku kommentoi, että siinä on suomalaisimman näköinen suomalainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi