Onko kuoleman jälkeen minkälaista siis sillä itse kuolleella
Luulen että sitä voi verrata aikaan kun sinua ei ollut ennen syntymääkään koska kun aivot kuolevat lakkaa kaikki tajunta ja aistit. Taivas höpötys on luotu siksi että se lohduttaa ihmisiä mutta raaka fakta on se että elämä loppuu kokonaan kuolemaan mikä siinä on niin vaikea käsittää?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset eli sen jälkeen ei ole yhtään mitään kuten ei ole ennen syntymääkään. Olisi kyllä aika karmaisevaa jos olisikin joku h#lvetti mihin vielä joutuisi jonkin melko mitättömän synnin takia.
Kenties se pitäisi tehdä sovinto itsensä kanssa eikä vatvoa / katua / jossitella yhtään mitään mennyttä ettei vaan käy niin, että ne jääkin kummittelemaan ikuisiksi ajoiksi kun itselleen ei ole antanut anteeksi eikä sovittanut / sovitellutkaan niitä asioita jotka on jäänyt jotenkin vaivaamaan tai auki.
Helvetti on ja sinne joutuu jokainen joka ei ole noudattanut kaikkea Mooseksen lain yli 600 pykälää 247 koko elämänsä ajan, myös ajatuksissaan.
No miten sen voi sitten välttää? Pyytämällä syntinsä anteeksi Jeesukselta ja lähtemällä häntä seuraamaan. Sitten saa vapauttavan tuomion.
Tajunta ei ole sidottu ainoastaan kehoon. Kaikki kulttuurit kaikilta aikakausilta tietää tämän kyllä. Lukekaa, jos ei sytytä yhtään. Tietolähteeksi käy mikä tahansa maailmankolkka, kulttuuri ja aikakausi.
Yliluonnollisia kokemuksia on paljon ympäri maailmaa. Tunnetteko itsekään ketään, kenellä ei olisi? Enteitä, intuitiota, telepatiaa, jotain outoa?
On olemassa tietoa kehomme ulkopuolella ja sanotaan, että kaikki me olemme kytkettynä siihen. Yhteys ei tietenkään katkea kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madot, toukat ja lahottajasienet hyödyntävät kehon orgaaniset ainekset. Luun mineraalit jää jäljelle, hitaasti nekin liukenevat maaperään. Elämä todellakin jatkuu ja kaikki ihmisvartalon sisältämät alkuaineet palaavat elonkehään, muuttuakseen joksikin toiseksi elolliseksi. Hautausmaan kasveiksi, ruohoksi yms.
Onko kahden metrin syvyydessä enää mitään matoja?
Taas tää matopelkoinen täällä :D
Kyllä siellä on. Ja monia muitakin ruumiinsyöjiä.
Joku tällä palstalla sanoi ettei niin syvällä maassa enää mitkään pieneliöt liiku.
Emme tarvitse mitään pelastusta, meillä on jo kaikilla ikuinen olemus, osa meistä maatuu tänne, mutta suurin osa on ajatonta ja paikasta vapaata. Olen oudon varma tästä vaikka en usko mihinkään jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Tajunta ei ole sidottu ainoastaan kehoon. Kaikki kulttuurit kaikilta aikakausilta tietää tämän kyllä. Lukekaa, jos ei sytytä yhtään. Tietolähteeksi käy mikä tahansa maailmankolkka, kulttuuri ja aikakausi.
Yliluonnollisia kokemuksia on paljon ympäri maailmaa. Tunnetteko itsekään ketään, kenellä ei olisi? Enteitä, intuitiota, telepatiaa, jotain outoa?
On olemassa tietoa kehomme ulkopuolella ja sanotaan, että kaikki me olemme kytkettynä siihen. Yhteys ei tietenkään katkea kuolemaan.
Jäi vastaamatta itse aloituksen kysymykseen, joten vastataan vielä: ei tietoa. Itse en usko sielunvaellukseen. Se vaatisi ikuisen egon ja se on pikkuisen ristiriidassa niihin tietolähteisiin, mitkä inkarnaatiosta höpöttää. Pidän inkarnaatiota ja kristittyjen taivasta täytenä satuna.
Lights out. Periaatteessa kaikki ovat olleet kuolleita ennen syntymää. Ei ole mitään. Ei aikaa, ei ajatuksia, ei tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoo..raja kokemus.Niin outo.Joku ihmisen äänikin.Lisäajalla.
Kertoisitko lisää?
Vierailija kirjoitti:
Emme tarvitse mitään pelastusta, meillä on jo kaikilla ikuinen olemus, osa meistä maatuu tänne, mutta suurin osa on ajatonta ja paikasta vapaata. Olen oudon varma tästä vaikka en usko mihinkään jumalaan.
Pelastusta tarvitsee jos aikoo viettää ikuisuutensa muualla kuin kadotuksessa.
Olisi mielenkiintoista tietää jonkun kautta jos joku jo kuollut haluaisi kertoa. Onhan noita kirjojakin kirjoitettu tms.
Ei ole mitään. Kuolema on loppu. Tätä on vaikea joidenkin käsittää ja ne, jotka käsittävät, ymmärtävät tilanteen lopullisuuden.
Ei ole kadotusta, kaikilla on sama kohtalo, ehkä taivas tai viides ulottavaisuus. Kadotuksesta puhuminen on pelottelua ja pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään. Kuolema on loppu. Tätä on vaikea joidenkin käsittää ja ne, jotka käsittävät, ymmärtävät tilanteen lopullisuuden.
Kumoan väitteen koska pystyn keskustelemaan henkimaailman kanssa. Ei kannata olla niin helvetin ylevä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää jonkun kautta jos joku jo kuollut haluaisi kertoa. Onhan noita kirjojakin kirjoitettu tms.
Luukas 16:19 eteenpäin kerrotaan rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kukaan tullut kertoon. Itsekin oon vielä elossa.
On paljonkin kertomuksia, kuinka jotkut ovat palanneet ja nähneet ihmeellisiä asioita siellä rajan takana.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Miksi haluat jäädä omien luulojesi tai päätelmiesi valtaan? Ota asioista selvää. Päätä vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kadotusta, kaikilla on sama kohtalo, ehkä taivas tai viides ulottavaisuus. Kadotuksesta puhuminen on pelottelua ja pahuutta.
Kadotus todellakin on, siitä varoitetaan niin vanhassa kuin uudessakin testamentissa. Siitä varoittaminen on mitä suurinta lähimmäisenrakkautta.
Minua lähinnä huvittaa, kun niin moni uskoo, että on olemassa vain fyysisesti havaittava todellisuus ja olemassaolo. Osoittaa vain sen, että aika rajallinen määrä ihmisistä pystyy loppujaan kovinkaan syvällisiin analyyseihin ja pohdintoihin.
Taas tää matopelkoinen täällä :D
Kyllä siellä on. Ja monia muitakin ruumiinsyöjiä.