Minua häiritsee se tosiasia, että mies ei omista autoaan
Ensimmäinen mies, jolla ei ole omaa autoa. Jotenkin on petetty olo. Muita?
Kommentit (59)
Olisinkohan ap:n ihannemies, minä omistan 4 autoa?
Yllättävän moni näköjään luulee, että "mies ei omista autoaan" tarkoittaa, että miehellä ei olisi autoa käytössään. Mutta joo, ei kai rahoitus ole mikään erikoinen asia auton hankinnassa, varsinkaan jos on kalliimpi kuin joku muutaman tonnin kottero.
Saman kaltainen provo pyörii tällä vuodesta toiseen. Osa miljoona. Mitä jos vaihtaisit levyä?
En omista autoani, koska olen laskenut paljon järkevämmksi käyttää työsuhdeautoa. Aina on uusi auto alla ja edulliset kulut ilman riskiä mm. arvon alennuksesta tai hajoamisesta.
Omistan kyllä monta velatonta asuntoa pk-seudulla ja mukavan osakesalkun. Pettymys oli itsellenikin erään naisen kohdalla, kun hänellä olikin vain tuulen huuhtoma perse, vaikka palkka oli ihan hyvä.
Hei jaxuhalit sulle. En kyllä tiedä ketään jolla olisi ollut varaa käteisellä autonsa ostaa, ja sitäpaitsi...pientä velkaa pitää aina olla, pysyy verotus kohtuullisena. Enkä muutenkaan arvosta näitä saman asioitten jankkaajia täällä. Kertoo päänupin tilanteesta jotain:) Mukavaa joulun odotusta kuitenkin.
Pienet on ap:llä murheet. Aika harvapa sitä ostaa uuden/uudehkon auton käteisellä ja meidän huusholliin uusi auto tuli osa-maksulla, uudehko meni vaihdossa. Ehkäpä ap sun mieheni saa ajaa sun autollasi? Ehkä ajelette yhdessä sinne Provolandiaan.
Mua ei häiritse yhtään se, ettei miehellä oo ollenkaan autoa 😃
Tuo onkin,*rikkaat",mitkä ffn rikkaat kaikki velkaa..!!!lähtisin lätkiin naisena,kustannat ukon elämää.Orjana..aonnwksi on Ukko joka omistaa autot.Monta vieläpä.Uusinra huippua.Muutenkin toimii,tekee työtä liikaakin.Hän kuulemma tienaa.Omistaa.Käytös menee välillä överiksi.
Heh. Ap luuli että mies on rikas kun sillä on oma auto :D
Jos kuulen että miehellä on Osamaksuauto niin se goodbye samantien.
Varmaan Televisiokin osamaksulla hankittu. Red Flag !
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulen että miehellä on Osamaksuauto niin se goodbye samantien.
Varmaan Televisiokin osamaksulla hankittu. Red Flag !
Ja Moccamasterista vielä yksi 20e osamaksu maksamatta. Muhahhahh.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään omista,,maksan 319€kk ja aina uudehko auto ajossa.
Tirsk
Mun miehellä ei ole ollenkaan autoa
Vierailija kirjoitti:
No jos pääsee julkisilla niin miksi pitäisi olla auto?
No jos ei pääse :o)
Ehkä miehesi on fillarikommunisti?
Vierailija kirjoitti:
Pienet on ap:llä murheet. Aika harvapa sitä ostaa uuden/uudehkon auton käteisellä ja meidän huusholliin uusi auto tuli osa-maksulla, uudehko meni vaihdossa. Ehkäpä ap sun mieheni saa ajaa sun autollasi? Ehkä ajelette yhdessä sinne Provolandiaan.
Osamaksulla? Eikö olisi kannattanut ostaa sellainen mihin on varaa, eikä elää velaksi yli varojen?
Näin niitä maksuhäiriöitä tulee kun persaukiset esittää hyvätuloisia. Kulissien ja somen takia.
Auto on täysin oma vm 99
Neliveto
Kulkee metrin hangessakin ja neljänkymmenen asteen pakkasessa koska on vapaasti hengittävä bensakone.
Säällä kuin säällä, ja osia helppo vaihtaa itse sitä mukaa kun tarvii. Moottori on kerran otettu täysin auki ja tehty kuntoon, laakerit ja kansi yms.
Eihän sitä ny saa käretöön olla. Tuollaasilla osamaksuhinnoilla tekee monta jarruremonttia.
Nippoihin rasvaa, massaa pohjaan, öljynvaihto usein ja peruskunnossapitoa niin - kun autosta pitää vähintään yhtä hyvää huolta kuin muistakin rakkaistaan - kaikki on hyvin.
Mullakaan ei kauan sitten ollut autoa. Silloinen naisystävä ihmetteli sitä ääneen. Sitten kysyi voisinko ostaa hänelle auton. Reaktioni ei tainnut olla ihan toivottu, joten yritti sitten väittää kysymystä vitsiksi.
Oikealla ihmisellä toki on oma auto ja oma asunto.
Olen ihan ok-tuloinen, vuositulot 90k. En ole koskaan omistanut autoa, vaikka ajokortti löytyy. Ei sitä tarvitse pääkaupunkiseudulla.
Aika hassua ja pinnallista ottaa miehestä mittaa vaan jonkin huonon sijoituksen eli auton perusteella. Ja seksistinen, että miesten kuuluu kuskata naista autolla.