Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!

Vierailija
23.12.2024 |

Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.

https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…

Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.

Kommentit (862)

Vierailija
81/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiset yrittävät auttaa edes jotenkin kylmän äidin lapsia kyselemällä lahjatoiveita, mutta äityliini vähät välittää, eikä jaksa edes viesteihin vastata. Kotona ei ole edes imuroitu, kun isäkin on joku lapanen. Sääliksi käy lapsia. 

Lasun paikka? Äiti kuulostaa masentuneelta ja toimintakyvyttömältä ja kykenemättömältä ajattelemaan lastensa parasta.

" Lähinnä olen loman lähestymisen myötä haaveillut nukkumisesta ja jos kirkossa sallitaan hyvästä nousuhumalasta laadukkaalla punaviinillä." 

Missä on nyt kaikki paheksujat? Siellä Riikka kiskasee jo aamulla joulukirkkoon mentäessä nousuhumalan. Eikö ketään kiinnosta lapset?!

#LasunPaikka #alkometriLahjaks

Kuvitelkaa jos Marin olisi sanonut noin uskonnollisessa tilaisuudessa.

Vierailija
82/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka kuulostaa sellaiselta kotityönvälttelijältä. Laiska muija. Riikka mee kotitöihin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perheen ylläpito kaupassakäynteineen on lähes yksinomaan mieheni vastuulla."

Onko se mies jotenkin toimintakyvyltään vajaa jos ei kykene siivoamaan, leipomaan ja ostamaan joululahjoja.

Aika moni mies ei kykene, minkä osa naisista tietää hyvin. Siinä on syy miksi jotkut naiset välttelevät perheen perustamista.  Ajatellaan, ettei jakseta olla kolmessa työssä eli palkkatyössä ja lastenhoitajana ja (ilmaisena) siivoojana, kodinhoitajana ja lohduttajana aikuiselle ihmiselle.

Vierailija
84/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kamalaa aikaa, kun ei pääse yli kuukauteen leikkaamaan.

Nyt on riikan lasten viikkorahat vaarassa. Ettei tuu vieroitusoireita.

Vierailija
85/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka kuulostaa sellaiselta kotityönvälttelijältä. Laiska muija. Riikka mee kotitöihin! 

😂

Vierailija
86/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra vaikuttaa kivalle ihmiselle. En usko, että hän tekee vaikrita päätöksiä ilkeyttään vaan koska ei muutakaan voi. On pakko.

Hyvää joulua Riikalle ja perheelle myös!

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Ei kyllä mä olen ihan tosissani. Ei Riikka ole leikannut multa mitään. Äänestän persuja ensi vaaleissakin. Olen tosi tyytyväinen tähän hallitukseen. Se on kuin raikasta vettä edellisen jälkeen.

Vierailija
87/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen kannattaa leikata jo valmiiks kaljut.Joulukirkossa kännäämisen jälkeen ei kukaan ole puimuri-Purralta turvassa. 

Vierailija
88/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka valittaa että aikaa menee politiikassa. No Riikka, jos menisit kotiin kun kansa ei sinua politiikassa kaipaa. 

Täysin naurettava, todellisuudesta irrallaan oleva käsitys itsestään tarpeellisena poliitikkona.

Vierailija
89/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan toimittelijamieskin saa nyt leikattuja viikkorahoja. Oppivatpa olemaan.

Vierailija
90/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikasta on tullut Seiska-lehden vakiokasvo, tuskin vahingossa näin on päässyt käymään.

Onko se syrjäyttänyt jauho-Sannan?

Vierailija
91/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra vaikuttaa kivalle ihmiselle. En usko, että hän tekee vaikrita päätöksiä ilkeyttään vaan koska ei muutakaan voi. On pakko.

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Ei kyllä mä olen ihan tosissani. Ei Riikka ole leikannut multa mitään. Äänestän persuja ensi vaaleissakin. Olen tosi tyytyväinen tähän hallitukseen. Se on kuin raikasta vettä edellisen jälkeen.

Joo ei ole multakaan, mutta mua kiinnostaa muidenkin ihmisten tilanne. Välitän muistakin, niinkuin normaali ihminen. Mutta narsisteihin vetoaa narsistit. 

Vierailija
92/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Aikana jona kaikki tieto on saatavilla, tietämättömyys on valinta. Kaltaisesi jotka eivät vaivaudu perehtymään asioihin, saavat myös äänestää, ja sen kanssa on elettävä. Leikkaukset ovat sun kaltaisten syytä. Annoit sen tapahtua ja uskot ihan kaiken, jopa tämän velkaantumisvalheen. Hölmö olet. 

Vierailija
93/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein työnarkomaanit pakenevat työnpariin sitä, että ei tarvisisi ajatella mitään muuta.

Vierailija
94/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka leikkaa kinkusta hiki päässä Kirkkonummen ohuimmat siivut. Never stop the leikkaukset! 

Eikös Riikka ollut vegetaristi tai peräti vegaani. Niin tuskin koskee kinkkuun. Uunihan siinä myös saastuu, jos paistaa sen itse, tai näin luulisin. Sillä perusteella mitä monet persut ajattelevat ei-lihaa-syövistä ihmisistä.

Vierailija
95/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakointi ja priorisointi nyt luulisi olevan perheelliselle aikuiselle itsestäänselvää. Joulu on joka vuosi samaan aikaan ja ministerin työmäärä varmasti on valtava mutta kumpikaan ei tule yllätyksinä.

Vierailija
96/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskunta palaa tauolta 4. helmikuuta

Tätä minä kyllä kummastelen. Olen tavallinen suomalainen. Heillä on liian pitkä loma ja varsinkin nyt, kun maalla menee huonosti ja on vakavia huolia niin talouden kuin muidenkin asioiden suhteen. Kolmen tai neljän viikon loman pitäisi riittää. Siitä  ajasta saisi yksi viikko sujua valvotusti hyvin vähillä rahoilla, jotta ymmärettäisin, mitä on tehty.

Olisi kyllä erittäin hyvä, jos jokainen kansanedustaja saisi vaikka kuukauden vuodesta käyttää vain suomalaisten alimman toimeentulotuen verran rahaa. Ja heille ei tulisi kuulua työterveyshuoltoa ollenkaan, vaan pitäisi olla kokemus siitä, miten julkiset palvelut toimivat. 

Vierailija
97/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiset yrittävät auttaa edes jotenkin kylmän äidin lapsia kyselemällä lahjatoiveita, mutta äityliini vähät välittää, eikä jaksa edes viesteihin vastata. Kotona ei ole edes imuroitu, kun isäkin on joku lapanen. Sääliksi käy lapsia. 

Lasun paikka? Äiti kuulostaa masentuneelta ja toimintakyvyttömältä ja kykenemättömältä ajattelemaan lastensa parasta.

" Lähinnä olen loman lähestymisen myötä haaveillut nukkumisesta ja jos kirkossa sallitaan hyvästä nousuhumalasta laadukkaalla punaviinillä." 

Missä on nyt kaikki paheksujat? Siellä Riikka kiskasee jo aamulla joulukirkkoon mentäessä nousuhumalan. Eikö ketään kiinnosta lapset?!

Kuvitelkaa jos Marin olisi sanonut

Riikan suhde alkoholiin kuulostaa pakonomaiselta...

Vierailija
98/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perheen ylläpito kaupassakäynteineen on lähes yksinomaan mieheni vastuulla."

Onko se mies jotenkin toimintakyvyltään vajaa jos ei kykene siivoamaan, leipomaan ja ostamaan joululahjoja.

Se on persu?

Vierailija
99/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein työnarkomaanit pakenevat työnpariin sitä, että ei tarvisisi ajatella mitään muuta.

Tuli vaan tuosta alla olevasta aikaisemmasta otsikosta mieleen.

Purra väläyttää: Eduskunta töihin myös joululomalla

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010879505.html

Vierailija
100/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkossakin vaan ehtoollisviinit mielessä. Jeesuskin  kiinnostelee varmaan vain, koska se muutti veden viiniksi. My man.